Kirjoittaja Aihe: Kalastus?!  (Luettu 7621 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Kalastus?!
« : 24.01.2004, 18.54.01 »
Harrastaako joku kalastusta, en puhu onkimisesta vaan virveli, pilkintä, perho yms. Mulla on vaan tullut pakkomielle saada Made pilkillä/Iskukoukulla :)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kalastus?!
« Vastaus #1 : 24.01.2004, 20.08.05 »
Viime vuosina on jäänyt kalastelu liki olemattomiin, mutta kyllähän tuota tulee jonkin verran harrastettua. Ihan virvelillä rannalta tahi veneestä tulee harrasteltua. Viime kesänä pääsi vain kerran käymään ja saaliina yksi alamittainen ahven... kahteen kertaan. Oli ilmeisesti niin makoisa syötti, että piti toistamiseen testata :D

Haaveissa olisi saada ensi kesänä tämäkin harrastus taas paremmalle hapelle ja alkaa kulkemaan useammin. Suunnitelmissa on myös keikka Lapin eräjoille tammukoita ja harreja nappaamaan

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Kalastus?!
« Vastaus #2 : 24.01.2004, 21.59.50 »
Joskus tuli kalasteltua enemmänkin, mutta viime kesän saldoksi jäi muistaakseni kaksi kalareissua (Vantaanjoelle) ja yksi ahven jäi "saaliiksi" :D. On sieltäkin kalat vähentynyt :(.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kalastus?!
« Vastaus #3 : 24.01.2004, 22.35.30 »
Kalastan ja paljon :) Lapissa olen käynyt ja muutenkin kesällä päivät menee nakkelemiseen. Vantaanjoelta kalat ei oo vähentyny vaan ne on lisääntyny, mut entistä vaikeempi pyytää, varsinkaan ilman perhoa.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kalastus?!
« Vastaus #4 : 29.01.2004, 21.04.18 »
Alkuviikosta iso hauki tai made vei iskukoukun, meni se rengas suoraksi johon laitetaan naru :'( No en olisi sitä kalaa saanut ylös 4" reiästä ilman moottorisahaa, onni onnettomuudessa :o
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Kalastus?!
« Vastaus #5 : 02.02.2004, 09.43.58 »
Haukia virvelillä. :peukku_ylos:

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Kalastus?!
« Vastaus #6 : 02.02.2004, 09.55.40 »
En kalasta. Muutakun kaupan pakastealtaasta :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kalastus?!
« Vastaus #7 : 02.02.2004, 12.04.13 »
Nonniih. Juhana, taakse poistu ja takaisin ruotuväkeen siitä  ;D

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kalastus?!
« Vastaus #8 : 16.02.2004, 16.22.53 »
Kala maistuu, siivouskin on OK, mutta joku muu saa kyllä kytätä niitä siellä järvellä minun puolesta. Ja lohi nappaa kyllä ostoskoriin pari kertaa kuussa.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: Kalastus?!
« Vastaus #9 : 03.08.2005, 13.53.18 »
Herätellään nyt vanhaa... ;D

Eli onko kukaan käyny kalas kuinka tänä kesänä?? Ite en ole käyny ku pari hassuu reissuu Vaasan saaristos ja viime vloppuna olin merellä.. Aika heikosti söi vaikka oli maistuvia paikkoja..  :peukku_alas:

Loppuvuodesta olis tarkoitus lähtee Juujärvelle taimenta kalastaan..  :peukku_ylos:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: Kalastus?!
« Vastaus #10 : 04.08.2005, 10.33.59 »
Merelle en ole vielä kerennyt ollenkaan :peukku_alas: Kirjolohta ja Taimenta olen metsästänyt ahkerasti, mutta ainakin täällä Etelässä vedet ja ilma on niin lämpimiä, että vähän torsoksi on jäänyt. Kullaanjärvi Tammisaaressa on kalastettu lähes tyhjiin hauista ja ahvenista.

Jonkinlainen taimenreissu olis munkin suunniteltava vielä ennen väkeä.


Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Kalastus?!
« Vastaus #11 : 04.08.2005, 12.12.10 »
Tänä kesänä en ole käynyt joilla ja järvissä kuin uimassa, eikä tässä kalastelemaan taida oikein ehtiäkään... :(  Ensi kesänä sitten

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: Kalastus?!
« Vastaus #12 : 04.08.2005, 12.28.20 »
Tänä kesänä en ole käynyt joilla ja järvissä kuin uimassa, eikä tässä kalastelemaan taida oikein ehtiäkään... :(  Ensi kesänä sitten
Ehtiihän sitä hyvin vielä kalaan..  :peukku_ylos:
Ite ajattelin mennä ens vloppuna mökille saaristoon ja JOS jaksaa niin vois käydä merelläkin..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kalastus?!
« Vastaus #13 : 04.08.2005, 16.45.21 »
Ei oo ehtiny oikein :peukku_alas:

Aina yritetään mennä ku vaan ehtii
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kalastus?!
« Vastaus #14 : 04.08.2005, 18.42.47 »
Kerran oon tänä kesänä heitelly virveliä ja kolme kalaa on tullut. Yks pieni hauki ja kaks ahventa... :'(
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kalastus?!
« Vastaus #15 : 04.08.2005, 18.56.57 »
Työnantaja käy ihan uistelukisoissa, ovat Savon Cup:ssa kolmantena, viime vkl olivat uistelleet 3 päivää putkeen, päivisin nukkuneet vain 3h ja eilen se lähti taas jonnekin kisoihin.

PRKl että niillä on rahaa kiinni siinä touhussa, tai viehevalmistajat yms. kai noita sponssaa aika hyvin, ei tuota muuten kovin moni harrastaisi
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: Kalastus?!
« Vastaus #16 : 04.08.2005, 22.48.13 »
Joo pakko niiden on sponsseja saada... Muuten tulis maksaan ihan kivoja summia toikin..

Ja varmaan saavat ihan kivoja summia jos kilpailuiskin menestyy.. Niillä rahoilla voi aika hyvin kustantaa ton tason kalastuksen..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kalastus?!
« Vastaus #17 : 05.08.2005, 16.39.56 »
Joo se sano että eka olivat vetäneet Buster XL & Honda 90hp yhdistelmällä, sitten viimeisenä päivänä enää 10:llä vavalla jollain isolla Flipperillä ja 70hp Mercurylla
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: Kalastus?!
« Vastaus #18 : 05.08.2005, 16.49.34 »
Joo se sano että eka olivat vetäneet Buster XL & Honda 90hp yhdistelmällä, sitten viimeisenä päivänä enää 10:llä vavalla jollain isolla Flipperillä ja 70hp Mercurylla
Ai "enää".. ;D Toisaalta kilpailuisahan ne satsaa aika hyvin noihin varusteisiin..

Itelle riittää Abu Garcian kela, Shimanon vapa, käsinpunottu siima ja uistimia; pari räsästä, pari proffaa ja lippoja+vaapuja..  :peukku_ylos:

Ja vene moottorilla varustettuna.. ;)
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kalastus?!
« Vastaus #19 : 05.08.2005, 21.02.41 »
Mä tuossa aikani kuluksi joskus laskeskelin kuinka paljon mulla on rahaa järvien, jokien ja merien pohjassa ni kyllä se taitaa toisen tuhannen puolelle mennä. Mut harrastukset maksaa ;D

Mulla on nyt Daiwan-kela (viime vuonna alennuksista ostin, paskempi ku 10v. loppuun kulutettu Shimano), Shakespaeare Ampidex 8'5 vapa, 0.15mm punottua ja perkeleesti uistimia, sit on vetovapa, Shimano CX4000R-kela, ja pari muuta vapaa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer