Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #180 : 03.05.2006, 17.13.33 »
  "Seuraavat tv-ottelut: 
Ke 3.5.  Celta - Barcelona klo 21.55 
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 21.25 (jälkilähetys) 
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55"

Tällä hetkellä Urheilukanavan nettisivuilla lukee noin. Eli tuo Real Madrid-Villarreal olisikin jälkilähetys... Tosi harmillista!
 Jos näin on, niin itse aion katsoa tuon matsin tietämättä tulosta, ettei jännitys vaan katoais. Jälkilähetyshän alkaa vain puolitoista tuntia myöhemmin kuin oikea ottelu.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #181 : 03.05.2006, 21.57.11 »
Ei muuta kuin laittamaan palautetta UK:lle, jotta tuo ottelua Villarrealia vastaan nähtäisiin suorana. On näitä siirtoja ennenkin nähty, ja tuo otteluhan menee ainoastaan voimistelukisojen päälle, joten alkamisajankohdan siirtäminen on täysin mahdollista.  :peukku_ylos:
http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #182 : 04.05.2006, 00.06.31 »
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55"

Tällä hetkellä Urheilukanavan nettisivuilla lukee noin.
Espanjan liigan kalenterisekoilu jatkuu
03.05.2006 19:25
   

Espanjan jalkapalloliiga LFP päätti keskiviikkona siirtää maan ylimmän sarjatason Primeran päätöskierroksen pelattavaksi viikkoa myöhemmin eli lauantaina 20. toukokuuta. Tuolloin ohjelmassa ollut Sevillan ja Barcelonan välinen rästiottelu puolestaan on määrä pelata 14. toukokuuta. Päätös on vastoin Kansainvälisen jalkapalloliiton Fifan säännöksiä, joiden mukaan eurooppalaisten liigojen tulisi MM-kisavuonna päättyä viimeistään 15. toukokuuta.

- Päätös oli ainoa mahdollinen, jotta kilpailu pysyisi puhtaana, LFP perusteli ratkaisua.

Kalenterisekoilut aiheutuvat siitä, kun Sevillan ja Barcelonan välinen ottelu 23. huhtikuuta jouduttiin siirtämään kaatosateen takia. Koska molemmat joukkueet pelaavat eurocupien loppuotteluissa, oli rästiottelulle mahdotonta löytää uutta pelipäivää ennen liigan päättymistä.

Fifa ehti jo viime viikolla kumota LFP:n aikaisemman päätöksen, jonka mukaan rästiottelu olisi pelattu keskiviikkona 3.5. ja liigan muita sarjakierroksia olisi siirretty eteenpäin. Kattojärjestö myöntyi siihen, että Sevillan ja Barcelonan välinen ottelu pelattaisiin viimeisen sarjakierroksen jälkeen 20. toukokuuta, mutta ilman maajoukkuepelaajia. LFP aikoo valittaa Fifan päätöksestä zürichiläiseen tuomioistuimeen.

(MTV3)        http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2006/05/442036
-----------------------------
Eli koko viikonloppuna vain yksi ottelu, mitäköhän tekee UK?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

sirkerkko

  • Viestejä: 59
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #183 : 10.05.2006, 13.22.45 »
Yle näyttää tänään tunnin viiveellä Uefa cupin finaalin FC Middlesbrough - FC Sevilla. Täytyy varmaan katsoa kun Middlesbrough jyrätään. Ja jotta pulssi ei laskisi liian alas pitää pitkään vetoon laittaa muutama ööre Sevillan puolesta. ;D

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #184 : 10.05.2006, 15.07.35 »
Tulee myös suorana yle24 selta jos Digiboxi vaan löytyy ni sieltä sitten katselamaan livenä
Räpmies

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #185 : 10.05.2006, 15.15.36 »
Edellisiin viitaten, tuostahan muuten on jo keskustelua toisessa topicissa  ;)

http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=530.0
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #186 : 10.05.2006, 16.33.57 »
Urheilukanavan sivuilta:
Ti 16.05.2006
21.55  -  24.00  La Liga: Sevilla-Real Madrid (suora)


Hienoa taas kerran! :peukku_ylos: Saadaanpahan Madrid vielä ruutuun ennen kesää!

edit. toi päivämäärä oli siis väärä. Vaikka nythän toi ei ole suoraan Urheilukanavan sivuilta. ::)
« Viimeksi muokattu: 11.05.2006, 19.02.29 kirjoittanut Music »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #187 : 10.05.2006, 17.51.29 »
Urheilukanavan sivuilta:
Ti 15.05.2006
21.55  -  24.00  La Liga: Sevilla-Real Madrid (suora)


Hienoa taas kerran! :peukku_ylos: Saadaanpahan Madrid vielä ruutuun ennen kesää!

ou jeah.. Real on saanut paljon näkyvyyttä viime aikoina..  :peukku_ylos: 2. sijan taistelu käy kuumana..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #188 : 10.05.2006, 20.50.20 »
Tää on jotain mieletöntä!  UK  :sydän:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #189 : 10.05.2006, 21.38.56 »
 :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #190 : 10.05.2006, 23.35.33 »
Villeimmissä unelmissakaan en olisi uskonut, että Urheilukanava järjestäisi asian näin :peukku_ylos: :sydän: Tiistaina Madrid jälleen ruudussa ja panosta riittää ja keskiviikkona CL-finaali.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #191 : 10.05.2006, 23.46.31 »
Barcaa näytetty niin paljon, että on jo aikakin näyttää muutama peli Madridilta!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

#17

  • Viestejä: 292
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #192 : 11.05.2006, 16.44.45 »
Tuli tosta Sevillasta mieleen, aika kova loppukausi niillä...Ensin UEFA-cupin finaali (joka on jo tosin pelattu), sitten ottelu Madridia vastaan ja lopuksi Barcaa..Uh...
Keep the Red Flag Flyin' !

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #193 : 11.05.2006, 18.30.34 »
Ti 15.05.2006


Mikä se tollanen päivä on  ;D
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #194 : 11.05.2006, 19.01.35 »
Ti 15.05.2006


Mikä se tollanen päivä on  ;D

Hmm... Aivan - päivähän on tietysti 16.05. ;) Pitänee korjata tuohon aikasempaan viestiin.