Toivoisin ensi kaudelle paljon rotaatiota, joten tuollaista unelmakokoonpanoa ei nyt oikeen pysty laatimaan. Pelipaikkakohtaisesti kuitenkin.
Maalivahti: Tarviiko tätä edes perustella, kun joukkueesta löytyy maailman paras. Kakkosmaalivahtina sitten mielellään näkisin jonkun muun kuin Dudekin, vaikkapa Codina.
Puolustus: Oikealla Ramos olisi tietysti loistava, mutta siinä menisi sitten hyvä toppari hukkaan. Ikuisuuskysymys, mitäpä tällä pelaamaan. Jos ja todnäk kun Alvesia ei hankita, Ramos hoitaa oikeaa laitaa, Salgado

ja Torres paikkaavat.
Vasemmalle sitten Marcelolle vaan runsaasti vastuuta, Heinzelle myös pelejä. Marcelo kuitenkin etusijalla.
Keskellä Pepe luonnollisesti, mutta hänen parinsa onkin sitten eri kysymys. Metzelder on varmasti erinomainen toppari, joten hänen toivoisi pysyvän ehjänä. Garay olisi kuitenkin hyvä hankinta jo nyt.
Keskikentän keskusta: Pohjalla Gago on pelaaja, jolta odotetaan paljon. Diarralle ja de la Redille voi sitten vastustajan mukaan myös hahmotella jonkunlaista roolia. Jos tähän ei hankintoja tehdä, jatkanee hyväksi havaittu Guti - Sneijder ensi kaudellakin. Näille nuoremmille sitten penkin kautta peliaikaa.
Laidat: Vaikka joukkueessa on kolme laituria, kaikki pelaavat mieluummin vasenta laitaa. Jos tämä yhden laiturin taktiikka jatkuu, äärimmäisen surullista kuin se onkin, Drenthen peliaika on kiven alla. Eikä Robbenkaan niin älyttömästi peliaikaa tule saamaan, kaikki tosin riippuu Robinhon jatkosta.
Hyökkäys: Raulilla varmaan edelleen kausikortti, joten vain yhdelle kärjelle jää tilaa. Jos kentällä on kaksi laituria ei sitäkään. Eli joukosta RvN, Higuain ja Saviola vain yksi pääsisi kentälle. Ja sitten vielä hankittaisiin Villa penkille?
Eli:
Casillas
Ramos - Pepe - Metz - Marcelo
Gago
Sneijder Guti
Robben Drenthe
Raúl
