Peli oli juuri niin hyvä kuin vain mestaruuden voittamiseen vaaditaan.
Iker otti kaiken poimittavan.
Puolustus piti Fabianot ja Kanoutet pimennossa. Heinze oli loistava ja maali päälle, Cannavaro pelasi omalla tasollaan ja laidalla homma pelasi. Upeaa peliä

Keskikentällä kovasti herjattu Sneijder pelasi loisto-ottelun kaikki maalit hänen kauttaan, Guti pelasi hyvän pelin. Gago on viime peleissä lunastanut paikkansa keskikentällä..tekee katkoja ja rakentaa peliä. Upeaa peliä

Raul ja Higuain tekivät maalin mieheen ja se riittää kärkipelaajien osalta. Robben oli ainoa, jonka peliä voisi hieman haukkua, mutta eipä sitä jaksa.
Kaiken kaikkiaan täydellisesti pelattu 9/10.