Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46955 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #160 : 08.04.2006, 17.38.47 »
Äsken Werder Bremen - Bayern München ottelun puoliajalla mainittiin, että ensi viikonloppuna tulee ottelu Barcelona - Villarreal. Ihan hyvä valinta, vaikka molemmilla taitaa olla ajatukset suurimmaksi osaksi UCL:ssä...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #161 : 08.04.2006, 18.28.34 »
Tuleeko toi Barça-Villarreal sillon perjantaina? Kun jostain kuulin, että matsi olisi siirretty perjantaiks. Mutta tuskinpa se on Urheilukanavalle este.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #162 : 08.04.2006, 18.52.35 »
Tuleeko toi Barça-Villarreal sillon perjantaina? Kun jostain kuulin, että matsi olisi siirretty perjantaiks. Mutta tuskinpa se on Urheilukanavalle este.
Tota en muistanutkaan huomioida ollenkaan. Eli ottelu tosiaankin siirrettiin perjantaille(jotta joukkueet saisivat yhden ylimääräisen päivän valmistauta UCL:n semifinaaleihin), mutta mielestäni UK:n grafiikassa väitettiin lähetyksen tulevan lauantaina. Eli ilmeisesti tieto siirretystä alkamisajasta ei ole UK:n päähän vielä saapunut. Näyttääkö UK tuon ottelun sitten perjantaina, vai joutuuko se vaihtamaan tv-ottelua? Luulisi (ja toivoisi), että perjantaina lähettäminen ei olisi mikään ongelma, mutta mitäpä minä UK:n kuvioista tiedän...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #163 : 10.04.2006, 20.34.02 »
No niin, UK antaa virallisen tiedon:
Lainaus
Pe 14.4. Espanjan liiga:  Barcelona - Villarreal klo 21.25
http://www.urheilukanava.fi/doc/4289?style=
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #164 : 10.04.2006, 20.37.24 »
Toivottavasti siitä tulee barcalle piiiiiiiiitkä perjantai... ;D
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

El Madrid

  • Viestejä: 17
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #165 : 11.04.2006, 10.33.22 »
Milloin seuraava Realin peli on?
----Real Madrid forever!----

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #166 : 11.04.2006, 12.41.24 »
Milloin seuraava Realin peli on?
La. 5/04/2006  21:00  R. Sociedad - Racing  ::)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #167 : 11.04.2006, 14.39.37 »
Milloin seuraava Realin peli on?
La. 5/04/2006  21:00  R. Sociedad - Racing  ::)
Hauska! :D  Mutta siis La Realin seuraava peli on 16. päivä Racingia vastaan.
Real Madridin peli taas on samana päivänä Getafea vastaan vieraissa.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #168 : 16.04.2006, 19.30.44 »
Ensi lauantaina tulee UK:lta Alaves- Atl. Madrid..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #169 : 23.04.2006, 17.08.57 »
Ensi viikolla UK:lta Realin peli en muista kuka astelee vastaan. :peukku_ylos: :tuoppi:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #170 : 23.04.2006, 18.27.21 »
Jaahas eli Osasuna pelikö tulee. Uk sivuilla on eetä ottelu on se joka tulee su21.00 suomen aikaa.

 Sellaisella ajankohdalla ei ala tietojen mukaan mikään peli. Tuo osasuna- madrid tulee 22.00 suomen aikaa, kait. No ehkä se on saatu vaihdettua. :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #171 : 26.04.2006, 19.38.14 »
Tekstikanavan mukaan UK näyttää ensi sunnuntaina kymmenen aikaan Osasuna - Real Madrid.  :peukku_ylos: Eli erittäin tärkeä ottelu kyseessä jos halutaan suora paikka ensi kauden Mestareiden Liigaan...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #172 : 29.04.2006, 19.24.27 »
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 19.55   :peukku_ylos:

Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #173 : 29.04.2006, 19.35.09 »
Nythän tää menee ihan herkutteluksi :peukku_ylos: Seuraavan kahden viikon aikana 6 Espanjan liigan ottelua :pallo:

Su 30.4. Osasuna - Real Madrid klo 20.55
Ke 3.5.  Celta - Barcelona klo 21.55
La 6.7.  Ottelupari avoin
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 19.55
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #174 : 29.04.2006, 21.57.26 »
Hienoa, Urheilukanava!!! :pallo:

Mutta mikä toi 6.7.-juttu on? Varmaan 6.5...?

Ja Madrid nähdään ainakin 2 kertaa vielä tänä keväänä TV:ssä, huippua! ;)

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #175 : 29.04.2006, 21.57.55 »
Ai että oikein heinäkuussakin pelataan ;)
Juu mutta kyllä uskomatonta että noin monta peliä tulee kahen viikon sisään  :peukku_ylos:
Urheilukanavalle  :peukku_ylos: :tuoppi:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #176 : 30.04.2006, 10.20.39 »
Piru näköjään tänään tulis peli..... Taitaa kyllä jäädä näkemättä    :-[ Villareal peli on kyllä sitten pakko katsoa ja kaikki muutkin tietysti. Vähän kyllä harmittää etten Osasuna matsia tosiaan näe.
Räpmies

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #177 : 30.04.2006, 15.01.49 »
No niin, meikäläinenkin palaa parin päivän hiljaisuuden jälkeen nostamaan UK:lle  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #178 : 03.05.2006, 15.21.41 »
Tänään UK:lta klo 22.55 alkaa Celta - Barca.

Ja sitten viikonloppuna tuo ZiZoun jäähyväis peli, sen otan nauhalle.

Raul

  • Vieras
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #179 : 03.05.2006, 15.39.33 »
Näyttäisi alkavan klo 21.55 tuo peli....