Kirjoittaja Aihe: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid  (Luettu 17451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #80 : 21.11.2012, 23.24.25 »
vittu toi tuomari on PASKA

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #81 : 21.11.2012, 23.24.36 »
Mites tällä refellä sekosi paletti aivan täysin?

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #82 : 21.11.2012, 23.31.03 »
Mitäs vitun järkee tossa Cityn vaihdossa oli?  :o :D

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #83 : 21.11.2012, 23.31.05 »
anto niinku cityn vaihtaa mut ei realin...

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #84 : 21.11.2012, 23.32.24 »
Mites tällä refellä sekosi paletti aivan täysin?
Sama. Ensin uskaltaa antaa pilkun ja punaisen ja sitten jättää selkeän punaisen ja vaparin viheltämättä.
Aika turisti. UCL:n ohjaajakin tajusi syyllistää tätä puolisokeaa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

  • Viestejä: 648
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #85 : 21.11.2012, 23.32.38 »
DiMAria->Albiol 89 min

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #86 : 21.11.2012, 23.33.03 »
vitun 5 minuuttia mun hanurissa..  eihä tässä ole nyt mitään järkeä...
on kyllä ratkasut antaa tommonen lisä-aika taas

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #87 : 21.11.2012, 23.34.49 »
vitun 5 minuuttia mun hanurissa..  eihä tässä ole nyt mitään järkeä...
on kyllä ratkasut antaa tommonen lisä-aika taas
Olihan siellä se Kompanyn tilanne...

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #88 : 21.11.2012, 23.35.47 »
Olihan siellä se Kompanyn tilanne...

nojoo mut 5.. ihan sama kuha nyt noi siniset ei ainakaan voita...

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #89 : 21.11.2012, 23.37.27 »
tulee van aika vittumainen ekakierros jos jäädää toiseks taulukos... no mutta kyllähän reali sen hoitaa tosin :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #90 : 21.11.2012, 23.37.34 »
Kotijoukkueelle ei tule sitten millään kortteja näistä "tahallisesti virheistä". Koko matsin ollut sama linja. Nyt vaan näkyy, kun City vyöryttää.

Noh. Ei se italialainen lahjottu paskakaan vienyt Cityä jatkoon.  ;D
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 23.39.42 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #91 : 21.11.2012, 23.42.50 »
Tiesihän sen, että ei välttämättä hyvin käy, kun ensimmäisellä puoliajalla Real ei lyönyt tätä peliä pakettiin.

Lohkokakkosena jatkoon kuitenkin..


nojoo mut 5.. ihan sama kuha nyt noi siniset ei ainakaan voita...
Tämä oli harvoja asioita, jotka taisi mennä oikein. Kuitenkin 5 vaihtoa ja siihen päälle ainakin Khediran, Benzeman ja Kompanyn loukkaantumiset. Muuten aivan sekavaa viheltelyä. Isot ratkaisut Realia vastaan, mutta lopussa tuntui, että tämä herra sekoili molempiin suuntiin.

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #92 : 21.11.2012, 23.48.14 »
Oli kyllä aivan käsittämätöntä PASKAA tuo tuomari työskentely toisella puoliajalla :keskari: :keskari: :keskari: Mutta pitihän se nyt järjestää Citylle tilaisuus yrittää säilyttää jatkopaikka haaveet elossa :keskari: Ja se pilkku :keskari: ei voi olla noin saatanan sokea, että saa tuosta jonkun helvetin rikkeen revittyä. Tietysti vähän aikaisemmin toisessa päässä Garcia sai ottaa vyötäröotteen Ronaldosta eikä mitään :keskari: :peukku_alas:

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #93 : 21.11.2012, 23.50.04 »
Paska tuomari, ei voi mitään.

Mutta tästä on hyvä jatkaa ajax-hassuttelun jälkeen arvontaan aiheuttamaan harmaita hiuksia jollekin lohkovoittajalle. Se on aivan sama tuleeko sieltä ManU vai Porto vai mikä. Ainoa haitta kakkossijassa on se, että joutuu pudotuspeleissä avaamaan kotiottelulla. Toki aivan minimaalinen juttu sekin.
Hyvä asia nyt on se, että muutamalle avainpelaajalle voi antaa lepiä ajaxia vastaan.

E: toisaalla mexes ja podolski tehneet parit maalit.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 23.53.41 kirjoittanut snooker »

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #94 : 22.11.2012, 00.04.19 »
Ihan mukava lopputulos. Olis kyllä voinu ratkaista jo ekalla jaksolla, mutta hyvä näinkin. Toka puoliaika oli kyllä pallollisen pelin suhteen valovuoden huonompi kun ensimmäinen, järjestäen sössittin lupaavat vastahyökkäyspaikat, kun City keskitty hyökkäämiseen. Hyvää, kurinalaista joukkuepuolustamista oli kyllä koko ottelun :peukku_ylos:, ja lopussa taisteltiin hyvin alivoimalla. Vähän kyllä harmittaa toi lohkon kakkossija, heti on kova testi edessä ekalla jatkokierroksella.  ???

Ja tuomarille  :keskari: . Mistä nää repii näitä pillipiipareita...
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012, 00.07.00 kirjoittanut Losblancos »

La Saeta Rubia

  • Viestejä: 59
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #95 : 22.11.2012, 00.11.49 »
Realin mahdolliset vastustajat ensimmäisellä pudotuspelikierroksella ovat: Manchester United, Bayern Munchen, Porto, Paris SG, Schalke, Arsenal, Juventus ja Shahtar. Muutama suosikki löytyy, muttei Bayernia, Manua ja Juvea kuitenkaan vielä tässä vaiheessa kiitos.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #96 : 22.11.2012, 00.12.30 »
Tuli kyllä sama, lähes epätodellinen fiilis, kuin aikanaan Pepen saadessa punaisen kortin Barcaa vastaan tuossa kun tuo pilkku vihellettiin. Näin tällä kertaa, eipä siitä sen enempää.

Lohkokakkosia ollaan, hyvä niin, koska jatkoonhan tästä vain täytyy päästä. Pelin pitää kuitenkin olla keväällä agressiivisempaa ja tappavampaa, mikäli meinataan mennä pitkälle. Tänäänhän toisella jaksolla koko joukkue eli ja hengitti Cityn harhasyötöistä ja virheistä, joista kaikki hyökkäyksemme lähtivät. "Oma peli" oli lähes pelkkää puolustamista. Joo, oltiin toki turvallisessa asemassa siinä mielessä, että jatkoon 0-1 / 1-1 tuloksella mennään anyway, mutta kuitenkin pistää aika ajoin mietityttämään tuo passiivinen pelitapa.

Onneksi ei kohdata heti ainakaan Dortmundia, tulee olemaan näillä näkymin todella kova tekijä eurokentillä.

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #97 : 22.11.2012, 00.28.01 »
Se muuten vielä, että mikä mahtava seivi Ikeriltä ratkaisuhetkillä! Kun on miestä joutunu viime aikoina välillä kritisoimaan, niin nyt oli kyllä taas mahtava pelastus silloin kun sitä tarvittiin.  :peukku_ylos: :peukku_ylos: (Ja ei ollu mikään tuuriseivi, jos joku niin ajattelee. Ihan fantastisesti liikku peittään ja teki ittensä isoks.)

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #98 : 22.11.2012, 00.29.27 »
No. Tuomarin vihellykset tai niiden puuttuminen herättivät sisäisen raivon monestikin. Siitä huolimatta Cityn hallinnasta selvittiin yhdellä takaiskulla, joka sekin vihelletteein päin vittua. Muutaman kerran Pepe hienon katkon jälkeen möhläsi ja Arbeloaa vietiin myös pari kertaa. Näin ollen takalinjan parhaaksi nousee Coentrao, joka pelasi oikein mallikkaasti!  :peukku_ylos:

Keskikentällä Alonso ja Khedira pelasivat jälleen mahtavasti.  :peukku_ylos:

Hyökkäyksestä pitää jakaa tunnustus Benzemalle, joka etenkin ensimmäisellä puoliajalla oli aivan liekeissä.  :peukku_ylos: Sen jälkeen liian yksinäinen.

Realin parhaaksi valitsen kuitenkin jälleen kerran Iker Casillasin  :sydan: http://www.youtube.com/watch?v=JsA0RyFnOJ8 joka esitti itselleen perus gamesaverin - kelle tahansa muulle tuo olisi ollut vuoden kohokohta.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Huoltra

  • Viestejä: 1030
UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #99 : 22.11.2012, 09.46.56 »
Nyt nukutun yön jälkeen voi hyvillä mielillä olla edelleen sitä mieltä että tuomari oli susipaska!! Katsoi tuota sitten valkosilla tai vaaleansinisillä laseilla..pilkun vihellys täysi vitsi..en edelleenkään tajua miten tällä tasolla voi olla näin luokatonta porukkaa..tosin italiasta ei kaljupään jälkeen ole tainnut hyvää tuomaria tullakkaan..peukut casillasille, benzille ja valkoisten jatkopaikalle..