Kirjoittaja Aihe: Mourinho Era  (Luettu 76293 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rootface

Vs: Mourinho Era
« Vastaus #80 : 05.03.2011, 00.18.19 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

G Higuain

« Vastaus #81 : 13.04.2011, 09.16.59 »
Mourinho: No England return yet
Tästä ei nyt muutenkaan varmaan kannata vetää mitään johtopäätöksiä varsinkaan kun mietitiään, missä vaiheessa kautta ollaan. Hienoa, jos mies viihtyy ja jää useammaksi kaudeksi :peukku_ylos:

Edu

« Vastaus #82 : 14.04.2011, 15.33.33 »
Mourinho: Vielä ensi kausi Realissa

José ilmoitti jälleen kaipuustaan Englantiin, mutta aikoo olla vielä ensi kauden Real Madridissa. Hienoa, että vielä ensi kauden. Harmi, jos ei sen kauempaa. :(

Rootface

« Vastaus #83 : 14.04.2011, 17.32.20 »
Pahin kauhuskenaario on se, että Benitez tulee ryssimään Josen jälkeen Valkoisiin..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Sergio

« Vastaus #84 : 16.04.2011, 16.12.12 »
Itse toivon, että Mourinhon jälkeen tehtäisiin "barcat" ja otettaisiin uusi valmentaja seuran sisältä. Mourinhon aikakaudella tuskin omat juniorit tulevat ottamaan avauksen paikkaa itselleen sillä sen verran samoilla miehillä Jose vetää pelistä toiseen, jos ei muutamaa poikkeusta kuten Sporting-peliä lasketa.

Redondo

• Vieras
« Vastaus #85 : 23.05.2011, 15.59.31 »
Lainaus käyttäjältä: Jose Mourinho
The season has come to an end and I would like to take this opportunity to thank all Real Madrid supporters for the affection and support they have shown for me, the coaching staff and the entire team this year. We've done a dedicated and serious job, but we obviously leave the analysis of the work this squad has done up to you.

We will return on 11 July with the same passion and motivation we've always had in order to keep trying to dignify the prestige and uncontested history of Real Madrid CF.

Finally, I would like to end with a very simple wish, which is that next season we recover certain values no one should ever forget, but that some professionals and institutions of the world of football have nonetheless forgotten. These values should be the basis of our sport. Fair play, respect for your opponent and cero tolerance to racism shouldn't just be words, they should also be facts. I again stress my hope and wish to recover those fundamental principles in our sport next seaon.

Thank you for everything. We'll see each other soon. We'll be here on 11 July.

Redondo

• Vieras
« Vastaus #86 : 28.10.2011, 16.17.05 »
Jos nyt tehtäisiin jalkapalloihmisille kysely, että kumpi joukkue on iskenyt enemmän maaleja Jose Mourinhon Real Madrid pestin aikana: Real Madrid vai Barcelona, niin väittäisin suurimman osan ihmisistä vastaavan väärin. Real Madrid nimittäin johtaa tuota tilastoa tällä hetkellä 191-188.

Kovasti ovat hiljentyneet ne ihmiset, jotka naureskelivat Mourinhon saavan kenkää nopealla tahdilla liian puolustusvoittoisen pelityylin takia. Liian tekopyhäksi en kyllä itsekkään aio ryhtyä, koska itselläkin tiettyjä pelkoja Mourinhon saapumiseen vajaa 1,5 vuotta sitten oli. Tietyissä asioissa on kyllä hienoa olla väärässä  :peukku_ylos:

http://www.marca.com/2011/10/28/futbol/equipos/real_madrid/1319780617.html

Redondo

• Vieras
« Vastaus #87 : 22.01.2012, 15.29.10 »
Moudridissa alkanut tosissaan kuohua tuon Copa-kohtaamisen jälkeen: Ramos ja Mourinho ovat ottaneet sanallisesti yhteen harjoituksissa. Mourinho on ollut pahoillaan, koska pelaajat eivät ole "suojelleet" Mourinhoa tarpeeksi mediassa. Ramos on tuonut lisäksi mielenkiintoisen seikan esiin, että miksi Iker ei saanut pyytää Xavilta anteeksi, mutta Pepe sai pyytää (vielä julkisesti) anteeksi Messiltä.

Lisäksi tuosta Puyolin maalista on ollut väittely, jonka aikana Ramos on muistuttanut Mourinhoa tämän olemattomasta pelaajaurasta. Ramos ja Pepe olivat ilmeisesti vaihtaneet merkattavia pelaajia tuon kulman aikana ja Ramos oli sitä mieltä, että Mourinho ei voi sitä ymmärtää, koska miehellä ei kunnollista pelaajauraa ole.

Carvalhon pelaaminen on myös aiheuttanut närää. Vaikka lusitaani onkin arvostettu pelimies Realissa, niin miehen peluuttamista pidettiin epäkunnioittavana Albiolia ja Varanea kohtaan.

Tämä kaikki siis Marcasta eli kyseessä ei ole Katalaanimedian morboa.

Täältä lisää tarinaa: http://www.marca.com/2012/01/22/futbol/equipos/real_madrid/1327231392.html

Noora

« Vastaus #88 : 22.01.2012, 17.52.59 »
En kyllä millään niele tota Marcan juttua. Ei noin yksityiskohtaista tietoa saa ellei lehdellä ole joku vasikka joukkueen sisällä. En tunne Mourinhoa tai Ramosia henkilökohtaisesti, mutta tuollainen omien pelaajien syyttely (muka lehdistön edustajien läsnäollessa) vaan kuulostaa todellä epä-Mourinhomaiselta käytökseltä.

Vaikka MARCA ja AS mielletään yleisesti Real Madridia suosiviksi lehdiksi, niin en oo samaa mieltä. Ja olen itse töissä sanomalehdessä ja voin sanoa, että ei todellakaan kannata uskoa aina kaikkea mitä lehdistä lukee.

Paroni

« Vastaus #89 : 25.01.2012, 10.45.53 »
En kyllä millään niele tota Marcan juttua. Ei noin yksityiskohtaista tietoa saa ellei lehdellä ole joku vasikka joukkueen sisällä. En tunne Mourinhoa tai Ramosia henkilökohtaisesti, mutta tuollainen omien pelaajien syyttely (muka lehdistön edustajien läsnäollessa) vaan kuulostaa todellä epä-Mourinhomaiselta käytökseltä.

Vaikka MARCA ja AS mielletään yleisesti Real Madridia suosiviksi lehdiksi, niin en oo samaa mieltä. Ja olen itse töissä sanomalehdessä ja voin sanoa, että ei todellakaan kannata uskoa aina kaikkea mitä lehdistä lukee.

Samaa mieltä, pointsit Nooralle  :tuoppi:

Tuntuu, että psykologisesti juuri Realin Ja Barcan peleistä koetetaan repiä kaikki mahdollinen irti ja ehkäpä saada lehden myyntiä lisättyä. On toki, selvää, että toistuva tappio barcaa vastaan, on tulos, joka todella koettelee joukkueen yhteishenkeä kokonaisvaltaisesti ja saattaa aiheuttaa ristiriitoja.
Siksi olisi todella tärkeää saada tämä peikko voitettua.

« Viimeksi muokattu: 25.01.2012, 10.49.48 kirjoittanut Paroni »

Petriensio

« Vastaus #90 : 30.01.2012, 16.58.04 »

Totuuden torvi

« Vastaus #91 : 01.02.2012, 18.28.41 »
Virkkusen uusin Romantikko kolumni: http://blogit.mtv3.fi/romantikko/2012/01/30/tarkoitus-pyhittaa-keinot/

Eipä siinä mun mielestä muuta ole mutta sama mikä mulle pisti viime klassikossa silmään ja täälläkin siitä kirjoitin eli Madridin hyvä peliote, ajoittain häikäisevää peliä ja nimen omaan hyvää futista jota ei ole nähty aikoihin klassikoissa -> tuomarin syyttäminen ettei voinut voittaa -> Virkkusen hyvä teksti/ huomiot siitä.
Ei provosointia, ihan molemmille Barcan ja Realin faneille mielenkiintoista luettavaa jos ei ole törmännyt blogiin aiemmin ja Virkkusella (joka mun mielestä Realin mies) on aika paljon tietotaitoa La Ligasta,  olen häntä aina arvostanut futismiehenä, ja toki kautta aikain parhaana selostajana.

Noora

« Vastaus #92 : 01.02.2012, 19.05.52 »
Virkkusen uusin Romantikko kolumni: http://blogit.mtv3.fi/romantikko/2012/01/30/tarkoitus-pyhittaa-keinot/

Eipä siinä mun mielestä muuta ole mutta sama mikä mulle pisti viime klassikossa silmään ja täälläkin siitä kirjoitin eli Madridin hyvä peliote, ajoittain häikäisevää peliä ja nimen omaan hyvää futista jota ei ole nähty aikoihin klassikoissa -> tuomarin syyttäminen ettei voinut voittaa -> Virkkusen hyvä teksti/ huomiot siitä.
Ei provosointia, ihan molemmille Barcan ja Realin faneille mielenkiintoista luettavaa jos ei ole törmännyt blogiin aiemmin ja Virkkusella (joka mun mielestä Realin mies) on aika paljon tietotaitoa La Ligasta,  olen häntä aina arvostanut futismiehenä, ja toki kautta aikain parhaana selostajana.

Kiitos linkistä! Luen Virkkusen blogia silloin tällöin  ja vaikken kaikissa asioissa olekaan samaa mieltä, niin kaveri on ehdottomasti mun suosikkiselostaja. Virkkunen ei tosiaan ole munkaan mielestä niin puolueellinen kuin valtaosa ulkomaalaisista selostajista. Välillä tuntuu, että joku Ray Hudson, vaikka mm. Öziliä usein hehkuttaakin, on osa Barcan virallista PR-koneistoa...

Btw, toi kuva Mourinhosta on kertoman mukaan tekaistu.

G Higuain

« Vastaus #93 : 01.02.2012, 22.27.53 »
Virkkusen Tuomas kirjoittaa ihan ok settiä kyllä blogiinsa ja on kyllä huikea selostaja parhaimmillaan. Vielä tuosta peliesityksestä sen verran, että toivottavasti sama peli-ilme tuodaan esille myös siinä vaiheessa kun UCL-pystistä kamppaillaan tosissaan.

P.S: Virkkunen taitaa kannattaa jotain italialaista seuraa, joten on puolueeton näitä clasicoja selostaessaan, ellen aivan väärin ole ymmärtänyt :)

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #94 : 25.02.2012, 16.02.30 »
Ensimmäistä kertaa Moun lehdistötilaisuus suorana realmadrid.comista.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202774640617/RuedaDePrensa/1202774640617.htm
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #95 : 29.02.2012, 21.35.32 »
On niin hieno kuva, että oli pakko postata.

Mies vs Maailma
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Hebe

« Vastaus #96 : 01.03.2012, 14.46.38 »
P.S: Virkkunen taitaa kannattaa jotain italialaista seuraa, joten on puolueeton näitä clasicoja selostaessaan, ellen aivan väärin ole ymmärtänyt :)
Voin olla väärässä, mutta itselläni on ainakin ollut aina semmonen käsitys että Virkkunen kannattaisi Realia. En kyllä edes muista mistä olen tämän saanut päähäni.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #97 : 01.03.2012, 15.17.52 »
Juventus on Virkkusen seura ulkomailla. Suomessa jokin Tampereelta, muistaakseni ei ollut ainakaan TamU.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Paroni

« Vastaus #98 : 03.03.2012, 11.51.24 »
Juventus on Virkkusen seura ulkomailla. Suomessa jokin Tampereelta, muistaakseni ei ollut ainakaan TamU.

Virkkusella oli armeijaikoina Realin pelipaita. Tämä tieto on suhteellisen luotettavasta lähteestä. Eli Real sympatioita löytyy.

JS8

« Vastaus #99 : 04.03.2012, 19.28.58 »
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/2012/03/1505633/palaako-mourinho-chelsea-luotsiksi

"Lauantaina Mourinho kertoi, että hän matkustaa Lontooseen jälleen maanantaina, mutta hän ei paljastanut matkan syytä"
"Barcelona players are passing the ball at least 25 times to reach the goal.While Real Madrid's Xabi Alonso is doing all this in a single pass"- Roberto Mancini