Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 188341 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Vs: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #380 : 12.08.2010, 21.26.26 »
Nonni,

Lennot varattu niin, että pääsee katsomaan ottelua Real Madrid - Osasuna 12.9.2010. Espanjalainen ystäväni ostaa minulle sinne lipun. Neljä yötä aion siellä olla Andresin luona. Pääsee vähän näkemään espanjalaista perhe-elämääkin, biletystä, shoppailua ja FUTISTA!

En malta odottaa. Saas nähä kuin paljon sillä reissulla palaa rahaa.

Arpikudos

« Vastaus #381 : 26.08.2010, 18.34.44 »
Nyt iski inspiraatio lähteä viettämään ''kesälömaa'' Madridiin! Real Madrid-Deportivo ottelu voisi olla mieleinen katseltava, sillä juhlistan sinä viikonloppuna vanhentumistani. Voisiko joku suositella jotain matkatoimistoa, jonka kautta saisin varattua kaiken tarvittavan(matkaliput, hotellit, otteluliput yms.)? Rahasta homman ei pitäisi jäädä kiinni, sillä olen koko helevetin kesän raatanut niska limassa töitä Atrialla  :D
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen

Redondo

• Vieras
« Vastaus #382 : 27.08.2010, 09.31.20 »
Nyt iski inspiraatio lähteä viettämään ''kesälömaa'' Madridiin! Real Madrid-Deportivo ottelu voisi olla mieleinen katseltava, sillä juhlistan sinä viikonloppuna vanhentumistani. Voisiko joku suositella jotain matkatoimistoa, jonka kautta saisin varattua kaiken tarvittavan(matkaliput, hotellit, otteluliput yms.)? Rahasta homman ei pitäisi jäädä kiinni, sillä olen koko helevetin kesän raatanut niska limassa töitä Atrialla  :D
En tiedä järjestääkö mikään firma Suomessa pakettimatkoja(ainakaan kovin usein) Realin matseihin. Itse kyllä suosittelisin varaaman erikseen lentoliput, hotellin ja matsiliput. Ei sitä rahaa kannata väkisin matkatoimistoille syytää  :D
lentoliput: esim ebookers. Halvimmillaan näyttäisi olevan luokkaa ~180€
Hotelli: bookings.com Hotelleja joka lähtöön
Peliliput: http://www.madrid-tickets.net/ (ei kylläkään halvin mesta, mutta luotettava)
Oma reissu tuli aikoinaan näistä mestoista järjestettyä.

Madridissahan liikkuminen on todella halpaa ja helppoa metrolla. Lentokentältä minnepäin tahansa keskustaa pääsee ~2eurolla. 10 matkan kortti maksoi pari vuotta sitten 7€ ja sillä pääsee kyllä kaikkii tarvittaviin paikkoihin keskustan alueella (Benabeu, Puerta del Sol, Cibeles, kuninkaanlinna, Gran Via, Vicente Calderon...)

Atrialla vielä työnantaja erikseen  :peukku_ylos: Itsekin sielä nuoruusvuosina tullut raadettua  8)

Raul_

« Vastaus #383 : 27.08.2010, 17.50.37 »
Miten tuo Champions Leaguen lipunmyynti toimii Madridin peleihin? Itsellä olisi tarkoitus lähteä katsomaan tuota AC Milan-peliä Bernabeulle, jos vain liput onnistun hommaamaan. Onko jollain (florentinoperze?) kokemusta noiden lippujen hankkimisesta? Missä hintaluokassa pyörivät? Mitä kautta kannattaa ostaa? Vai onko ylipäätään mahdollista saada lippuja noin isoon matsiin?

Redondo

• Vieras
« Vastaus #384 : 27.08.2010, 21.05.49 »
...
http://www.madrid-tickets.net/match.php?match=413 täältä saa ainakin.
Paikan päältä tietysti halvempaa, mutta saatavuudesta en kyllä osaa sanoa

Petriensio

« Vastaus #385 : 27.08.2010, 21.48.05 »
ite ostin kerran paikan päältä liput, sillon sääti n. 20€/lippu kauden päätös otteluun ja viimeisimpiin mestaruusjuhliin piippuhyllyn paikoista, mutta tollaseen peliin voi olla hankala saada paikan päältä lippuja, koska sillonki oli ja vastustajana oli Levante. ja tuo madrid-tickets ei vissiin myy ku alemman katsomon lippuja mut ei oo paha 130e tollasesta pelistä (ainakaan mulle ei ois)

Arto41

• A Por Ellos Oe!!!
« Vastaus #386 : 28.08.2010, 11.30.49 »
Nyt iski inspiraatio lähteä viettämään ''kesälömaa'' Madridiin! Real Madrid-Deportivo ottelu voisi olla mieleinen katseltava, sillä juhlistan sinä viikonloppuna vanhentumistani. Voisiko joku suositella jotain matkatoimistoa, jonka kautta saisin varattua kaiken tarvittavan(matkaliput, hotellit, otteluliput yms.)? Rahasta homman ei pitäisi jäädä kiinni, sillä olen koko helevetin kesän raatanut niska limassa töitä Atrialla  :D

Itse oon suosinu tota madrid-tickets.net palvelua. Luotettava ja liput tulee päivää/paria ennen peliä hotellille. Kaleva Travelin kautta oon pari kertaa hommannu hotellin+lennot. Sielä saa Madridiin aikas halpoja paketteja. Hotelli missä oon ollut on Gran Atlanta, se sijaitsee aivan kävely matkan päässä Bernabeulta ja hyvät yhteydet myös metroverkostoon. Kannattaa tsekata tämäkin vaihtoehto.

Lippuja myydään myös aika paljon pelipäivänä pimeenä siinä Bernabeun kulmilla. Viime vuonna paikallispeliin ostin netin kautta 200 euron liput ja paikan päältä olisin saanut lähes vastaaville paikoille 70 eurolla. Mut oma riskinsä siinä tietty aina on...

Drillo Olsen

« Vastaus #387 : 28.08.2010, 19.40.37 »
Lokakuussa Madridiin, Real versus Depor suunnitelmissa. Liput general saleen ilmeisesti vasta viikkoa aiemmin?

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #388 : 10.09.2010, 06.28.31 »
Dodi,

Kohta lähtee lento ja oon himassa lähtökuopissa ja huomenna peli Real Madrid - Osasuna!

HALA MADRID!

matriisi

« Vastaus #389 : 10.09.2010, 10.25.49 »
Dodi,

Kohta lähtee lento ja oon himassa lähtökuopissa ja huomenna peli Real Madrid - Osasuna!

HALA MADRID!
hyvää reissua! Scouttaaha sit pelaajat kunnol, itse joudun tyytymään häkämyrkytykseen savusaunas.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #390 : 15.09.2010, 20.55.21 »
Hola!

El Madridista on takaisin Suomessa ja reissu oli todella onnistunut. Vaikka jalkapallon piti olla pääasia, itse opin tällä (kolmannella) reissulla eniten espanjalaisesta ja Madridilaisesta kulttuurista. Olin nimittäin viime talven aikana tutustunut Madrileñoon ja tarkoitukseni oli viettää pitkä viikonloppu hänen kanssaan. Hän hankki minulle liput ja tällä kertaa halusin itse paremmat liput, kun mitä olin aikaisemmilla kerroilla hankkinut. Tällä kertaa olin myös valmis satsaamaan paljon enemmän lipun hintaan. Tämän kertainen paikkani oli Lateral Oeste, portti: 4, sektori 402, rivi 12 ja paikka 13. Hintana oli 100 €. Onhan se paljon rahaa joo, mutta paikat olivat niin hyvät, että se oli todellakin sen arvoista.

Sää Madridissa oli kuin viime kesä Suomessa, eli sitä +30 C kokoajan ja yöllä oli kanssa todella lämmintä. Itse hankin lennot ebookersin välityksellä, mutta Lufthansalla lentoni pääasiassa tein. Ja se toimii, suosittelen kaikille, jotka haluavat Madridiin mennä. Hinnaksi lennoille tuli noin 200 €.

Peli oli siis LA ja sitähän oli odotetta kauan, niin omassa päässäni kuin Madridissakin. Osasuna ei ollut tullut Madridiin pelaamaan vaan kuluttamaan aikaa ja toivomaan, että Real Madrid ei saa maalia aikaiseksi. Ja heidän toiveensa melkein toteutui, sillä Madridin hyökkääjät olivat aneemisella ja tehottomalla pelipäällä pl. Özil. Higuain muun muassa sössi 3 varmaa maalipaikkaa. Ensimmäisen puoliajan jälkkeen tilanne oli siis 0-0 ja valkopaidat saivat mennä pukukoppiin vihellysten saattelemana. Kotiyleisö ei ollut tyytyväinen heidän esityksiinsä. En ollut minäkään.

Toisella nelivitosella sama jatkui. Hyökkääjät eivät saaneet onnistumisia, mutta Carvalho sai ja Bernabeu sai aihetta juhlaan. Tämä muutti pelin luonteen, koska nyt Osasunakin alkoi pelata, mikä avasi aikalailla ovet Ronaldolle, Pipitalle ja Özilille. Kolmikko Pipita, Benzema ja Ronaldo eivät oikeen pelanneet yhteen, joten numero 9 otettiin pois ja tilalle tuli Pedro Leon. Hän oli hyvä ja yleisö alkoi pitää hänestä heti.

Mainittava pelistä on vielä, että huomioitavaa oli Bernabeun aploodit seisoen kun Özil otettiin vaihtoon. Puolustus ja keskikentän pohjimmaiset miehet olivat myös hyviä. Ainoa, joka minua itseäni harmittaa on, että olen katsonut yhteensä 270 min jalkapalloa Bernabeulla ja olen todistanut vain kaksi maalia. Yksi huomionaiheinen asia on myös Ultras Sur. Antaisin aika paljon, että saison olla yhden pelin siinä osassa katsomoa heidän kanssaan.

Muutenkin koko reissu oli onnistunut ja kotiin tulivat paidat Higuain ja kaverille tuomiseksi Ronaldo. Vaikein päätös oli paita Özilin ja Pipitan välillä. Madridin yöelämä on myös kokemisen arvoinen ja itse kävin yökerhossa nimeltä Pacha, joka oli aivan täynnä kauniita espanjalaisia senoritoja. Pacha on kuulemma myös Madridin suosituin.

Kokonaisuutena reissu oli hyvä, vaikka peli ei ollutkaan paras mahdollinen. Ei muuta kuin seuraavaa reissua suunnittelemaan.

burro

« Vastaus #391 : 29.09.2010, 22.04.53 »
Iltaa.

Aika kirjottaa palstalle jotain pitkästä aikaa.
Joskus tuli tänne jotain raapustettua, mutta aika lyhyeen jutut jäi, mikä taitaa olla ihan hyvä juttu kun luin edellisiä kirjoituksiani   ;D
Realin pelejä tietysti katson edelleen ja lähes päivittäin olen kyllä seurannut mitä tänne kirjoitetaan.

Asiaan...
Eli eukko antoi valtuudet päättää lomareissun kohteen, sen tietää miten siinä käy. Espanja kutsuu ja ennen kaikkea Real vs Milan matsi!!!
Lauantaina 16. päivä on lähtö Madridiin ja vajaa viikko olisi tarkoitus siellä viettää.
Hotellina Gran Versalles. Mitään hajua ei ole mimmonen koppero se on, mutta eiköhän siellä nukkumaan pysty.
Ensimmäinen kerta kun pääsee kokemaan Bernabeun tunnelman, toivottavasti lippujen kanssa ei tule mitään sählinkiä.
Uskoin esim. Redondoa ja tilasin ne tuolta madrid-ticket.netistä, toivottavasti saan kiittää reissun jälkeen  ;)
Lipusta 130€ ei tuntunut missään kun mietti mihin sillä pääsee.

Jotain vinkkejä minne kannattaa Madridissa mennä? Tietysti Bernabeulla tulee käytyä pelinkin lisäksi, mutta muuten on ihan auki mitä siellä meinataan touhuta.
Toivottavasti Malaga matsia ei siirretä niin pääsee sunnuntaina jonnekin kuppilaan katsomaan sitä.

Pääasia silti, että parin viikon päästä  :pallo: ja  :tuoppi:

Redondo

• Vieras
« Vastaus #392 : 30.09.2010, 20.44.44 »
...
Itellä madrid-tickets.net toimi kuin junan vessa. Hotelliin kirjautuessa respan täti iski peliliput käteen  :peukku_ylos:

Kuninkaan linna käytiin katsastamassa. Oli melkoisen vakuuttava paikka. Puerta del Sol ja Plaza Mayor on hienoa paikkoja seurata Madridin vilinää. Kunnon Madridista käy toki myös Cibelesillä fiilistelemässä  :)
Bernabeun turistikierros oli myös hieno kokemus.

P.S. Tänne mahtuu vielä mukavasti lisää keskustelijoita  8)

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #393 : 01.10.2010, 13.43.09 »
Itellä saattaa olla Madridin reissu edessä tossa marras-joulukuun tienoilla! Siskotyttö au pairina 20 min matkan päässä Madridista ni sieltä saattas jo jaksaa metrolla tulla ihan kaupunkiin astikin.. Tuon ajankohdan kotimatsit olis kyllä sellasta herkkua että huhhuh, se vaan et miten niihin saa lippuja ja mihin hintaan onki sit ihan eri asia.. Kotiottelut 7.11. eteenpäin järjestyksessä: Atlético, Athletic Bilbao, Valencia, Sevilla ja Villarreal... kyllähän noista nyt ihan mielellään kävisi minkä tahansa matsin katsomassa

Ja Burrolle: komppaan noita Redondon sanomisia, eli Bernabeu tour kannattaa ilman muuta käydä kokemassa kuin myös Cibeles. Itse en viime reissulla ehtinyt näkemään juuri muita noista suuremmista nähtävyyksistä kiireiden takia mutta toiveissa olisi että nyt niihin ehtisi hieman paremmin tutustua. Yksi asia mistä kannattaa myös yrittää nauttia on käydä useissa tapas baareissa! Ja tottakai, jos reissussa on yhtään pitempään on jo lähestulkoon velvollisuus pyörähtää Madridin villissä yöelämässä!!

Arto41

• A Por Ellos Oe!!!
« Vastaus #394 : 01.10.2010, 16.36.04 »
Iltaa.

Aika kirjottaa palstalle jotain pitkästä aikaa.
Joskus tuli tänne jotain raapustettua, mutta aika lyhyeen jutut jäi, mikä taitaa olla ihan hyvä juttu kun luin edellisiä kirjoituksiani   ;D
Realin pelejä tietysti katson edelleen ja lähes päivittäin olen kyllä seurannut mitä tänne kirjoitetaan.

Asiaan...
Eli eukko antoi valtuudet päättää lomareissun kohteen, sen tietää miten siinä käy. Espanja kutsuu ja ennen kaikkea Real vs Milan matsi!!!
Lauantaina 16. päivä on lähtö Madridiin ja vajaa viikko olisi tarkoitus siellä viettää.
Hotellina Gran Versalles. Mitään hajua ei ole mimmonen koppero se on, mutta eiköhän siellä nukkumaan pysty.
Ensimmäinen kerta kun pääsee kokemaan Bernabeun tunnelman, toivottavasti lippujen kanssa ei tule mitään sählinkiä.
Uskoin esim. Redondoa ja tilasin ne tuolta madrid-ticket.netistä, toivottavasti saan kiittää reissun jälkeen  ;)
Lipusta 130€ ei tuntunut missään kun mietti mihin sillä pääsee.

Jotain vinkkejä minne kannattaa Madridissa mennä? Tietysti Bernabeulla tulee käytyä pelinkin lisäksi, mutta muuten on ihan auki mitä siellä meinataan touhuta.
Toivottavasti Malaga matsia ei siirretä niin pääsee sunnuntaina jonnekin kuppilaan katsomaan sitä.

Pääasia silti, että parin viikon päästä  :pallo: ja  :tuoppi:

Kyl Bernabeu-tourilla kannattaa ehdottomasti kävästä, kannattaa mennä heti aamusta 10 aikaan, silloin ei ehkä ole niin paljon väkee sielä. Redondo kiteyttikin noi keskustan mestat missä kannattaa poiketa. Kannattaa lähtee vaan käveleen esim. Gran Viaa pitkin ja sieltä suunnistaa kuninkaan linnalle niin matkalla tulee nähtyä paljon. Härkäareena Las Ventas on myös käväsemisen arvoinen ehdottomasti ja tourilla kuulee paljon härkätaisteluiden historiaa yms... Pitempiä välimatkoja mentäessä Metrolla liikkuminen on kaikista kätevintä.

Ja olen kans edelleen sitä mieltä, että madrid-ticket.net sivujen kautta ostetut liput saapuvat turvallisesti ja ajoissa perille hotellille, siitä ei kannata huolehtia. Vähä tulee polte taas itelläkin reissuun...

mikko29

« Vastaus #395 : 21.10.2010, 16.48.58 »
Nyt alkaa itsellänikin olla sellainen kutina, että Madridiin on päästävä tällä kaudella, kunhan vain työt sallivat. Aikataulu menee kevään puolelle paljolti HH:n asioiden takia, ja peli tulee todennäköisimmin olemaan pääsiäisenä pelattava Real Madrid - Sporting. Monet palstalle kirjoittavista ovat selvästi valinneet madrid-ticketsin, mutta servicaixahan on huomattavasti edullisempi vaihtoehto. Liput tulevat myyntiin muutamaa viikkoa ennen peliä (pl. isot matsit), esim. tänään aukesi myynti Murcia peliin (10.11). Tällä hetkellä lippuja on jäljellä tuhansia ja parhaat paikat kustantavat 30e  ;D (ei kuitenkaan VIP). Huom. sama cat 1 lippu madridticketsillä 60e..

Korjaus hintoihin.

Servicaixaa käyttäneet, maksu siis luottokortilla, mutta miten se lippujen haku menee paikan päällä?

Ja voisin ottaa myös hotellivinkkejä vastaan, ennen kuin alan kahlaamaan hotels.comia. Sijainti keskustasta.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2010, 09.58.20 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Petriensio

« Vastaus #396 : 21.10.2010, 17.37.22 »
Nyt alkaa itsellänikin olla sellainen kutina, että Madridiin on päästävä tällä kaudella, kunhan vain työt sallivat. Aikataulu menee kevään puolelle paljolti HH:n asioiden takia, ja peli tulee todennäköisimmin olemaan pääsiäisenä pelattava Real Madrid - Sporting. Monet palstalle kirjoittavista ovat selvästi valinneet madrid-ticketsin, mutta servicaixahan on huomattavasti edullisempi vaihtoehto. Liput tulevat myyntiin muutamaa viikkoa ennen peliä (pl. isot matsit), esim. tänään aukesi myynti Murcia peliin (10.11). Tällä hetkellä lippuja on jäljellä tuhansia ja parhaat paikat kustantavat 30e  ;D (ei kuitenkaan VIP). Huom. sama cat 1 lippu madridticketsillä 120e..

Servicaixaa käyttäneet, maksu siis luottokortilla, mutta miten se lippujen haku menee paikan päällä?

Ja voisin ottaa myös hotellivinkkejä vastaan, ennen kuin alan kahlaamaan hotels.comia. Sijainti keskustasta.
vuonna 2008 liput ois pitäny hakee servicaixan toimistolta BARCELONASTA!!!! mutta nykyään taitaa stadionin lähettyvillä olla automaatteja mistä liput saa noudettua. Tämä automaatti homma on vain kuulopuheita joten en voi antaa takuita että näin todella on mutta eiköhän se selviä jos jaksaa selvitellä...

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #397 : 21.10.2010, 22.42.10 »
Huomenna aamupäivästä Madridiin, mutta vain 5 tunniksi ennen Malagaan siirtymistä.  ;)

Keväällä tai kesällä sitten väh. viikoksi tutustumaan kaupunkiin.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Drillo Olsen

« Vastaus #398 : 21.12.2010, 19.01.29 »
Moron, Servicaixan käytöstä seuraavaa:

Liput voit nostaa Madridista pankkiautomaateista sillä luottokortilla, jolla olet liput verkosta ostanut ja maksanut. Kun laitat korttisi sisään automaattiin voit valita kohdan "tulosta liput" ja näin automaatti tulostaa sieltä ne aiemmin ostamasti liput. Pankkiautomaattejahan kaupungissa on kaikkialla, joten tämä ei muodosta ongelmaa.

Ostovaiheessa Servicaixan verkkokauppa kertoo eri mahdollisuudet lunastaa ostetut liput, muistaakseni Realin peleihin myytäviä lippuja ei voi koskaan tulostaa kotona itse vaan ne on aina tulostutettava automaatilta tai haettava vaihtoehtoisesti jostain stadionin kioskista.

Nathorr

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #399 : 21.12.2010, 22.29.22 »
Moron, Servicaixan käytöstä seuraavaa:

Liput voit nostaa Madridista pankkiautomaateista sillä luottokortilla, jolla olet liput verkosta ostanut ja maksanut. Kun laitat korttisi sisään automaattiin voit valita kohdan "tulosta liput" ja näin automaatti tulostaa sieltä ne aiemmin ostamasti liput. Pankkiautomaattejahan kaupungissa on kaikkialla, joten tämä ei muodosta ongelmaa.

Ostovaiheessa Servicaixan verkkokauppa kertoo eri mahdollisuudet lunastaa ostetut liput, muistaakseni Realin peleihin myytäviä lippuja ei voi koskaan tulostaa kotona itse vaan ne on aina tulostutettava automaatilta tai haettava vaihtoehtoisesti jostain stadionin kioskista.

Kiitos tästä! Pitääkin painaa mieleen. On kyllä hyvin toteutettu tyyli varsinkin ulkomaalaisen näkökulmasta.
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."