Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00  (Luettu 23743 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #80 : 30.03.2008, 23.32.57 »
Nyt niitä vaihtoja. Diarra ilmeisesti tulossa kentälle, uskoisin että Gutin tilalle. Itse ottaisin myös Saviolan sekä Drentten / Robsonin.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #81 : 30.03.2008, 23.38.31 »
Realin äskeiselle pyöritykselle  :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #82 : 30.03.2008, 23.42.02 »
Virkkunen kertoilee tossa, että Fabiano ois melko varmasti Realin mies ensi kaudella.
Tarvitaanko me oikeasti tuo Fabiano? Onhan kaveri kova iskeen maaleja, mutta aika näkymätön on kaveri tänään, tosipaikan tullen ollut.
Alvesin ottasin ennemmin, vaikkakaan ei kummonen ole tänään ollut.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #83 : 30.03.2008, 23.43.11 »
Miksi vitussa Baptista? Nyt tietysti hyvin pelannut Higuain tai Sneijder pois...

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #84 : 30.03.2008, 23.44.16 »
Higuain veks, Peto sisään..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #85 : 30.03.2008, 23.44.39 »
En ymmärrä kanssa vaihtoa. Näissä peleissä nyt, kun peli on suht selvä, kaveri sai äsken ensimmäisen vaarallisen paikan kymmeniin minuutteihin, niin Saviola / Drenthe / Robinholle pitäisi ehdottomasti saada peliaikaa.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #86 : 30.03.2008, 23.47.28 »
Robson sisään, Kapteeni pois.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #87 : 30.03.2008, 23.47.48 »
Mitä Real Madrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu.  :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 23.51.07 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #88 : 30.03.2008, 23.48.31 »
Mitä Real MAdrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu.  :peukku_alas:
Sama. Kesällä vois laittaa vaikka vaihdossa Sevillaan..siis Alvesiin.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 23.50.33 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #89 : 30.03.2008, 23.54.12 »
3-1!! :peukku_ylos:
Kiitos ja hyvää yötä!!
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #90 : 30.03.2008, 23.55.51 »
Mitä Real MAdrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu.  :peukku_alas:
Sama. Kesällä vois laittaa vaikka vaihdossa Sevillaan..siis Alvesiin.
Saviolaa huhuiltiin tänään siihen tarkoitukseen.

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #91 : 30.03.2008, 23.57.12 »
Hyvä ja viihdyttävä matsi oli, plus tärkeimpänä, että ero seuraavaan on nyt 6 pistettä. Voi mennä hyvin mielin nukkumaan.

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #92 : 30.03.2008, 23.58.03 »
Kiitos näistä hetkistä, ja hyvää alkavaa viikkoa! :)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #93 : 31.03.2008, 00.00.32 »
Vaikka Higsu sen maalin tekikin niin en silti voi olla sanomatta, että se ei saa mistään sisään >:(. Ja te jotka toivotte Saviolalle näyttöpaikan niin muistutan, että jänönen tiputti meidät henkilökohtaisilla teoillaan Copa del Reystä.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #94 : 31.03.2008, 00.01.24 »
Parastahan tosiaan on, että kunhan Sevilla jää ulos Sieniliigasta, niin aikamoinen pelaajakato varmasti tulee käymään. Voidaan sitten poimia Alves ja Fabiano, ensisijaisesti Alves.

VAIKKA Sergio oli kyllä tänään pitkästä aikaa ihan vitun upea. Vasenta laitaa ei voinut käyttää, hyviä purkuja ja katkoja sekä ennen kaikkea hyvää panosta hyökkäyspäässä. Paremmalla onnella oisi voinut itse jopa tehdä maalin / syöttää yhden.

Nyt on vitun hyvä fiilis. 6p eroa Villarrealiin ja peli vaikuttaisi taas olevan kunnossa.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #95 : 31.03.2008, 00.01.38 »
Peli oli juuri niin hyvä kuin vain mestaruuden voittamiseen vaaditaan.
Iker otti kaiken poimittavan.

Puolustus piti Fabianot ja Kanoutet pimennossa. Heinze oli loistava ja maali päälle, Cannavaro pelasi omalla tasollaan ja laidalla homma pelasi. Upeaa peliä :peukku_ylos:

Keskikentällä kovasti herjattu Sneijder pelasi loisto-ottelun kaikki maalit hänen kauttaan, Guti pelasi hyvän pelin. Gago on viime peleissä lunastanut paikkansa keskikentällä..tekee katkoja ja rakentaa peliä. Upeaa peliä :peukku_ylos:

Raul ja Higuain tekivät maalin mieheen ja se riittää kärkipelaajien osalta. Robben oli ainoa, jonka peliä voisi hieman haukkua, mutta eipä sitä jaksa.

Kaiken kaikkiaan täydellisesti pelattu 9/10.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #96 : 31.03.2008, 00.03.39 »
Sitten asiaan. Sneijder pelasi aivan loistavan pelin ja nyt jatkaa tätä menoa koko kevään ajan. Raul teki käsittämättömän hienon maalin. Guti antoi jälleen sellaisen passin, että huh huh. Puolustus oli jotain mitä ei vielä ole tämän vuoden puolella nähty :peukku_ylos:.

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #97 : 31.03.2008, 00.05.21 »
Sneijderilta upea peli  :peukku_ylos: ehdottomasti Sneijder myös jatkossa keskikentän keskustaan hallitsemaan.

Higsua täytyy kyllä kiitellä siitä, että osaa hakeutua paikkoihin ja osallistuu myös rakenteluun parhaiten meidän kaikista hyökkääjistä. Toki paikoista pitäisi paremmalla prosentilla laittaa sisälle, mutta on hyökkääjillä muitakin tehtäviä ja arvoja kuin viimeistely. Itse en häntä kesällä ulostaisi, ellei nyt kahta kovaa kärkeä hankita.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #98 : 31.03.2008, 00.06.47 »
Hieno voitto.  :peukku_ylos: Pitkästä aikaa pelaaminen alkoi jo ekalla puoliajalla, eikä päästetty vastustajaa ensin johtoon. Olen kyllä pettynyt (tosin hyvä vaan) Sevillan Fabiano-Kanoute -kaksikkoon. Aika vaisua oli näiltä miehiltä tänään. Ennen ottelua pelkäsin, että juuri nämä kaksi miestä kaatavat yksistään Realin tänään, onneksi ei kuitenkaan. Tärkeät 3 pistettä ja ero Villarrealiin 6p. ja Barcaan 7p. Tästä hyvä jatkaa.  :peukku_ylos: :pallo:

e. Sneijderiltä tosiaan hyvä matsi.  :peukku_ylos:
REAL MADRID

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #99 : 31.03.2008, 00.07.26 »
Puolustus oli jotain mitä ei vielä ole tämän vuoden puolella nähty :peukku_ylos:.
El Clasico. ;)

Plussana nyt Casillas on Valdesin kanssa tasoissa Zamorassa, eli päästetyt maalit/ottelut.