Kirjoittaja Aihe: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona  (Luettu 21987 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7743
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #40 : 11.12.2011, 00.25.53 »
Se siitä, kun ei itse (Ronaldo) saada millään sisään niin kyllähän kaveri tekee, vaikka vähän tuurillakin.

Hyviä hyökkäyksiä on Realkin saanut aikaan, ei vaan ole palloa maalin saatu. Peli voisi hyvinkin olla 3-0 kotijoukkueelle. Keväällä sitten haetaan se 3-0 voitto niin ei tartte tätä iltaa muistella.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 00.29.20 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #41 : 11.12.2011, 00.42.16 »
Se siitä, kun ei itse (Ronaldo) saada millään sisään niin kyllähän kaveri tekee, vaikka vähän tuurillakin.

Hyviä hyökkäyksiä on Realkin saanut aikaan, ei vaan ole palloa maalin saatu. Peli voisi hyvinkin olla 3-0 kotijoukkueelle. Keväällä sitten haetaan se 3-0 voitto niin ei tartte tätä iltaa muistella.
Paikkoja on kyllä ollut. On vaan valitettavasti "sulanut" tuo Realin hyökkäysnelikko ratkaisupaikoissa. Cristianolta varsinkin aika heikkoa tekemistä maalipaikoissa. 3-4 huippupaikkaa on lusitaanille jo tarjottu. Özil ja Di Mariakaan eivät oikein mitään saaneet aikaan. Benz ollut ehkä paras noista, mutta ei sieltäkään suunnalta mitään huippupeliä ole tarjottu.

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #42 : 11.12.2011, 00.46.53 »
Paikkoja on kyllä ollut. On vaan valitettavasti "sulanut" tuo Realin hyökkäysnelikko ratkaisupaikoissa. Cristianolta varsinkin aika heikkoa tekemistä maalipaikoissa. 3-4 huippupaikkaa on lusitaanille jo tarjottu. Özil ja Di Mariakaan eivät oikein mitään saaneet aikaan. Benz ollut ehkä paras noista, mutta ei sieltäkään suunnalta mitään huippupeliä ole tarjottu.
CR on ollut surkea tänään. Aika sanoa se ääneen.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #43 : 11.12.2011, 00.48.23 »
Ensi kausi, ensi kausi.

Mestaruus ja Clasico ovat onneksi eri asia.  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #44 : 11.12.2011, 00.50.34 »
Ensi kausi, ensi kausi.

Mestaruus ja Clasico ovat onneksi eri asia.  :peukku_ylos:

Totta, mutta tilastot alkaa näyttää aika rumilta.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #45 : 11.12.2011, 00.54.06 »
Henkisesti todella tärkeä ottelu tulee olemaan ensi viikonloppuna Sevillassa. 3 pisteen johdossa tauolle vai sarjakakkosena...

Todella surullista ajanjaksoa eletään Klassikoiden kannalta, mutta eipä sille nyt näemmä tunnu voivan mitään...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #46 : 11.12.2011, 00.57.55 »
Ois se helppoa olla barca-fani... Voi saatana ei me kyllä näytetty tossa voittajilta ekan minuutin jälkeen. Helvetin masentavaa

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #47 : 11.12.2011, 01.01.45 »
Ei jumalauta mitä lähes välinpitämättömyyttä realin pelaajilta, prässi oli aivan olematon :keskari:...lohdullista on se että kaikki Barcan maalit oli real puolustuksen omaa sekoilua ei barcan hyökkäyksen ansiota...ja CR7, miksi vitussa tällä neidille maksetaan yli 10milj. vuodessa, jos ei Barca peleissä saa n.4 tyhjästä yhdestäkään sisään :keskari: :keskari: :peukku_alas:...tosin kyllähän siellä Alexis ja Iniesta sekä Busquets keräsivät taas oscarinsa ja messille ei TAASKAAN annettu sitä punaista :keskari:...loppujen lopuksi jäi maku että realin pelaajat eivät oikein olleet terävimmillään ja käsijarru oli päällä ??? :keskari: :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #48 : 11.12.2011, 01.08.31 »
Nää klassikot alkaa oleen vähän niinku lätkän Suomi-Ruotsi -matsit ennen vanhaan. Aina hävittiin.

Joku henkinen kramppi näissä matseissa on.  :( No, ei mitään, jatketaan tästä sitten vaan kuin mitään ei olis tapahtunut.

Joo-o. Ei tää baarissa kattominen kauheen hauskaa oo ku oon ainut REAL-fani!! Mut onneks olut helpottaa pikkasen tähä jännityksee! :tuoppi:
No mulla oli vähän parempi tilanne: lähibaarini noin 50 katsojasta ehkä jopa 1/4 oli valkoisten kannattajia. Niillä oli vissiin ollu sitten enemmänkin tuota jännitystä, kun osa oli aika kunnolla kännissä.

#10

  • Viestejä: 1359
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #49 : 11.12.2011, 01.30.54 »
Ohi kiitävän hetken näytti että Real prässää Barcan nurin, mutta sitten palattiin tuttuun ahdistukseen. Jonkun tuossa aiemmin heittämä Suomi vs Ruotsi vertaus oli varsin osuva, helvetti miten ahdistavaa se on seurata peliä kun Barca pääsee johtoon ja sen sisimmässään jo tietää että taas tulee nekkuun. Ei Real aivan paska ollut, mutta hyökkäykset olivat mielikuvituksettomia ja tuntui ettei pojilla vaan kasetti kestänyt. Onneksi liiga ei tähän ratkennut ja UCL:ssä myöskin kaikki mahdollisuudet. Ehkä ne keväällä tulevat pystit tuntuvat paremmilta kun välillä otetaan vähän käkättimeen, eiks jeh? ;)

#10

  • Viestejä: 1359
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #50 : 11.12.2011, 01.33.19 »
Älkää ihmiset menkö katsomaan Amppareiden otsikoita, hyi vittu mitä kuravellipaskaa. :keskari:

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #51 : 11.12.2011, 03.30.25 »
Se vaan sattuu kun sydän on valkoinen...
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #52 : 11.12.2011, 09.48.26 »
Ei jumalauta mitä lähes välinpitämättömyyttä realin pelaajilta, prässi oli aivan olematon :keskari:...lohdullista on se että kaikki Barcan maalit oli real puolustuksen omaa sekoilua ei barcan hyökkäyksen ansiota...ja CR7, miksi vitussa tällä neidille maksetaan yli 10milj. vuodessa, jos ei Barca peleissä saa n.4 tyhjästä yhdestäkään sisään :keskari: :keskari: :peukku_alas:...tosin kyllähän siellä Alexis ja Iniesta sekä Busquets keräsivät taas oscarinsa ja messille ei TAASKAAN annettu sitä punaista :keskari:...loppujen lopuksi jäi maku että realin pelaajat eivät oikein olleet terävimmillään ja käsijarru oli päällä ??? :keskari: :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:

Ihmettelen että miksi CR:ä ei voisi vaihtaa pois kentältä, kun peli ei kulje. Se voisi saada ihmeitä aikaiseksi.
Ihmettelin myös Moun suorittamia vaihtoja. Viime pelien kuumin pelaaja (Callejon) oli taas penkillä koko pelin.
Özilin vaihto laski selkeästi myös Realin peliä.

« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 09.52.17 kirjoittanut Paroni »

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #53 : 11.12.2011, 10.08.23 »
yön aikana ei kyllä vitutus ole yhtään laskenut...kun joukkueella riittää taidot ja on vielä ottelussa paikat, ja miten v:ssä joka ikisessä klassikossa realin puolustajien tarvitsee kimmottaa se vakio yksi omamaali :keskari:... jäi eilen vielä mainitsematta, suurin taktisin virhe oli coentraon peluuttaminen oikeana laitapakkina; kaveri haahuili missä sattuu ja oli reikäjuustoa tänään, Alexisin ja Fabregasin maalit menivät Coentraon merkkausvirheiden piikkiin eli nukkumisiin :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:

badgers

  • Viestejä: 100
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #54 : 11.12.2011, 11.07.26 »
Tappion karvas kalkki koettu. Alku oli kyllä aika mahtava, mutta siihen ne maalit Madridin osalta jäivät (ei olis kyllä uskonut). Oltiin tehottomia, tehtiin ainoa maali Valdesin mokan ansiosta jne. Madridin selkäranka katkesi jo tokaan maaliin ja kolmas olikin viimeinen niitti. Ei kyetty taistelemaan voitosta, mutta vielä on kautta jäljellä ja mestaruus on kuitenkin edelleen mahdollinen. Jos Messin sijaan esim. Pepe olisi pelannut samoin, punaista olisi näytetty, mutta tuomarilla ei ihan rahkeet siihen riittäneet. On se Barca kova peikko vastustajana, ei voi muuta sanoa.

vettinki

  • Viestejä: 42
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #55 : 11.12.2011, 11.22.09 »
Alkaa nää El Clásicot olee melkosta painajaista! Olis kiva näistä alkaa poistuu pikku hiljaa jo voittajanakin...mut paskanv***t, turpaan tuli taas kerran! Ja saatiin tollanen alkukin viel ottelul, mut minkäs teet jos ei osata Barcaa voittaa. Vaikka ei ollu sitä parasta Realia, niin turha täs on alkaa mitään selittelyitä keksiä. Se nyt vaan on myönnettävä et pelashan Barca hienosti, ei siitä pääs mihinkää. Koville tää kyl ottaa.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #56 : 11.12.2011, 12.33.27 »
Onhan tää taas järkyttävän kova kolaus ottaen huomioon kaikki ne odotukset ja ennakkosuosikin asema ottelua ennen... Sitten siinä käy taas näin. Jokainen jätkä alisuorittaa niin uskomattoman rajusti. Huomasitteko esimerkiksi kun laidalta nousi joko Ronaldo, Özil tai Di Maria, niin jätkiä ei koskaan ollut menossa boksia päin vaan kaikki omat oli vastakkaisella laidalla ilmeisesti odottamassa jotain puolenvaihtoa :-\.

Koitan arvioida lyhyesti jokaisen pelaajan:

Casillas: Yhtäkään maaleista ei voi Ikerin piikkiin laittaa. Näytti välillä olevan yksi ainoista valkoisista kentällä, joilla oli mukana tunnetta. Muutama hyvä seivi taas.

Coentrao: Merkkausvirheet ekassa ja kolmannessa maalissa ja kaveri rokotti saman tien. Pari vaarallisen näköistä taklausta jalkapohjat edellä. Hyviäkin hetkiä silti mahtui peliin ja pystyi täyttämään välillä oman ruutunsa, toisin kuin muut.

Pepe: Ei missään nimessä mikään vahva peli Pepeltä, itsellä sellainen olo että pelaa taas ensi Klassikon keskikentän pohjalla. Muutama hyvä katko ja siihen se sitten jäikin.

Ramos: Katastrofaalisen surkeita syöttöyrityksiä ekalla puoliajalla! Liukasteli myös pelin alussa, josta Messi pääsi hyvään paikkaan. Eipä missään nimessä sitä parasta Ramosta.

Marcelo: Mies ei mitään radikaaleja virheitä tehnyt, mutta ei kyllä ollut oma itsensäkään. Epäonninen ohjatessaan Xavin vedon omaan maaliin. Ei tuntunut pääsevän ohi vastustajista.

Lass: Pari helvetin hyvää katkoa, mm. yksi riisto Messiltä oli kyllä uskomattoman hieno. Valkoisten parhaita, mutta ainakin yksi tyhmä rike oman boksin lähellä, eikä se korttia edeltävä rikekään mikään järkevä ollut. Pääsi kerran hyvään vetopaikkaan, mutta veto suuntautui kohti päätykatsomoa.

Xabi: Voi voi... voi voi... Jos joltain, niin tältä mieheltä odotettiin ja tarvittiin sitä samaa mitä aiemmin kaudella ollaan nähty. No, nyt saatiin täydellinen vastakohta siitä. Epävarmaa höntyilyä + tuplasi kauden harhasyöttöjensä määrän. Pisti hyvän keskityksen Ronaldolle, josta tämän olisi pitänyt tehdä tilanteeksi 2-2.

Özil: Välillä ihan laadukasta syöttelyä Marian kanssa laidalla, joka tosin ei johtanut yhtään mihinkään. Oli mukana maalinteossa, kun hänen ampumansa veto päätyi Benzemalle kimmokkeesta. Ehkä virhe Mourinholta pistää Mesut avaukseen.

Ronaldo: Masentava esitys. Tuhri kaksi selvää maalipaikkaa, toinen oli se veto boksin rajamailta ja toinen tosiaan se pusku Xabin loistokeskityksestä.

Di Maria: Alisuorittaja hänkin. Keskitykset ja syötöt ihan mihin sattuu, haastoissa menetti pallon lähes aina, eikä tuntunut saavan oikein mitään valmista aikaiseksi.

Benzema: Viimeisteli maalinsa hyvin, vaikka nyt pääsikin tuikkaamaan ihan maalin edestä. Pääosin aika näkymätön, pääsi tokalla jaksolla hyvään paikkaan harhautettuaan Puyolin boksissa, mutta veto ohi maalin.

Vaihtomiehistä nyt ei sen enempää, kukaan niistä nyt ei oikeastaan tuonut mitään uutta peliin.


Vaikea tästä on taas pää pystyssä jatkaa, mutta se on tehtävä. Sarjassa olisi nyt itseluottamuksen kannalta tärkeää päästä kolmen pisteen johtoon Barcasta. Keväällä Klassikkoon kaivataan kyllä jotain uutta, en edes tiedä mitä.


Hala Madrid!
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 12.47.26 kirjoittanut TAMI »

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #57 : 11.12.2011, 14.37.46 »
Ihmettelen että miksi CR:ä ei voisi vaihtaa pois kentältä, kun peli ei kulje.

Todellakin tämä, ei auta yhtään pyhä-lehmä -syndrooma näiden matsien voittamisessa.
Madridista since -98

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7743
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #58 : 11.12.2011, 15.34.06 »
Peliesityksiin nähden ei miehen olisi pitänyt olla edes avauksessa. Toivon, että Crisu on loukkaantumisen/loukkaantumisten takia sivussa keväällä, kun tosi pelit alkaa, sillä tällä hetkellä mies ei pysty muuhun kuin pysäyttämään nopeat hyökkäkset. Siis mikäli Mourinholla ei ole pokkaa/lupaa pistää Ronaldoa penkille.

e. Kyllä ne rankit joku muukin sisään pistää.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 15.38.19 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #59 : 11.12.2011, 16.38.00 »
On se Ronaldo hemmetin ristiriitanen pelaaja. Välillä joukkueen huonoin, välillä maailman paras, välillä pelin pilaaja, välillä välttämätön hyökkäyspäässä... ;D