Vaikka kovasti väitinkin, että Xabille on luvassa pelikieltoa viikonlopuksi, niin eipä olekkaan. La Ligassa ilmeisesti pelikiellon saa aina 5 keltaisen jälkeen? Jotenkin muistin, että ensimmäisen pelikiellon jälkeen seuraavan saisi jo 4 keltaisen jälkeen, mutta näin taitaa olla jossain muussa liigassa.
Kuitenkin tällä hetkellä Cristiano, Sergio Ramos, Xabi ja Coentrao ovat yhden keltaisen päässä pelikiellosta. Vielä kun tuleva ohjelma on melkoisen paha, niin täytyy toivoa, ettei noita pelikieltoja napsahda yhteen otteluun liiaksi.
Seuraavat 5 ottelua:
Osasuna (A)
Valencia (H)
Atletico (A)
Sporting (H)
Barcelona (A)
Jos herrat selviävät Osasuna ja Valencia -otteluista ilman varoituksia, niin viimeistään Calderonilla on luvassa vähän paidasta repimisiä
