Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72876 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #60 : 12.01.2006, 23.15.38 »
Joo, hieno maali ja hienoa että joku viitsii laittaa aina heti kun mahdollista linkin maaliin. :peukku_ylos:

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #61 : 12.01.2006, 23.15.51 »
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #62 : 12.01.2006, 23.17.31 »
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.

Mitä ???

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #63 : 12.01.2006, 23.20.07 »
Robinho ollut muutenkin aika hyvä. Gravesen käy kuumana, rupesi tönimään Baptistaa.

Mitä ???

Eka ajoi vastustajaa pallon menetyksen jälkeen erittäin törkeästi nilkoille, tuomari vihelsi jonka jälkeen alkoi pieni torikokous jota Baptista tuli rauhoittelemaan niin Grave innostui tönimään, Guti rauhoitti tilanteen  ;D

2-0 Ramos

wtf, Ramos tanssi maalin jälkeen vähän sambaa Robinhon kanssa  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.01.2006, 23.29.46 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #64 : 12.01.2006, 23.25.26 »
¡¡¡¡¡¡¡GOOOOOOOOOOL DE SERGIO RAMOS!!!!!!!! :peukku_ylos:

Guti rauhoitti tilanteen  ;D

Jotenkin tuota on hieman hankala kuvitella... ::) :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #65 : 12.01.2006, 23.44.13 »
Gravesenin kuumeneminen:
http://files.filefront.com/Gravesen_angrywmv/;4603677;;/fileinfo.html

Ramosin maali:
http://files.filefront.com/Madrid_2_0_Bilbaowmv/;4603797;;/fileinfo.html
Taitomaali  ;D

Ja Cicinho muuten tuli Salgadon tilalle 50. minuutilla  ::)
Helguera --> Gravesen. Ihan järkevä vaihto,  juutti olisi hyvin voinut lentää ulos.
Zidane-->Guti.  Tällä hetkellä on vaihtopenkilläkin tarvittavaa laatua  :peukku_ylos:

Tämähän näyttää hyvältä. Tämän vuoden puolella pelattu vajaat kolme ottelua, eikä omiin ole mennyt vielä kertaakaan  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #66 : 12.01.2006, 23.46.55 »
3-0 soldado, nättiä
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #67 : 12.01.2006, 23.49.25 »
Mistä se Touru saa nää linkit niin nopeesti ???

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #68 : 12.01.2006, 23.51.34 »
Robinho 4-0, nyt se kaivattu rökäle voitto tuli :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #69 : 12.01.2006, 23.57.50 »
Mistä se Touru saa nää linkit niin nopeesti ???
Kaikki tämän päivän(ja usein muulloinkin) clipit otin
http://www.soccerpulse.com/
foorumilta. Suosittelen rekisteröitymistä jos esim. uusimmat maalit kiinnostavat(toki löytyy usein muutakin hyödyllistä..).

**

4-0 Robinhoshown päätteeksi  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #70 : 13.01.2006, 00.02.30 »
Olipa helppo matsi.. <- en olisi uskonut sanovani tuota tällä kaudella..  ;)

Ei tuosta jää nyt muuta kuin hyvä maku suuhun ja tietty jatkopaikka.. Kukaan ei pelannut huonosti, Raul Bravo yllätti minut positiivisesti.. No "Peto" oli ehkä hieman laimea..Bilbao oli todella kesy. Oliko heillä parhaat pelaajat mukana? Yeste ainakin puuttui..

Puolustuksella ei ollut mitään hätään, Ramos- Mejia toimi hyvin.. Myös laitapakit pelasivat hyvin.. Harmittava loukkaantuminen Salgadolle, no korvaaja löytyy ja hänellä varmasti löytyy intoa pelata..

Mitä Gravaan tulee niin en usko, että häntä myydään vielä tällä kaudella.. Hieman kuumana viikinki kävi, mutta hyvin pelasi.. Kun saadaan Cassano seuraavaan peliin mukaan, hyvin menee.. Baptista saa tyytyä olemaan penkkimiehenä..

Tästä on hemmetin hyvä jatkaa.. Sevilla peliä odotellessa.

Koko joukkueelle   :peukku_ylos: :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #71 : 13.01.2006, 06.15.50 »
Saisko linkkiä muihinkin maaleihin?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #72 : 13.01.2006, 07.19.54 »
Tässä nähtiin kyllä hyvää Realia ällätteitä pelejä lisää niin avot  :D
Robinho  teki 2maalia se on hyvä ja Soldadolla nyt jokasessa kilpailussa(UCL, copa, liigassa)maali tehtynä.
Onhan se aika tyhmää lähtee joukkuekaveria töniin, olikohan muuten ottelun jälkeenkin Gravlla ja Petolla viälä jotain selvitettävää, meinaan nimittäin jos oli niin Grava varmaan pistetään ulos, no mene ja tiedä ;)
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006, 07.22.25 kirjoittanut RONALDO »

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #73 : 13.01.2006, 13.31.47 »
Kyllähän se Cicinho on ihan kelpo korvaaja Salgadolle, tietääkö kukaan loukkaantuiko Salgado pahemminkin eilen?

Puolustuslinja oli muuten eilen yllättävän varma, itse en ainakaan ns.hasardisyöttöjä nähnyt ollenkaan ja miksi hommata Colea onhan meillä Bravo, eilinen peli kyllä vakuutti että Bravo on kelpo pelimies. Bravo on 81 syntyny eli vuoden nuorempikin kuin Cole.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin , tälläset voitot varmasti kasvataa itseluottamusta.

"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #74 : 13.01.2006, 13.47.02 »
Puolivälierä parit arvottiin tänään:

BETIS - REAL MADRID
CÁDIZ - ESPANYOL
DEPORTIVO - VALENCIA
BARCELONA - REAL ZARAGOZA / ATLETICO MADRID

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #75 : 13.01.2006, 16.03.52 »
Kyllähän se Cicinho on ihan kelpo korvaaja Salgadolle, tietääkö kukaan loukkaantuiko Salgado pahemminkin eilen?

Pohkeessa jonkinlainen lihasvamma ja 15 päivää lepoa napsahti. Onneksi korvaajia kyllä löytyy, Diogo ja Cicinho molemmat ovat päteviä.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #76 : 13.01.2006, 16.38.31 »
Saisko linkkiä muihinkin maaleihin?
3-0 Soldado:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=SoldadoBilbao.avi

4-0 Robinho
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=RobinhoBilbao_2.avi
----------------------------------
Mulla kesti tosi pitkään ennen kuin noi alkoivat toimia, joten ottakaa ihan rauhassa...

Soldadon maali oli todella hieno  :peukku_ylos:
Ja Beckhamilta kaipaisi useammin tuollaisia murtautumisia boksiin  :peukku_ylos:

Ja ei tuossa Gravesenin ja Baptistan tilanteessa mitä niin dramaattista ollut. Varmaankin kaikki vaan  naureskelevat koko juttua jälkikäteen ja samalla onnittelevat Gravea hyvästä pelistä...

EDIT: TOISET JA NOPEAMMAT LINKIT MAALEIHIN!
3-0:
http://files.filefront.com/Madrid_3_0_Bilbaowmv/;4603901;;/fileinfo.html

4-0:
http://files.filefront.com/Madrid_4_0_Bilbaowmv/;4603924;;/fileinfo.html

Siis ainakin mulla nopeammat..
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006, 16.42.31 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #77 : 13.01.2006, 16.52.27 »


Puolustuslinja oli muuten eilen yllättävän varma, itse en ainakaan ns.hasardisyöttöjä nähnyt ollenkaan ja miksi hommata Colea onhan meillä Bravo, eilinen peli kyllä vakuutti että Bravo on kelpo pelimies. Bravo on 81 syntyny eli vuoden nuorempikin kuin Cole.


En kyllä R. Bravoon luottaisi yhtään.. Viime kauden Juve peli oli osoitus, että miehellä ei kestä päänuppi ns. suurissa otteluissa.. valitettavasti.. Hänhän oli myös liigassa tosi huono.. Eilisessä pelissä Bravon hyökkäykset onnistuivat, mutta moneen ottees oli myöhässä puolustuksesta- jättää liikaa tilaa laitaan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #78 : 13.01.2006, 16.57.28 »
Parempi ja pidempi pätkä tuosta Graven kuumenemisesta:
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=08AD1AMZO2IW81NL3C3X6F0H9N

Ja samoilla linjoilla olen The Future=Robinho:n kanssa tuosta Bravon tilanteesta. Vaikka mies pystyy yksittäisen ottelun hyvin pelaamaankin, niin pitkässä juoksussa mies ei ole tarpeeksi hyvä, kun joukkueen pitäisi taistella mestaruuksista muiden huippujoukkueiden kanssa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #79 : 13.01.2006, 18.44.24 »
No toihan on perus -Gravesenia ;), eiköhän toi kuitata pukuhuoneessa ihan vaan huumorilla. Tosi hyvä muuten että miestä ei myydä, ainakaan viimeisten huhujen mukaan :peukku_ylos:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi