Kirjoittaja Aihe: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?  (Luettu 28571 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #80 : 06.03.2012, 22.55.32 »
Voisikohan tuossa rakennustyön julkaisemisessa olla taustalla tuo cupin finaalin pelikaupunki (madrid). Barca ja Bilbao toivoi peliä Bernabeulle, mutta tuli "yllättävä" rakennusilmoitus :D Oiskohan peli pelattu Bernabeulla, jos pelaavina osapuolina olisikin valencia - bilbao? Keväällä nähdään rupeeko telineet nousemaan...

Eihän tuo cuppiin liity? Taisin lukea jostain, että cup-matsia ei pelata Bernabeulla, koska siellä pesu-/hygienia-/kosteatilat remontissa ja Perez+co. eivät ole halukkaita siirtämään remonttia. Tätä on jonkin verran kritisoitu eri puolilta Espanjaa.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

iiro.saukkonen

  • Viestejä: 55
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #81 : 07.03.2012, 12.16.31 »
Kyllä se siten liittyy, että cupin finaalin loppuottelupaikaksi koettivat saada Bernabeun Calderonin sijaan, mutta remontti estää sen... :)

Mutta hyvä että on remontti tai joku muu syy, jolla estetään Katalaanien lippujen nostamisen Bernabeun salkoihin :)

Edit: Taisit tarkoittaa, että tulossa on kaks erillistä remonttia... Joista tuo jälkimmäinen ei estäisi pelaamista?
« Viimeksi muokattu: 07.03.2012, 12.18.37 kirjoittanut iiro.saukkonen »
"Ja nyt siellä kaikki Culet vaativat Gutille keltaista korttia, ulosajoa, pelikieltoa ja vankilatuomiota." - Tuomas Virkkunen

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #82 : 07.03.2012, 18.36.22 »
Barca ja Bilbao toivoi peliä Bernabeulle, mutta tuli "yllättävä" rakennusilmoitus :D

:peukku_ylos:


Barcan ja Athleticin ininälle asiasta  :keskari: Täysin oikein, että Real-pomot päättivät vetää rajan tässä asiassa.
Madridista since -98

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #83 : 08.03.2012, 17.32.19 »
Joukkue ja valmennus lounasti yhdessä Zidanen kanssa harjoitusten jälkeen Santiago Bernabeulla olevassa ravintolassa "Puerta 57". Cristiano Ronaldo ei päässyt kesteille mukaan flunssan takia.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #85 : 20.03.2012, 21.18.57 »

Raggaripojat röökillä  :o

Marca kyselee, että olisiko tässä syy miksei Coentrao matkaa Villarrealiin...

http://www.marca.com/2012/03/20/futbol/equipos/real_madrid/1332267107.html

G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #86 : 21.03.2012, 19.56.35 »
Smoke some weeeeeeeeeed!

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #87 : 23.03.2012, 18.04.27 »
Villarreal-ottelun tapahtumista on tullut päätöksiä, jotka menivät näin:
Sergio Ramos: Ei pelikieltoa, miehen ensimmäinen keltainen peruttiin.
Lass: Normaali yhden ottelun pelikielto 5. keltaisen johdosta.
Özil: 1 ottelu pelikieltoa.
Jose Mourinho: 1 ottelu toimitsijakieltoa.
Rui Faria: 2 ottelua toimitsijakieltoa.
Pepe: 2 ottelua pelikieltoa.

http://www.marca.com/2012/03/23/futbol/1adivision/1332515704.html

  • Viestejä: 648
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #88 : 23.03.2012, 18.15.42 »
 :keskari: .

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #89 : 23.03.2012, 19.04.37 »
juu ei hyvää päivää Pepe 2 ottelua! :keskari:...Faria vissiin kiroili kuin vanha merimies, kun sai kaksi ottelua toimitsijakieltoa Mourinhon yhteen verrattuna ;D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #90 : 23.03.2012, 20.10.55 »
Sergio Ramos: Ei pelikieltoa, miehen ensimmäinen keltainen peruttiin.

Mistäs tuo ensimmäinen tiketti tulikaan?

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #91 : 24.03.2012, 12.24.28 »
Mistäs tuo ensimmäinen tiketti tulikaan?

Jos oikeen muistan niin taisi tulla siitä kun otti vauhdit pois Nilmarilta.
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Redondo

  • Vieras
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #92 : 29.03.2012, 15.26.14 »
Vaikka kovasti väitinkin, että Xabille on luvassa pelikieltoa viikonlopuksi, niin eipä olekkaan. La Ligassa ilmeisesti pelikiellon saa aina 5 keltaisen jälkeen? Jotenkin muistin, että ensimmäisen pelikiellon jälkeen seuraavan saisi jo 4 keltaisen jälkeen, mutta näin taitaa olla jossain muussa liigassa.

Kuitenkin tällä hetkellä Cristiano, Sergio Ramos, Xabi ja Coentrao ovat yhden keltaisen päässä pelikiellosta. Vielä kun tuleva ohjelma on melkoisen paha, niin täytyy toivoa, ettei noita pelikieltoja napsahda yhteen otteluun liiaksi.

Seuraavat 5 ottelua:
Osasuna (A)
Valencia (H)
Atletico (A)
Sporting (H)
Barcelona (A)

Jos herrat selviävät Osasuna ja Valencia -otteluista ilman varoituksia, niin viimeistään Calderonilla on luvassa vähän paidasta repimisiä  :D

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #93 : 05.04.2012, 18.31.05 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/04_Abril_Actualidad_11-12/1330095986569/noticia/Noticia/Top_scoring_attacking_trio_in_Real_Madrid_history.htm

Kolmikko 7-9-20 on iskenyt jo yhteensä 101 maalia kaikki kilpailut mukaan lukien ja ovat jo tässä vaiheessa Realin historian kovin kärkikolmikko.

Kaudella 2010/2011 tehdyt 92 maalia ovat kolmantena ja hieman saavutusta ehkä himmentää se että kärkikympin seuraavaksi tuorein on kaudelta 88/89 ja loput 60-luvulta.
32

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Kausi 2011/12 - Mourinhon toisen kauden taika jatkuu?
« Vastaus #94 : 09.04.2012, 14.43.12 »
Klassikkon pelipäiväksi on varmistinut 21.4 ja ottelu alkaa kello 21.00 Suomen aikaa.

http://www.as.com/futbol/articulo/barcelona-real-madrid-sabado-21-00/20120409dasdasftb_9/Tes