Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #120 : 08.08.2008, 11.26.46 »
Tässä pätkä, jossa myös Madridin maalit mukana: http://www.youtube.com/watch?v=5TxNa3PYG-A

Van der Vaartille maali ja syöttö, molemmat vaparista. Ei hullumpi aloitus. :pallo:

Tuo Salgadon ulosajo meni ilmeisesti niin, että Diarraa oli hetkeä aikaisemmin rapattu ilman tuomarin puuttumista asiaan ja Guti kävi tavoilleen uskollisena kostamassa. Tämän tuomari toki vihelsi pois ja Salgado kävi puhumassa itselleen suoran punaisen. Se siitä ystävyysottelusta sitten. :D

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #121 : 08.08.2008, 12.09.42 »
Loistavaa toiminta muurilta tuossa Realin ekassa maalissa. Aukeaa kyllä todella nätisti.  ;D :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #122 : 08.08.2008, 12.32.08 »
Tulipas laiskasti Bogotan ainokainen. Onneksi ei kyllä sureta siinä mielessä, että kun tietää kuinka kova se puolustuslinja sitten todellisuudessa on  :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #123 : 08.08.2008, 13.04.49 »
Pisti muuten vasta nyt silmään, että Pepe raiskaa erittäin inhottavalla tavalla el Hombre Balan entistä numeroa. Jotenkin vaikea katsoa sitä ihanaa kolmoista siellä selässä tuon pelaajan päällä. No, tällaista se joskus on...

Marcelon päällä tuota numeroa katsoisi mielellään, onhan hän Carloksen manttelinperijä, sekä Real Madridin vasemman laidan tulevaisuus.

Niin, kai se on vain numero.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #124 : 08.08.2008, 13.26.54 »
Onko tässä nyt sitten tapahtunut niin, että Van der Vaart on ottanut numero 18-paidan itselleen, ja Saviola saanut Soldadon ysin? Eikö Saviola ollut 18 viime kaudella?

Toivottavasti Schuster jättää Salgadon peliajan nyt tähän. Jo yksi aiheutettu pilkku ja ulosajo kolmessa tai neljässä matsissa? Ei näitä saa tapahtua!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #125 : 08.08.2008, 14.30.22 »
Onko tässä nyt sitten tapahtunut niin, että Van der Vaart on ottanut numero 18-paidan itselleen, ja Saviola saanut Soldadon ysin? Eikö Saviola ollut 18 viime kaudella?
Tai sitten Robinhon kympin..  :(

Katsoin tosiaan ekan puoliajan ja hieman toisesta.. Ainakin pelin alussa Real Madrid oli täysin pinteessä ja Santa Fe vyörytti nopeilla vastahyökkäyksillä.. Santa Fen maali oli tosiaan hieno, syöttäjältä sellainen 'Dinhomainen katseharjautus.. Ekalla puoliajalla Realillakin oli pari paikkaa.. Mieleen jäi varsinkin Robinhon loistava veto, johon maalivahti joutui todella venymään.. Myös pari muutakin paikkaa oli.. Harmi, että Salgado pilasi tämän harkkamatsin täysin.. Salgado tosiaan aiheuttanut pilkun ja ottanut punaisen, silti hän on meidän sympaattinen surffari(avaukseen!)..

Joku vois kertoo, et miltä se Realin peli näytti van der Vaartin tultua kentälle..

Heinzelle erikseen  >:D :keskari:, vittu mä en jaksa kattoo sitä pelleilyy.. Tuu pois sieltä, sillä on peli käynnissä..  >:(
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #126 : 08.08.2008, 14.38.16 »
Van der Vaart päätti sitten tehdä tällaisen Wesleymäisen sisääntulon Valkoisiin :) :peukku_ylos:
¡Hala Madrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #127 : 09.08.2008, 10.14.11 »
Tiistaina Real Madrid matkaa Frankfurtiin pelaamaan Eintrachtia vastaan. Ottelu on kenraaliharjoitus ennen ensi sunnuntain supercup- ottelua.
Televisioinneista sen verran, että HR Fersehen kanava näyttää ottelun ja se näkyy ilmaisena ASTRA- satelliitissa.

Mielenkiinto ennen sunnuntaita kohdistuu kahteen pelaajaan Robinho ja David Silva. Pelaako kumpikaan sunnuntaina vai pelaavatko molemmat?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #128 : 11.08.2008, 14.23.58 »
Huomenna sitten pretemporadan toiseksi viimeinen "harjoitusottelu". Nähtäisiinkö huomenna jotain tämän suuntaista:

-----------------Casillas----------------------
---Ramos---Pepe----Heinze-------Torres--
--------------------Diarra--------------------
--------------Guti----------VDV------------
----------Robben------------Robinho------
---------------------Raul--------------------

No ei varmaankaan nähdä.  :peukku_alas:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

manager

  • Viestejä: 529
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #129 : 11.08.2008, 14.48.15 »
Jokos Ramos,Casillas, DLR ja Metzelder ovat palanneet lomilta?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #130 : 11.08.2008, 15.11.51 »
Jokos Ramos,Casillas, DLR ja Metzelder ovat palanneet lomilta?
Kauan sitten.. Eivät vain ole pelanneet treenimatseissa vielä.. Frakfurtissa pitäisi kaikki olla mukana, paitsi Sneijder..

edit. poissa tietysti myös Canna ja olympiamatkalaiset

Komppaan florentinoperzettä.. Veikkaan kuitenkin, että Ramos aloittaa penkiltä.. Luulisin myös, että Schuster jatkaa RvN-Capitano parilla kärjessä..
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008, 15.45.01 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #131 : 12.08.2008, 09.09.46 »
Mikäli AS on oikeassa on Real Madrid Robinhon suhteen kriisissä. Robinhon palkka on tällä hetkellä 2,1 miljoonaa euroa kaudessa, mutta hänen vaatimuksensa on 5 miljoonaa. Real Madrid taas tarjoaa 3,5 miljoonaa kaudesta.

Täytyy osittain ihmetellä Robinhon raha-ahneutta. Hänen viime kausi ei kuitenkaan ollut mikään täysosuma, vaikka alkukaudesta ihan hyvin pelasikin. Mikäli palkka olisi nousujohteinen jokaisen paremman kauden jälkeen, pitäisi Ikerin ansaita miljardi euroa viikossa.

Toisesta näkökulmasta voisi kuvitella brassin haluavan kostaa tuo C.Ronaldo saaga ja hänen käyttämisensä jonain osana vaihtokauppaa. Mielestäni olisi väärin mennä silloin Chelseaan. Todella kunnianhimoinen urheilija haluaisi todistaa kaikki epäilyt vääräksi ja Robinhon pitäisikin pelata ensi kaudella Real Madridissa yhtä hyvin kuin C.Ronaldo Manussa viime kaudella.

Mikäli kaiken tämän jälkeen Robinho lähtee, muistetaan hänet lähinnä satunnaisena onnistujana, jonka kohokohtia olivat mm. 2006/2007- kauden El Clasico kotona, debyyttikauden kevät sekä viime kaudella ensimmäinen puolisko peleistä.

..........................................

Real Madrid: Casillas,Ramos, Pepe, Javi García, Heinze, Diarra, Robinho, Van der Vaart, Guti, V. Nistelrooy, Raúl.
 
Tuossa ilmeisesti illan kokoonpano. En oikein vieläkään allekirjoita tuota yhden laiturin taktiikkaa.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008, 12.13.27 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #132 : 12.08.2008, 14.03.24 »
Ja ottakaapas huomioon, että jos Robinho pyytää 5 miljoonaa, niin Real Madrid joutuu maksamaan summasta veron, joten Robsonin liksa vuodessa olisi 7-8 miljoonaa, josta hän itse saisi sen 5. Että näin.  :peukku_alas:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #133 : 12.08.2008, 21.37.15 »
Nytkö se matsi vasta alkaa?  :o

Viitsiikö joku laittaa tänne viestiä, jos löytää hyvän ja toimivan streamin?

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #134 : 12.08.2008, 21.48.34 »
1-0 Frankfurtille

Pepeltä tilanteessa vahvaa puolustamista.   

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #135 : 12.08.2008, 21.53.33 »
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Juho

  • Viestejä: 34
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #136 : 12.08.2008, 21.54.59 »
Oisko missää parempaa streamia tuo justintv on täyttä scheissea.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #137 : 12.08.2008, 21.57.31 »
Onpas surkeen näköistä taas. No, muistaakseni se oli sitä myös viime kaudella

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #138 : 12.08.2008, 21.59.10 »
Oisko missää parempaa streamia tuo justintv on täyttä scheissea.
Mun mielestä se on ihan hyvä, erinomainen kuva kun ottaa huomioon että se on skaalattu moninkertaisesti ylöspäin. Pistäkääpä kokoonpanot jos löytyy jostain.

Juho

  • Viestejä: 34
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #139 : 12.08.2008, 22.05.34 »
Joo nyt huomasin että kuvaa voi pienetää ja laatu paranee kiitoksia.