Kirjoittaja Aihe: Jornada 32: Real Madrid - Valencia  (Luettu 9724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #20 : 08.04.2012, 23.28.02 »
Taitaa ollakin niin että Rosell ei ole maksanut tuomareita vaan tällä kertaa Perez on maksanut lepakoille että ykköstykit ovat vaihtopenkillä;)
Ei toi niin huonoa Madridia mun mielestä ole, paikkoja oli mut ei osunut/ ei ollut onnea, hyvää viihdyttävää peliä niinkuin oikeastaan aina kun Real/Barca pelaa Valenciaa vastaan.

Loistavaa toista puoliaikaahan tuo peli uumoilee.

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #21 : 08.04.2012, 23.47.32 »
Nyt alkaa mennä hurlumheiksi. Toivottavasti peli pysyy tuomarilla hanskassa.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #22 : 08.04.2012, 23.51.07 »
Pahalta alkaa näyttää... Nyt jätkät se maali!!

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #23 : 08.04.2012, 23.55.43 »
Tällä hetkellä kentän tapahtumista omien osalta on niin massiivinen määrä WTF-osastoa ettei maksa vaivaa listata  ???
Madridista since -98

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #24 : 08.04.2012, 23.58.00 »
Ei jumalauta tätä nyt... Aina seitsemän jätkää odottamassa kun hyökkäys saadaan käyntiin ja nyt kun Ronaldo pääsee läpi niin ei pysty tekemään. :peukku_alas:

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #25 : 09.04.2012, 00.01.42 »
Ronaldo lopeta filmaaminen ja tee maali :keskari:
32

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #26 : 09.04.2012, 00.04.09 »
Sovitaanko jäbät et filmaamisista ei vittuilla enää tällä kaudella:)
aikamoinen trilleri, huh!

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #27 : 09.04.2012, 00.09.57 »
Nyt alkaa kylmänhiki nousta. Tilanteita kyllä on, mutta ei vaan mee.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #28 : 09.04.2012, 00.12.46 »
Niin se tämä kausi vielä ryssittiin.. Clasicosta turpaan jne...
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #29 : 09.04.2012, 00.13.28 »
Tätä matsia voinee taas jälkikäteen muistella tuloksesta riippumatta matsina, jossa ois voinu äijät alkaa pelaamaan jo ennen toisen puolikkaan jälkipuoliskoa. Viihdearvo kyllä kohdallaan mutta voisin treidata sen pariin maaliin.
Madridista since -98

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #30 : 09.04.2012, 00.17.47 »
Ei vakuuta pelaajien henkinen kantti näissä kaikista vaikeimmissa tilanteissa.

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #31 : 09.04.2012, 00.18.54 »
4 minuuttia aikaa, nyt jätkät oikeesti!

Edit: Eikä vittu edes tuosta sisään!  :peukku_alas:

Edit2: Eikä vittu edes tuostakaan!  :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012, 00.23.07 kirjoittanut MÖ »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #32 : 09.04.2012, 00.24.24 »
Voi saatana. Muuta en sano, muuten hankin bännit varmaan koko internettiin.

Öitä.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #33 : 09.04.2012, 00.24.58 »
Guaitan lähemmäs 20 torjunnalle :peukku_alas:
32

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #34 : 09.04.2012, 00.25.22 »
Kiitos ja näkemiin, niin vain tyrittiin tästäkin kaksi suurinta pokaalia muualle.  :keskari:

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #35 : 09.04.2012, 00.26.51 »
Vitun Marcelot, Albiolit ja Arbeloat voi painua vittuun tuolta :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:...ja Xabikin voi lopettaa, jos ei jalat riitä niin painu divariin hölkkäilijä :keskari: :keskari: :keskari:...kaikista eniten vituttaa taas kun kavereita ei saatana edes kiinnosta :keskari: :keskari:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #36 : 09.04.2012, 00.27.35 »
Kyllä nyt riipii. Kyllä nyt riipii oikeesti.

 :peukku_alas: 

Miten tässä nyt näin kävi? Vittu, 0-0 -tasuri?

Edit: Ja saatana kun paikkojakin oli vaikka kuinka! Ei pelattu edes huonosti. EI VAAN TEHTY MAALEJA!  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012, 00.29.27 kirjoittanut MÖ »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #37 : 09.04.2012, 00.28.37 »
Niin se tämä kausi vielä ryssittiin.. Clasicosta turpaan jne...
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #38 : 09.04.2012, 00.43.28 »
Jos joka kirjoitukseen voisi laittaa otsikon, tämän otsikon nimi olisi "4 pistettä"

ÄSkeinen matsi oli niin jännittävä että ratkesin juopottelemaan, en muista että edes barcan pelejä katsellessani olisin jännittänyt niin paljon kuin edellisen vajaan kahden tunnin aikana. Ottelu tarjosi kaikkea, toisaalta ilman Casillaksen huipputorjuntoja ero olisi nyt 3 pistettä, toisaalta jos Di Maria, Ronaldo, Benzema olisivat olleet terävämpiä tai onnekkaampia ero olisi 6 pistettä.

Mestaruustaiston uskaltaa nyt kuitenkin avata uudelleen mutta tällä kertaa kaikki paineet on Madridilla, tosin niin myös valtit, Classicosta esim tasapeli niin Realin pitäisi kämmätä 2 ottelua jotta Barcalla olisi mahdollisuus, toisaalta tasapeliin päättyminen tietäisi barcalle mestaruutta tasapisteissä.

Real on mielestäni edelleen selkeä suosikki, Valencia tiedettiin joukkueeksi joka on paha vastustaja meille molemmille, paniikkiin on turha ruveta, paikkoja Realilla oli kyllä lyödä vaikka 5 maalia tauluun, tosin paikkoja oli valenciallakin.
Statseista en tiedä mutta jos kaikki maalipaikat olisi lyöty maaliin niin kyllä Real pelin varmasti voittanut olisi?

Sellainen ihmeellinen asia yhdistää Realia ja Barcaa että vastustajasta riippumatta, kun se saa paikan niin paikka on pääsääntöisesti tosi vaarallinen, jotenkin sieltä puolustuksesta ei tulla läpi mutta sit kun tullaan niin se on vaikea, suurin ero on siinä että meillä päättäjinä etunenässä on Messin ja Ronaldon kaltaisia toiselta planeetalta olevia jätkiä. Mutta kun meidän ykkösmiehet on vähänkin jäässä niin pelistä tulee vaikea kuten tänään kävi, aiemmin talvella Messi oli jäässä usean ottelun putkeen ja Real pääsi 10 pinnan karkumatkalle, nyt messillä on yli 60 maalia kasassa ja ero enää 4 pinnaa, ei Ronaldokaan jäässä ole ollut mutta ei vaan ole uponnut samalla prosentilla.

Edelleen olen vahvasti sitä mieltä että mestaruus matkaa valkoiseen taloon ja Cibelesin kaulaan mutta enää se ei mene ilmaiseksi sinne, käsittämätöntä tämä futis, hetki sitten olin maani myynyt ja paidat repinyt, nyt varovaisesti voi taas haaveilla, tietyllä nöyryydellä, onneksi ei sentään tarvitse tehdä kunniakujaa Nou Campilla josta jo näin painajaisia.

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 32: Real Madrid - Valencia
« Vastaus #39 : 09.04.2012, 00.51.20 »
Ei Barca ainakaan mestaruutta ''voita'', jos se päätyy muualle kuin madridiin, on Real Madrid sen hävinnyt, eikä kukaan muu voittanut :peukku_alas: