Tuli kyllä sama, lähes epätodellinen fiilis, kuin aikanaan Pepen saadessa punaisen kortin Barcaa vastaan tuossa kun tuo pilkku vihellettiin. Näin tällä kertaa, eipä siitä sen enempää.
Lohkokakkosia ollaan, hyvä niin, koska jatkoonhan tästä vain täytyy päästä. Pelin pitää kuitenkin olla keväällä agressiivisempaa ja tappavampaa, mikäli meinataan mennä pitkälle. Tänäänhän toisella jaksolla koko joukkue eli ja hengitti Cityn harhasyötöistä ja virheistä, joista kaikki hyökkäyksemme lähtivät. "Oma peli" oli lähes pelkkää puolustamista. Joo, oltiin toki turvallisessa asemassa siinä mielessä, että jatkoon 0-1 / 1-1 tuloksella mennään anyway, mutta kuitenkin pistää aika ajoin mietityttämään tuo passiivinen pelitapa.
Onneksi ei kohdata heti ainakaan Dortmundia, tulee olemaan näillä näkymin todella kova tekijä eurokentillä.