Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis  (Luettu 1323 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« : 03.09.2022, 15.29.25 »
Jalkapallo palaa Bernabeulle. Lukuun ottamatta tiistain Galsgow-reissua, edessä on pitkä putki pelejä pääkaupungissa.

Kotiyleisö sai kevätkaudella rahoilleen vastinetta erityisesti loppuminuuteilla. Entinen pelaajamme Sergio Canales kertoili haastattelussa, että voit johtaa Bernabeulla peliä 0-2 85 minuutin kohdalla, mutta hävitä silti pelin. Nähtäväksi jää, minkälainen on pyhätön taika tällä kaudella.

Courtois;
Carvajal Militao Alaba Mendy;
Modrić Tchouaméni Camavinga;
Rodrygo Benzema Vinicius

Aika luontaisia muutoksia viime peliin: Carvajal ja Mendy palaavat paikoilleen laitapakeiksi ja keskikentällä Kaiser on kierrätysvuorossa. Ylempänä Rodrygo saa vastuuta avauksessa.

Tänään olisi pitkä putki katkaistavana. Viimeiset viisi vastaavaa jornadaa:

0-1
0-2
0-0
0-0
0-0
« Viimeksi muokattu: 03.09.2022, 15.45.29 kirjoittanut TAMI »

Karzzaa

  • Viestejä: 107
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #1 : 03.09.2022, 17.29.33 »
Hieno syöttö alabalta, mutta tuo vinin liike :sydan:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #2 : 03.09.2022, 17.37.00 »
Eipä yllätä, että Carvajalin mies.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #3 : 03.09.2022, 18.04.47 »
Melko salliva linja tuomarilla.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #4 : 03.09.2022, 18.05.46 »
Ranskalaiset dominoi keskikenttää.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #5 : 03.09.2022, 18.08.23 »
Ai että tykkään Camavingan pelaamisesta. Röyhkeyttä ja nöyryyttä sopivassa suhteessa.

maheinon

  • Viestejä: 2562
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #6 : 03.09.2022, 18.34.34 »
Joukkue on liian nälkäinen. Kaikki haluavat palloa enemmän kuin saavat eivätkä Malta syöttää sitä kaverille.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #7 : 03.09.2022, 18.36.45 »
Bentsolta heikko alkukausi. Tuntuu kuin paukkuja säästetään joulukuun kisoja varten, joka varmasti Karimin päätavoite tälle kaudelle. Kaiken muun onkin jo voittanut.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2022, 18.41.57 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #8 : 03.09.2022, 18.42.32 »
Fede :peukku_ylos: muutaman sekunnin kentällä ja heti assisti Rodrygolle.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #9 : 03.09.2022, 18.43.13 »
Rodrygo! :pallo:

Valverde tietysti syöttäjänä. Carlon (Daviden) supersubit jatkuu.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2022, 18.45.40 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #10 : 03.09.2022, 18.55.44 »
Kenraali ja Ceballos tulossa vielä kentälle.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #11 : 03.09.2022, 19.08.55 »
Carvajal 3 viikkoa sivussa.. Toivottavasti ei, mutta sellainen kutina näistä viime minuuttien vaihdoista tulee.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

maheinon

  • Viestejä: 2562
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #12 : 03.09.2022, 19.24.11 »
Carvajal oli kyllä heikko tänään. Olisi saanut Rudi korvata jo paljon aiemmin.

Ceballos erittäin pirteä ja pallovarma tänään. Preseason taisi kuormittaa alkukaudella kun olo niin tukkoista.

Cama ja Tchou olivat aivan päälliköitä tänään. Nyt ollaan oikeasti näkemässä tällä kaudella se, kun Kroos ja Modric jäävät keskikentän kuusikon viimeisiksi vaihtoehdoiksi.

Mendyltä solid peli. Hänen laidaltaan ei tulla.

Militaolla selvästi tehnyt kilpailu hyvää. Taso ja yritys noussut selkeästi.
The chase is better than the catch.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
« Vastaus #13 : 04.09.2022, 16.20.22 »
Eilinen matsi tulospiilosta. Kokonaisuudessaan aika vakuuttava voitto, vaikka 2-1 tulos voisi hieman muuta väittääkin. Betis oli kesy ja kotijoukkueen heikko viimeistely esti, ettei homma ratkennut jo aiemmin. Kovassa ottelutahdissa olisi suotavaa, että pelit saataisiin ajoissa pakettiin, jolloin Viniä ja Benzoakin uskallettaisiin lepuuttaa. Tchouameni kentän kunkku eilen, näyttää ettei poika mitään Casea mentoriksi edes tarvinnut.

Benzeman heikohko vire huolettaa, mutta jospa se siitä pian.

Barca jyrää samalla myös voitosta voittoon, eli ei tässä  turhiin pistemenetyksiin ole varaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆