Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72846 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #160 : 25.01.2006, 22.48.50 »
Yllättävää, että Baptistaa peluutetaan noin alhaalla. Eikö mies pelannut kuitenkin sevillassakin joskus tuota paikkaa?
Et ole tainnut seurata.

Mitä en ole tainnut seurata? Kysyin onko Baptista aikaisemmin pelannut noin alhaalla? Jotenkin semmonen kutina, että aikoinaan pelannut myös tuolla paikalla..

Robinhon maalista, loistavasti malttaa pitää palloa ja vie vielä boksissa miehen pihalle ennen kuin sijoittaa maaliin. Alkaa Robinhokin pääsemään jyvälle.  :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #161 : 25.01.2006, 22.50.25 »
Sevillassa hän pelasi käsittääkseni kärkenä. Jo 6. peräkkäinen voitto ???  :tuoppi:  :peukku_ylos:
e.Espanyol voitti Cadizin 2-0
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #162 : 25.01.2006, 22.52.36 »
niin pelas mut se ostettiin sevillaan puolustavaksi keskikenttäpelaajaksi...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #163 : 25.01.2006, 22.53.01 »
En kyllä olis syyskauden loputtua että ollaan kuuden ottelun voittoputkessa, mutta kyllä tämä ainakin minulle kelpaa ;).
Pelinnähneille Oliko Cassano tänään hyvä? Vaikutti siltä että Robinho oli Realin paras pelaaja tänään, toivottavasti Bernaubeu alkaisi hyväksymään tämän nuoren taiturin.

Ps:Robinholle syntymäpäiväonnittelut  :tuoppi:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #164 : 25.01.2006, 22.54.26 »
tästä on hyvä jatkaa celta-peliin, en muuten usko että kukaan näki peliä koska se ainoa streami jolta se tuli suljettiin ruuhkan takia
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #165 : 25.01.2006, 22.54.41 »
niin pelas mut se ostettiin sevillaan puolustavaksi keskikenttäpelaajaksi...

Noniin, muistin siis oikein..  ;)

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #166 : 25.01.2006, 22.55.31 »
Onko tosiaan 6voittoa putkeen ?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #167 : 25.01.2006, 22.56.31 »
Kummatki Bilbao pelit kummatkii Betis pelit, Cadiz ja Sevilla mun laskujen mukaan joo.  Siis jos otetaan mukaan La Liga ja Copa del Rey.  :tuoppi:
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #168 : 25.01.2006, 22.59.48 »
Vaikea analysoida peliä kun ei nähnyt, mutta tulokselle :peukku_ylos:

Maalille :peukku_ylos:

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #169 : 25.01.2006, 23.00.04 »
Mä saan vain 5 voittoa.

Real Madrid - Athletic Bilbao 4-0
Real Madrid - Sevilla 4-2
Real Betis - Real Madrid 0-1
Real Madrid - Cadiz 3-1
Real Madrid - Real Betis    1-0

Tätä ennen oli Villarreal-matsi ja sehän päätty 0-0. Athletic Bilbao vieraissahan oli ennen Villarrealia.

Mutta tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 23.02.05 kirjoittanut Music »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #170 : 26.01.2006, 16.18.15 »
Mä saan vain 5 voittoa.

Real Madrid - Athletic Bilbao 4-0
Real Madrid - Sevilla 4-2
Real Betis - Real Madrid 0-1
Real Madrid - Cadiz 3-1
Real Madrid - Real Betis    1-0

Tätä ennen oli Villarreal-matsi ja sehän päätty 0-0. Athletic Bilbao vieraissahan oli ennen Villarrealia.

Mutta tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:

Juuri noin, Bmusitin väärin Bilbao pelihän oli ennen Villareal matsia mutta tämä siis vuoden 6 voitto
« Viimeksi muokattu: 26.01.2006, 16.27.00 kirjoittanut RONALDO »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #171 : 26.01.2006, 22.56.23 »
Puyol kaikki minuutit tällä kaudella. Tänään lepovuorossa. Tulos:
 
HT:
 Zaragoza  3  - 1  Barcelona 
D.Milito                     Larsson
Ewerthon
Ewerthon

Näinko riippuvainen on Barcelona yhdestä miehestä?!?

Mutta ei nyt aleta vielä liikaa juhlimaan, pelihän on vielä kesken, silti jo nyt... :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #172 : 26.01.2006, 23.06.03 »
Joo muistin itsekin vasta äsken Barcan pelin ja meinasin penkiltä pudota kun katsoin että Zaragoza oli tehnyt kolme maalia neljään minuuttiin.  >:D

Oleguer ja Marquez ovat toppareina ja Jorquera maalissa.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2006, 23.08.48 kirjoittanut Finale »

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #173 : 26.01.2006, 23.16.25 »
Katsoin äsken Zaragozan maalit, vähän paitsiolta haikahti ainakin 3-0. Mutta jo nyt voi vastata Tourun kysymykseen, että Näköjään.

e. Pilkut meni tasan ja Zaragoza kiri vielä kahden maalin voittoon :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 26.01.2006, 23.55.20 kirjoittanut Finale »

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #174 : 27.01.2006, 07.33.23 »
eli pelihän päättyi siis

Zaragoza         -          Barca
     4                                2
d. milito                      larsson
ewerthon                   ronnie (pile)
ewerthon
d. milito (pile)

täähän oli vasta eka osaottelu kaiketi jos oo oikeen ymmärtäny.
Mutta tärkeitähän on se että barcan putki saatiin poikki, ja ei muuta lisää tappioita parsan suuntaan!
tuli kuulemma taas toi barca rankkari aika helposti, kas kummaa!

Ainahan ne barcan rankkarit tulee!!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #175 : 27.01.2006, 07.39.55 »
täähän oli vasta eka osaottelu kaiketi jos oo oikeen ymmärtäny

Juu olet oikeen ymmärtänyt  ;) Barca isännöi seuraavan pelin mutta niinkuin ElMadrista sanoi niin tärkeintä oli että saatiin Barca 18ottelun voittoputki poikki  :tuoppi: :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #176 : 27.01.2006, 12.52.28 »
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv

Kyllä ainakin paikkoja riitti...  :peukku_ylos:
Barcan voittoputken katkeamiselle myös  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #177 : 27.01.2006, 15.45.03 »
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv

Mulla tuo klippi ei toimunut kuin pari minuuttia.. Robinho näytti olevan liekeissä. toivotaan yhtä pirteetä peliä myös jatkossa.. Cassanolla oli yksi loistava paikka samoin Ramoksella.. Hyvältä näyttää, jatketaan samaan malliin!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Barcan tappiolle suuri  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #178 : 27.01.2006, 18.12.58 »
Mäkään en kyllä eilen ollut uskoa silmiäni, kun näin tilanteena 3-0... Mutta hyvä niin. Barcan tappioille aina :peukku_ylos:

Madridin seuraava vastustaja Copassa tulee sitten ilmeisesti olemaan joko Zaragoza tai Barca.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #179 : 27.01.2006, 19.09.46 »
Highlightsit Betis ottelusta(kesto noin 7min):
http://www.filelodge.com/files/hdd7/168165/RealMadrid-Betis.wmv
Oli mahdollisuuksia useampaankin maaliin, hyvin toi cassano osaa hakeutua paikkoihin, tais olla 3 paikkaa mistä olis paremmalla tuurilla maalin tehnyt ja syötti zidanen puolittain läpi aika näppärästi. Realilta tosi hyvä peli, betiksellä ainoastaan 1 selvä maalintekopaikka. Ei oo uusi asia mutta onpahan baptistalla kova kanuuna...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi