Kirjoittaja Aihe: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?  (Luettu 28588 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #20 : 11.08.2011, 12.59.34 »
Hyi, Hyi ja vielä kerran Hyi. Tältä näyttää Real Madridin alkavan kauden Mestareiden Liigan kakkospaita ja samalla La Ligan kolmospaita:

Sanattomaksi vetää...

http://www.as.com/futbol/articulo/segunda-camiseta-champions-roja/20110811dasdaiftb_13/Tes

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #21 : 11.08.2011, 13.03.53 »
Juuri olin tulossa tuota samaa oksennusta postaamaan ja ei voi muuta sanoa kuin hyi vittu  :keskari:. Toivottavasti Espanjassa on joku paikallinen aprillipäivä...
« Viimeksi muokattu: 11.08.2011, 13.08.11 kirjoittanut RONALDO »

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #22 : 11.08.2011, 13.29.56 »
Mitä vittua >:( :keskari: :peukku_alas:

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #23 : 11.08.2011, 13.36.06 »
PUNANEN?!?!?!? MITÄ HELVETTIÄ!!1  :keskari:

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #24 : 11.08.2011, 13.41.31 »
Oksensin just pari kertaa suuhuni. Mistä toi punanen väri tulee? Liverpoolilta jäi ylimääräisiä paitoja?
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #25 : 11.08.2011, 13.51.46 »
Punainen on melkeinpä lempivärini, mutta ei se nyt vittu soikoon Blancosien paitaan kuulu.
Madridista since -98

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #26 : 11.08.2011, 14.31.34 »
EL CATASTROF!!! :D

Täytyy sanoa että tuo paita on jotain niin järkyttävää etten aijo missään nimessä tuollaista hommata. .vaikka valkoiset, mustat yms löytyy kyllä..
Ton on pakko olla jonkin sortin pila.. Valkoiset kiskoo päälleen verenpunaista?!!! GOD DAMN!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #27 : 11.08.2011, 14.59.00 »
Hahahaha  ;D ;D

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #28 : 11.08.2011, 17.24.16 »
Komia!! Mie tykkään, oikiasti!  ;D :peukku_ylos:  :sydän:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #29 : 11.08.2011, 17.51.58 »
HYI SAATANA!!!

Missä se Royal Blue-väri(sama mikä logossa) on. Ei Real Madrid mikään kommariseura ole! :keskari: :keskari:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #30 : 11.08.2011, 19.30.18 »
mun mielestä paita ja värit on kokonaisuudessaan hienot MUT ei punanen sovi realille...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #31 : 11.08.2011, 20.01.46 »
mun mielestä paita ja värit on kokonaisuudessaan hienot MUT ei punanen sovi realille...

110% agree

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #32 : 12.08.2011, 14.58.44 »
Oksensin just pari kertaa suuhuni. Mistä toi punanen väri tulee? Liverpoolilta jäi ylimääräisiä paitoja?

Taisi jäädä ja vielä aika paljon. :(
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #33 : 12.08.2011, 15.52.20 »
Liverpoolilta jäi ylimääräisiä paitoja?

Ihan hyväkin teoria koska tän kauden jälkeen Liverpoolilta mun mielestä loppuu sopimus Adidaksen kanssa ;D

  • Viestejä: 648
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #34 : 23.08.2011, 18.18.38 »
Eihän tuota paitaa tarvi kovin usein kentällä katsoa. Vähäkin voi olla tässä tapauksessa kyllä liikaa, mutta odotellaan nyt rauhassa ja katsotaan miltä tuo punahilkka oikeasti sitten näyttää pelissä uroiden yllä.

Asiasta toiseen: Jose-setä vakuuttaa uskollisuuttaan suorastaan kiusallisen painokkaasti Real Madridin virallisilla sivuilla. Oliko tosiaankin syytä?

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #35 : 25.08.2011, 19.11.21 »
Champ Champ trallallallalla...

Eli Champpäri lohkot :

LIVE! LIVE! LIVE! LIVE!

(Päivittelen kori kerrallaan :pallo:)

Se oli siinä..

Lohko A
 - Bayern Munchen
 - Villarreal
 - Manchester City
 - Napoli

Lohko B
 - Inter
 - CSKA Moskva
 - Lille
 - Trabzonspor

Lohko C
 - Manchester United
 - Benfica
 - Basel
 - Otelul Galati

Lohko D
 - Real Madrid
 - Lyon ( ;D )
 - Ajax
 - Dinamo Zagreb

Lohko E
 - Chelsea
 - Valencia
 - Bayer Leverkusen
 - Genk

Lohko F
 - Arsenal
 - Marseille
 - Olympiacos
 - Borussia Dortmund

Lohko G
 - Porto
 - Shakhtar Donetsk
 - Zenit
 - Apoel

Lohko H
 - Barcelona
 - AC Milan
 - BATE
 - Viktoria Plzen

Lopuksi vielä "arvottiin" Euroopan paras futaaja viime kaudelta

Lavalla muutama höntsä pelaaja jostain nevöhööd joukkueesta Xavi ja Messi. Mukana myös meidän one and only, Cristiano Ronaldo....

"JÄNNITYS" TIIVISTYY.....

SUPRISE SUPRISE! Lyhyt, tukeva, ärsyttävä kääpiö (ei Xavi) voitti..
Enpä olis ennakkoon uskonut..  :keskari:

LIVE! LIVE! LIVE! LIVE!
« Viimeksi muokattu: 25.08.2011, 19.57.22 kirjoittanut Heinämies »
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #36 : 25.08.2011, 19.37.21 »
Shaatanan samat vastukset vuodesta toiseen...

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #37 : 25.08.2011, 20.10.59 »
jälleen kerran Real kohtaa ja todennäköisesti runttaa maanrakoon samat tylsät Lyonin ja Ajaxin :peukku_alas:. Voisipa kysyä mitä cristianon pitää tehdä jotta voittaa jonkun palkinnon, sillä olihan hän yksilötasolla viimekauden ylivoimaisesti paras pelaaja (Messihän suoriutui maajoukkueessakin niin pirun hyvin ::)) mutta vissiin La ligan yhden kauden maaliennätys (41 maalia!!!) ja koko kauden 53 maalia eivät riitä ::) :keskari: :keskari:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #38 : 25.08.2011, 20.16.48 »
Olisin kanssa itse toivonut kovempaa lohkoa ja tasokkaampia pelejä, mutta suoritetaan nyt edes noi kunnialla niin pudotuspeleissä sitten kovempaa vääntöä.

Turha Real-fanina on pelätä "kovaa lohkoa" kun itse ollaan maailman kahden parhaan joukkueen joukossa!

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #39 : 25.08.2011, 20.18.12 »
yhden ;) :traktori: