Kirjoittaja Aihe: Jornada 15: FC Barcelona(1.) - Real Madrid(5.) 13.12 klo. 23.00  (Luettu 29943 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

Ei tätä kannata murehtia. Madrid teki kaikkensa ja pelasi loistavasti olosuhteisiin nähden. Itse olen ainakin ylpeä joukkueesta kun tappio tulee tälläisellä taistelulla.
Sama. Tämä peli antoi kyllä jonkin verran uskoa mestarien liigaa ajatellen, kun pystytään Euroopan tämän hetken parasta joukkuetta vastaan rimpuilemaan näin hyvin.

Ikermanille tosiaan  :peukku_ylos: :tuoppi:. Tämän illan esityksen peruusteella jaksaa uskoa "parempaan huomiseen". Niin kuin Virkkunenkin sanoi, niin San Iker on tullut takaisin.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008, 01.07.27 kirjoittanut RONALDO »

Raul # 7

• El Capitan
Hyvä peli Realilta puolustus suuntaan eikä tässä nyt mitään hirveetä hyökkäämistä ees odotettu. Kyllä tuo silti vituttaa millä tavalla tuo eka maali tuli ja tokassa kyllä Cannan ois pitäny saada se hoidettua. Luottavainen kuitenkin olen loppukauden suhteen kunhan vaan tollanen taisteluhenki säilyy joukkueen sisällä. Pää pystyssä kuljen tappiosta huolimatta  :peukku_ylos:

Ja vielä erikseen Ikerille  :sydän:  :peukku_ylos:
Myös Palacalle varovainen  :peukku_ylos: kuitenkin vasta debyytti matsi ja ihan hyviä haastoja laidallaan

Edu

Totta, loistava taistelu. Se ei vaan ihan riittänyt.

Kauan jaksettiin mukana. Ikeriltä aivan loistava peli. Meinasi Eto'on poikakin jäätyä kunnolla. Topparipari jatkoi myös toisella puoliajalla erinomaisia otteitaan.

Ei voi mitään. Kaikki huomioon ottaen hyvä peli. Schusterin kanssa olisi tullut reilusti pataan. Tästä on hyvä jatkaa, kevätkaudella ollaan kova sana.

Dante

• Zidane <3
Ei tässä mitään syvällistä voi sanoa mutta mainittakoon kuitenkin että vitun Barcelona :keskari: Faktahan on että Real Madrid teki tästä pelin. :peukku_ylos: Kai se pitää kerran 4 vuodessa mennä näinkin päin. Loukkaantumistilanne vei meiltä voiton, ei siinä mitään. Hyvää taistelua pojilta... kelpaa kävellä nokka pystyssä kohti uusia haasteita.

Puolustus oli todella hyvä ja näytti vähän siltä että meillä on uusi haastaja oikealle laidalle. Palanca pelasi oikein kelpo pelin :peukku_ylos:

San Ikerille toki :sydän: :sydän: :peukku_ylos:
¡Hala Madrid!

manager

Siis kyllä nyt tuli sellainen vitutuksen multihuipennus että tuollaisen taistelun jälkeen sitten vittu vielä hävitään. Mutta puolustamiselle ja Ikerille isot  :peukku_ylos: Kun rupeaa miettimään että mitenköhän tämä peli olisi päättynyt jos Schuster olisi vielä ollut valmentamassa tai jos esim Diarra ja van Nistelrooy olisivat olleet kentällä.. No nyt ainakin voi sanoa että La Ligan mestaruus karkasi siinä jos ei sitten tehdä toissakauden tapaista ihmetekoa mutta nyt olisi parempi keskittyä Mestarien liigaan.

manager

Suksikoon vittuun koko Barcelona :keskari:
Todellakin :keskari: Ja vittu jos vielä Cannavaro loukkaantu :keskari:

Niin tuo kyllä jäi vähän mietityttämään koska Fabio kyllä tuli aikamoisella vauhdilla tolppaan. Nyt kyllä Cannalta nähtiin sellaista peliä mitä minä olen odottanut italiaanolta viimeiset kaksi kautta. Siitä Cannalle  :peukku_ylos: :traktori:

Robben

Ylpeänä saa taas kantaa joukkueen paitaa.

pälle

Palanca oli huikea. Jätkä vie Abidalia kun pässiä narussa :o :peukku_ylos: hienoa taitoa ja kuitenkin Camp Noulla debytti. Useammin avaukseen ja Räpmies vittuun tuhnimasta tilanteita kun pitäisi mestaruudesta taistella :keskari:. Puolustus ja Casillas pelasi kyllä huikean pelin :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Robben

12 pistettä? Peace of cake.

Puskas

• Oma teksti
Olipa harvinainen El Clasico. En muista pallonhallinnan mennään näin selvästi toiselle joukkueelle sinä aikanu kun itse olen näitä seurannut. Real Madrid teki tänään sen minkä pystyi. Jokainen pelaaja taisteli, jopa Gutikin käytti oikeastaan kaikki voimansa puolustamiseen. Barcaa on viety oikeaan suuntaan kesästä lähtien niin valmennuksellisesti kuin seurajohdollisestikin. Real Madridin kohdalla ei voi samaa sanoa tämän alkukauden osalta. Jokatapauksessa Ramos tuntuu saaneen varsin paljon positiivista aikaan pienessä ajassa ja mahdollisuudet pokaaliin ainakin Champions Leaguen osalta ovat olemassa sikäli kun laituriosastolle hankitaan lisää kavereita. Palanca oli kyllä omastakin mielestä varsin hyvä, mutta katsotaan nyt otteluita vähän pitemmällä skaalalla ennen kuin liikaa innostutaan.

SSolari

Todella hyvä esitys siihen nähden, kun katsotaan Madridin loukkaantumis-ja poissaolotilannetta, jossa taitaa olla 5 vai jopa 6 lähestulkoon avauskokoonpanon pelaajaa (Pepe, Diarra, RVN, Robben, "Marcelo", DLR, Sneijder) ja Barca pelasi puolestaan ykköskokoonpanollaan, josta puuttui vain Iniesta.

Ikerman oli upea, nähtiin sitä vanhaa kunnon Ikeriä ajoittain. Puolustus oli kyllä hyvä ja Messistä otettiin kaikki pois jo ensimmäisellä puoliajalla. Palancalta hyvä debyytti ja jopa hyvä maalintekoyritys. Samaa ei taas voi sanoa Drenthestä, joka kyllä missasi sellaisen paikan mistä todennäköisesti suurin osa mattimeikäläisistäkin. Luulisi, että kaveri osaa chipata veskan yli, kun kesotkin lähtevät poikkeuksetta monien kymmenien metrien korkeuteen.

Ei siinä, Ramosin 2 peliä ovat kyllä olleet varsin hyviä.

matskulainen

Jos nyt pessimistisesti sanon, niin en usko enää siihen että taisteltaisiin liiga-mestaruudesta. Luulenpa että liigassa taistellaan enää karsintapaikasta Mestarien liigaan. Paitsi tietty jos voitetaan koko Mestarien liiga tänä vuonna niin ei tarvitse karsinnoista huolehtia ::).
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

mikko29

Taisi Drenthellekin tulla se läpiajo vähän liian nopeasti. En ymmärrä miksei hän yksinkertaisesti juossut Valdesin ohi, koska Valdes oli tullut kauaksi vastaan ja räpmies on tunnetusti taskuraketti.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SSolari

Koska räpmies on räpmies? Uskon, että jopa Gabi Heinze olisi pistänyt tuosta paikasta pallon reppuun.

matskulainen

Gabi Heinze olisi pistänyt tuosta paikasta pallon reppuun.

Ei nyt liioitella :D
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
Koska räpmies on räpmies? Uskon, että jopa Gabi Heinze olisi pistänyt tuosta paikasta pallon reppuun.
Aivan. Itselle jäänyt sellainen kuva, että räpmies peliälyltään aika juniori.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Puskas

• Oma teksti
Gabi Heinze olisi pistänyt tuosta paikasta pallon reppuun.
Ei nyt liioitella :D

Täytyy myös muistaa, että Valdes on selvästi mainettaan parempi maalivahti ja hoisi eilen hienosti ne Real Madridin pari paikkaa. Tosin eipä Primeran joukkueilla liiemmälti maalivahtiongelmia ole. Malaga on ainoa, josta olen kuullut maalivahtiongelmista, mutta aika hyvinhän hekin ovat sarjassa pärjänneet. Espanjassa tehdään tälläkin saralla loistavaa juniorityötä.

manager

Espanjassa on kyllä maalivahtien suhteen ehkä paras tilanne koko Euroopan liigoista..

pähkinä

itteeni kyl lämmitti suuresti ottelussa Ikermanin "uusi" tuleminen tasolleen. Aivan loistava peli mieheltä. ja niin kun täällä on jo moni maininnut niin kyllä tuli taas uskoa loppu kautta aatellen tästä ottelusta

los blancos

• Hala Madrid! <3
itteeni kyl lämmitti suuresti ottelussa Ikermanin "uusi" tuleminen tasolleen. Aivan loistava peli mieheltä. ja niin kun täällä on jo moni maininnut niin kyllä tuli taas uskoa loppu kautta aatellen tästä ottelusta

Jep, oon sun kanssa ihan samaa mieltä, SanIker pelasi loistavan ottelun  :peukku_ylos:,  ja toivotaan, että mies yltää samanlaiseen vireeseen viikonlopun Valencia-pelissä.   

Oon ruvennu kattelemaan, että mikä ihme miehellä on tossa kaulassa? Ollut jo pari peliä, onko toi niin kun jonkinmoinen "kaulasuoja"!? Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2008, 16.08.06 kirjoittanut los blancos »
"Moni madridistahan ei halua edes muistella sitä, kun tämä toinen kaveri (Drenthe) hankittiin" - T.Virkkunen

"Calderonin kuoltua vuosikokoukseen 7.joulukuuta" - T.Virkkunen