Äänestys

Kyselen mestari arvioita yms.

Espanja
19 (51.4%)
Portugali
4 (10.8%)
Italia
1 (2.7%)
Ranska
5 (13.5%)
Saksa
1 (2.7%)
Englanti
4 (10.8%)
Ruotsi
1 (2.7%)
Latvia
2 (5.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 33

Kirjoittaja Aihe: EM-Kisat 2004 Portugalissa  (Luettu 52312 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #120 : 13.06.2004, 11.01.43 »
Kyllä oli Espanjan laitalinkit iskussa :)
Meniköhän moron avauspaikka eilen?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #121 : 13.06.2004, 11.07.15 »
Kyllä oli Espanjan laitalinkit iskussa :)
Meniköhän moron avauspaikka eilen?

En jaksa uskoa, että Moron avauspaikka meni eilen. Eihän Moro mitenkään häikäisevä eilen ollut, mutta eipä niitä paikkojakaan miehelle kovin paljon tullut.  ::)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #122 : 13.06.2004, 22.30.35 »
Voi jumalauta! Nyt noi kuvottavat britit johtaa.  :-[ :-[
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #123 : 14.06.2004, 00.00.40 »
Aivan loistavat temput taiko taas maailman paras pelaaja! Vai mitä ollaan mieltä?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #124 : 14.06.2004, 08.05.50 »
Aivan loistavat temput taiko taas maailman paras pelaaja! Vai mitä ollaan mieltä?

Joo, mut kyllä Englanti voi syyttää tappiosta enimmäkseen itseään.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #125 : 14.06.2004, 09.04.03 »
Aivan loistavat temput taiko taas maailman paras pelaaja! Vai mitä ollaan mieltä?

Joo, mut kyllä Englanti voi syyttää tappiosta enimmäkseen itseään.

Lähinnä Beckhamia, kun missasi rankkarin ja voittomaalin osalta Gerrardin ja Jamesin olematonta ajatustoimintaa  ;)

Huikea matsi tuo Ranska-Englanti. Klassikko-ottelun ainesta.

edit: typo
« Viimeksi muokattu: 14.06.2004, 09.04.29 kirjoittanut Petri P »

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #126 : 14.06.2004, 10.57.34 »
Ei ZIdanea turhaan sanota parhaaksi :) Loistavilla yksilösuorituksilla pystyi kaatamaan Englannin.

Ja Beckham jeee!!!!1 Ei ollut kehuissa taaskaan katetta :)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #127 : 14.06.2004, 15.10.52 »
Olipa huikea matsi. Oli ystävä, joka kannatti Englantia, hiljaisena viimeisen minuutin jälkeen, kun vielä hänen vihaama pelaaja upotti hänen suosikkimaajoukkueensa ;D Itse hypin melkein seinillä. Ja kun vielä Becks missasi pilkun... Ai että 8)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #128 : 14.06.2004, 15.53.25 »
Melkein rikoin koko talon kun juhlin sitä että Beckham mokasi sen pilkun, ja pelasi muutenkin aika onnettomasti. Juoksenteli siinä keskiviivan tuntumassa erisuuntiin ;D Zizoun omalla panoksella pystytään viemään joukkuetta pitkälle
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #129 : 15.06.2004, 01.05.57 »
Ruotsi antoi kunnon myrskyvaroituksen. Henke Rocks!!!1 :) Toivottavasti sama tahti ei jatku Barcassa, mutta tuskin auttaa mun toivomiseni siihen
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #130 : 15.06.2004, 10.46.16 »
Xabi Alonso ja Fernando Torres avaukseen Kreikkaa vastaan, Baraja ja Moro sivuun... Albelda ja etxeberria edelleen kentäl :-X

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #131 : 15.06.2004, 12.38.56 »
Ruotsi antoi kunnon myrskyvaroituksen. Henke Rocks!!!1 :) Toivottavasti sama tahti ei jatku Barcassa, mutta tuskin auttaa mun toivomiseni siihen

Oli kyllä nätti maali Henkeltä. Harvoin näkee noin hienoa puskumaalia :)

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #132 : 15.06.2004, 12.56.22 »
Kyllä oli Ruotsi vakuuttava! Toki täytyy tähän väliin tunnustaa, että ehkä ei Bulgaria ole kaikkein paras mittari, mutta kuitenkin..
Kyllä oli kiva katella matsia, kun peli kulki ja tuli komeita maaleja. On se Henke kyllä kovan luokan peli mies edelleen.
Missä lie potkii ens kaudella...
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #133 : 15.06.2004, 17.32.13 »
Etukäteen vähän epäilin Larssonin taitoja, näytöt kun ovat lähinnä Veikkausliigan tasoisesta sarjasta. Hyvin mies kuitenkin pelasi, ainakin Bulgariaa vastaan ::).

Toivotaan, että Tanska ja *rotsi* menevät jatkoon 8) :peukku_ylos:.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #134 : 15.06.2004, 20.52.07 »
Tsekki - Latvia matsi oli hyvää futista, todellinen pommi oli lähellä räjähtää.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

tiia

  • Viestejä: 92
  • iHala Madrid!
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #135 : 16.06.2004, 09.04.29 »
Tänään sitten lähden nautiskelemaan EM-kisafiiliksestä paikan päälle. katsotaan saanko otettua valokuvia, tai värkättyä sivuja...
adeus  :)

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #136 : 16.06.2004, 09.48.55 »
Tänään sitten lähden nautiskelemaan EM-kisafiiliksestä paikan päälle. katsotaan saanko otettua valokuvia, tai värkättyä sivuja...
adeus  :)

Pidähän hauskaa reissulla! Ja toki kunnon kuvakollaasi suorastaan pitää laittaa nähtäville reissun jälkeen  ;D

Latvia oli kyllä lähellä todellista ylläriä. Harmittavasti latvialaisten selkäranka katkesi lähes täysin Tsekin tasoitusmaalin jälkeen... Pahars koetti kunnon "jumalan kättä" loppuvaiheilla  :D

Hollanti oli kyllä melkoinen pettymys ensimmäisen jakson ajan. Nahkapöksyjen johtomaali tosin oli onnekas ja pistäisin kyllä van der Sarin piikkiin. "Menen palloon, en mene palloon, no menen sittenkin... oops!"...

Tänään jatkuu taas ja ensimmäisenä vuorossa mielenkiintoinen Kreikka-Espanja ja illalla Venäjä-Portugali. Venäjähän oli lähettänyt Mostovoin kotiin kisoista, kun tämä oli kärkkäästi arvostellut valmennusta hävityn Espanja-ottelun jälkeen.

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #137 : 16.06.2004, 14.08.11 »
Hyvää matkaa, tiia 8) :peukku_ylos:.

Vielä muutama tunti Espanjan matsiin ::). Uskon Portugalinkin vielä nousevan lohkon kakkostilalle ja jatkopaikkaan :).

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #138 : 16.06.2004, 20.56.47 »
Rubén Baraja on kyllä umpisurkea! Paskat syötöt, ei tue hyökkäystä, ei puolustusta, ei mitään! Menettää pallonki jatkuvasti. Onneks ei Real Madrid enää moista paskaa haluu. Miksköhän Valeron ei voi ikinä olla avauksessa?  Idiootti Saéz ei uskalla vaihtaa pelaajia.  Vaikka kyl tuo Kreikan ja Englannin kisois käyttämä pelittyyli kuvottaa meikäläistä.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2004, 22.42.38 kirjoittanut Epeli »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #139 : 16.06.2004, 21.00.58 »
Espanjalla on liian puolustaviapelaajia, ja pelaavat yhtä varovasti kuin peräkamarin poika naisten seurassa :( Toivottavasti se Portugalöi nyt selvitytyy edes tuurilla jatkoon
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer