Tänään sitten lähden nautiskelemaan EM-kisafiiliksestä paikan päälle. katsotaan saanko otettua valokuvia, tai värkättyä sivuja...
adeus 
Pidähän hauskaa reissulla! Ja toki kunnon kuvakollaasi suorastaan
pitää laittaa nähtäville reissun jälkeen

Latvia oli kyllä lähellä todellista ylläriä. Harmittavasti latvialaisten selkäranka katkesi lähes täysin Tsekin tasoitusmaalin jälkeen... Pahars koetti kunnon "jumalan kättä" loppuvaiheilla

Hollanti oli kyllä melkoinen pettymys ensimmäisen jakson ajan. Nahkapöksyjen johtomaali tosin oli onnekas ja pistäisin kyllä van der Sarin piikkiin. "Menen palloon, en mene palloon, no menen sittenkin... oops!"...
Tänään jatkuu taas ja ensimmäisenä vuorossa mielenkiintoinen Kreikka-Espanja ja illalla Venäjä-Portugali. Venäjähän oli lähettänyt Mostovoin kotiin kisoista, kun tämä oli kärkkäästi arvostellut valmennusta hävityn Espanja-ottelun jälkeen.