Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34773 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #60 : 02.08.2008, 18.20.43 »
Robinho oli kyllä ehdoton parannus peliin. Loistavaa tekniikkaa pienessä tilassa--> ei menettänyt palloa toisin kun muut. Hienoja harhautksia, pelinrakennusta ja liikettä vapaisiin paikkoihin

Itse näin vikat 25minsaa kun oli oma peli... Toivottavasti Robinho pidetään joukkueessa ja näyttää calderoninpaskalle sun muille!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #61 : 02.08.2008, 18.46.57 »
Täytyy sanoa, että siinä mielessä varsin mukava esitys ottaen huomioon, että Hamburg on ollut kovassa iskussa harjoituskaudella ja heillä jo 5 peliä takana, joista neljä on päättynyt hampurilaisten voittoon. Eikä heillä todellakaan ole mikään hääppöinen kokoonpano. Se jäi epäselväksi, että pelasiko Vdv? Itse tulin töistä juuri, joten peliä en nähnyt, tosin boksilta nopeesti kelailin maalit sun muut. Töissä tietty Goalin liveseuranta käytössä. De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #62 : 02.08.2008, 18.50.08 »
Se jäi epäselväksi, että pelasiko Vdv?

 De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Ei pelannut.. Luultavasti matkustanut jo Madridiin lääkärintarkastukseen..

De la Red ei tietääkseni ollut edes mukana pelissä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #63 : 02.08.2008, 19.42.15 »
Kaikki lähtökohdat huomioon ottaen hyvä esitys. Toisella puoliajalla oli HSV lähempänä johtomaalia, mutta nuorisokaarti ratkaisi. Hienoa toimintaa Schusterilta antaa junnuille peliaikaa.

Mutta tapaus Callejon? Onko hän todella puolustaja, niinkuin Virkkunen sanoi?

Hienoa läppää Robinhosta kuitenkin. Eikä hän nyt niin tyytymättömältä näyttänyt. Vamma varmasti vielä vaivaa, mutta toivotaan hyvää kautta.

Ja Salgado oli kenties ottelun paras pelaaja!  :peukku_ylos:

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #64 : 02.08.2008, 19.50.18 »
De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Sysse ei peluuttanu ketään juuri palanneista (Casillas, De la Red, Metzelder ja Ramos). Sano ettei oo ehtiny viel treenaa tarpeeks ja liian riskaabelia.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #65 : 02.08.2008, 19.59.27 »
Mutta tapaus Callejon? Onko hän todella puolustaja, niinkuin Virkkunen sanoi?
Ei ole.. On käsittääkseni puhdas keskikenttäpelaaja.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #66 : 02.08.2008, 22.12.12 »
Robinhon kapteenin nauhalle  :)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #67 : 02.08.2008, 23.22.33 »
Pelissä oli mielestäni paljon positiivisia asioita, ensimmäisinä mieleen tulee: junnut, Robinhon tuoma energia ja hänen saama kapteenin nauha  :peukku_ylos: ja tietenkin Michel Salgado :peukku_ylos: :sydän:

Unohtakaa se Crisse ja pitäkää Robinho tyytyväisenä. Kyllä sillä C.Ronaldollakin kesti (4?-5? kautta) ennen kuin hän nousi kukkaan ManU:ssa. Kuten kaikki varmasti muistavat Robinho oli helvetin hyvä viimekauden alussa, mutta loukkaantuminen sotki tilannetta. Toivottavasti tuleva kausi on se viimeinen sinetti "koko maailman tietoisuuteen" (ei sillä että miestä ei tunnettaisi, ainakin Madridin piireissä loistavana pelimiehenä :):peukku_ylos:
¡Hala Madrid!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #68 : 03.08.2008, 00.42.39 »
Hetkinen, hetkinen...tää tuli nyt aika puskista, vai onko tää joku viime vuoden uutinen, ei selviä tosta päiväyksestä.

http://elisa.net/uutiset/urheilu/jalkapallo/?id=25635

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #69 : 03.08.2008, 00.50.45 »
Hetkinen, hetkinen...tää tuli nyt aika puskista, vai onko tää joku viime vuoden uutinen, ei selviä tosta päiväyksestä.

http://elisa.net/uutiset/urheilu/jalkapallo/?id=25635

Viime vuonna Espanja ei ollut voittanut Euroopan mestaruutta, eli tuore juttu on.

Mutta tosiaan aika yllätys. Enpä ole ennen kuullut Tevezistä huhuttavan. Mutta tämä naisten pantaa pitävä kärkipelaaja saa pysy erään toisen sankarin kanssa Manchesterissa...

Eikä tuolle Cescille ole enää tarvetta, kun van der Vaart tuli jo.

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #70 : 03.08.2008, 01.04.25 »
Kappas juu, tuli taas luettua oikein ajatuksella, kun en tuota EM-juttua hoksannut.  ::) Kaiken kukkuraksi vielä väärään keskusteluun, antakaan anteeksi, infernaalinen DBTL keitotus on tainnut pehmittää aivolohkoja.

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #71 : 03.08.2008, 01.37.04 »
http://www.youtube.com/watch?v=x2ek1Ha58B4
Kuka tuo maali keskittänyt numero 28 on? Ilmeisesti Juanmi Callejon?
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #72 : 03.08.2008, 02.01.56 »
Vittu, se tulikin tänään se matsi. Onko maaleihin linkkejä (toivon mukaan Virkkusen selostuksella kuten Parejon maalissa) kun olin töissä kun matsi tuli? :(

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #73 : 03.08.2008, 09.40.17 »
Kuka tuo maali keskittänyt numero 28 on? Ilmeisesti Juanmi Callejon?

Kyllä on. Pelasi siis viime kaudella pääsääntöisesti vasenta laituria Castillassa.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #74 : 03.08.2008, 10.51.32 »
De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Sysse ei peluuttanu ketään juuri palanneista (Casillas, De la Red, Metzelder ja Ramos). Sano ettei oo ehtiny viel treenaa tarpeeks ja liian riskaabelia.

Joo sori, näin vaan töissä että De la Red on penkillä ja jotenkin oli vaan sellanen käsitys, että kaveri on ollut leirillä jo hetken aikaa. Siinä tapauksessa ei sitten mitään, eiköhän se mahdollisuus tule, ehkä jo tänään ?

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #75 : 03.08.2008, 14.05.29 »
Joo sori, näin vaan töissä että De la Red on penkillä ja jotenkin oli vaan sellanen käsitys, että kaveri on ollut leirillä jo hetken aikaa. Siinä tapauksessa ei sitten mitään, eiköhän se mahdollisuus tule, ehkä jo tänään ?
Ei taida tulla. Schusterin mukaan viikko treenejä ei riitä, mutta Kolumbiassa veikkasin Rubenin pääsevän kentälle.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #76 : 03.08.2008, 17.47.45 »
Avauskokoonpano Arsenalia vastaan: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Callejón; Raúl ja Baptista.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #77 : 03.08.2008, 18.12.01 »
Avauskokoonpano Arsenalia vastaan: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Callejón; Raúl ja Baptista.
Diarra jaksaa painaa.. Taitaa olla ainut, joka on pelannut Dudekin kanssa alusta loppuun?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #78 : 03.08.2008, 18.56.36 »
Ehkä on ihan hyvä juttu, et Garay on tulos jo nyt. Heinze on jatkuvasti aivan yössä. Samaa voi sanoa Baptistasta ja Raulista.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #79 : 03.08.2008, 19.05.28 »
Heinze on kyllä ollut suht kujalla, Robson on myös ollut todella surkea. Garcia pelannut hyvin. Baptista taas mielestäni pelannut ihan ok.

En tiedä, Raul pääsi äsken läpi ja tyhjä maali oli jo, mutta kaatui. Virkkunen pisti filmaamisen syyksi, mutta kyllä hidastusten perusteella pieni kontakti oli kavereiden välillä, joten pilkku jäi omasta mielestä kyllä viheltämättä. Raul kun ei valitettavasti filmaa. Tosin pieni kontakti siellä oli.