Kirjoittaja Aihe: Jornada 27: Valencia - Real Madrid  (Luettu 2469 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Vs: Jornada 27: Valencia - Real Madrid
« Vastaus #40 : 03.03.2024, 22.53.06 »
Itse olen vähä samaa mieltä. Tuomaria ja hänen päätöksiä tulee kunnioittaa, olivat ne miten vääriä tahansa. Realin paita ei anna erityisoikeuksia ja Judenkin nuorena miehenä tulee oppia hillitsemään tunteensa sillä pettymyksiä on luvassa ja aina asiat ei mene niin kuin haluaisi.

Tuomarilta väärä tuomio, mutta koska pelaajan purnaaminen olisi auttanut asiaa?

Itse olen eri mieltä.

Bellinghamilta viedään oikeusmurhalla euforinen lisäajan voittomaali. Jos tuossa ei tunteet kuohahda, niin sopivampi laji on kuorolaulut kirkossa.

Ja jos ei tuomari tuollaista palautetta kestä, missä ei tapahdu mitään muuta kuin suht aggressiivisesti huudetut kirosanat englanniksi, niin on hänkin ihan väärässä paikassa. Jos vähän säikähtää, ei sen pidä olla mikään peruste punalapulle.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #41 : 06.03.2024, 14.14.37 »
Jude Bellingham has been suspended for the next two games by La Liga after Valencia-Real Madrid game.

Täys farssi. Täys vitsi.

Jopa Mateu Lahoz ja Gerard Pique ovat sitä mieltä, että tuomari teki ison virheen.

Chris

« Vastaus #42 : 06.03.2024, 14.35.47 »
Kuinkahan kauan Gil Manzano istuu poppareilla tuon matsin jälkeen? Ainakin sellaista huhua oli, että tokkopa hetkeen viheltää.

Italiassa dumari sai perjantain Lazio-Milan matsin jälkeen kuukauden huilin kun heitti kolme Lazion pelaajaa punikilla ulos, joten kyllähän näitä sanktioitakin tulee, jos ei homma toimi.

Juden tuomio kyllä aivan saatanan iso vitsi, ottaen huomioon mitä hän suustaan päästi ilmoille. Real tulee toki odotetusti tästä valittamaan, joten saapa nähdä muuttuuko tuomio, epäilen, että ei.

Jopa Gerard Pique on sitä mieltä, että tuomari teki ison virheen.

Ja se on aika paljon se.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #43 : 08.03.2024, 19.02.29 »
2 ottelun pelikielto Judelle. Nyt, kun katsoin videota niin aika hyökkäävä oli Juden toiminta tuomaria kohtaan.

Viimeisten huhujen mukaan Real valittaa vielä Espanjan urheilutuomioistuimeen.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-