Olipa helppo matsi.. <- en olisi uskonut sanovani tuota tällä kaudella..

Ei tuosta jää nyt muuta kuin hyvä maku suuhun ja tietty jatkopaikka.. Kukaan ei pelannut huonosti, Raul Bravo yllätti minut positiivisesti.. No "Peto" oli ehkä hieman laimea..Bilbao oli todella kesy. Oliko heillä parhaat pelaajat mukana? Yeste ainakin puuttui..
Puolustuksella ei ollut mitään hätään, Ramos- Mejia toimi hyvin.. Myös laitapakit pelasivat hyvin.. Harmittava loukkaantuminen Salgadolle, no korvaaja löytyy ja hänellä varmasti löytyy intoa pelata..
Mitä Gravaan tulee niin en usko, että häntä myydään vielä tällä kaudella.. Hieman kuumana viikinki kävi, mutta hyvin pelasi.. Kun saadaan Cassano seuraavaan peliin mukaan, hyvin menee.. Baptista saa tyytyä olemaan penkkimiehenä..
Tästä on hemmetin hyvä jatkaa.. Sevilla peliä odotellessa.
Koko joukkueelle
