Alpon kanssa samoilla linjoilla, että vaikka eilinen olikin hyvä esitys, niin ei se näitä ongelmia korjaa. Jos Real pystyy tästä edelleen parantamaan, niin olen toki valmis vaihtamaan mielipiteeni Zizousta.
La Ligan johtopaikan näen johtuvan siitä, että myös Atleticon ja Barcan koneet ovat yskineet yhtälailla. Ne kuitenkin tulevat parantamaan varmasti. Barca jo pelkästään sen vuoksi, kun saavat Messin taas 90minuutin kuntoon.
Nähdyn perusteella minulla on vankka usko, että myös Real tulee parantamaan varmasti. Sitä ei pessimistien Zidane-inho muuksi muuta. Zidane on (osin pakon sanelemana) tuonut uutta joukkueeseen peluuttamalla Jamesia yhtenä keskikentän kolmikosta, mikä muuttaa jo itsessään joukkueen dynamiikkaa positiiviseen suuntaan. Nyt keskikentällä on pelaaja, joka pystyy luomaan jokaisessa ottelussa muutaman todella vaarallisen maalipaikan. Tämä ei Modricin ja Kroosin kanssa ole ollut aina itsestäänselvyys.
Lisäksi mitä nyt Barca-leirin viestejä olen lukenut, niin aika pessimististä ajatusmaailmaa sielläkin tällä hetkellä on. Griezmannin sopeutuminen rinkiin on mysteeri, Suarezilla on nihkeä jakso menossa ja Messi ei ole tehnyt pelitilannemaalia 8 otteluun. En usko Messin ratkovan tällä kaudella niin montaa kolmea pistettä joukkueelleen, kuin esimerkiksi viime kaudella teki.
Koneet yskivät itse kullakin, mutta kyllä näen voimasuhteiden tasoittuneen kärjen ja näiden "paskajengien" välillä jo muutaman vuoden ajan. Ei niitä ilmaisia 7-0 -kävelyitä enää tule läheskään vanhaan malliin.