Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72874 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #300 : 13.02.2006, 21.14.56 »
Joo siis aivan älyttömät lähtökohdathan tuohon huomiseen peliin on. Luulen kyllä, että vaikka kaikki pelaajat ovat niistä mahdollisuuksista puhuneet niin vaikka sitä 5-0 voittoa ei tulisikaan niin tuskin siellä nyt kukaan rupeaa porua vääntämään.

Voittokin olisi jo hyvä tulos, niin voitaisiin laittaa viime viikon peli asenteen piikkiin. Hyvä maalinteko harjoitus huomenna tulee ja toivottavasti myös niitä maaleja ja sitten hyvällä fiiliksellä liigan ja CL:n kimppuun.

Kokoonpanosta ei muuta kommentoitavaa kuin Cassano avaukseen :P

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #301 : 13.02.2006, 22.12.30 »
Huomenna kunnon hulina päälle alusta lähtien, ei haeta mitään 2-0 voittoa, vaikka se kunniallinen olisikin. Yritetään edes sitä 5-0, vaikka todennäköisesti liiaallisella hyökkäämisellä tuleekin turpiin. Kaikki tai ei mitään mentaliteettia peliin  :peukku_ylos:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #302 : 14.02.2006, 10.12.41 »
Mañana...

Madridismo-"optimismo": RMA voittaa 5-0.

Madridismo-"pessimismo": Ottelu päättyy 8-4. :rolleyes_new:

Es posíble...

Huomenna, Madrid; näytä, miksi hyökkäys on aseesi ja miksi et koskaan luovuta - ¡con rabia, hasta la victoria!

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #303 : 14.02.2006, 16.07.52 »
Mañana...

..Eikös peli oo jo tänään? ;D

Mutta. Vaikka se ehkä mahdottomalta tuntuukin, niin munkin mielestä kannattaa ainakin yrittää sitä murskavoittoa. Jos pelaajat lähtevät sillä asenteella, että se on mahdollista, se voikin olla. Mahdollisimman hyökkäävä kokoonpano ja täydellä teholla peliin heti ensiminuuteista.

Kokoonpano voisi oikeastaan olla juuri tuo Tourun ehdottama. Cassano ja Cicinho avaukseen!
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 16.15.05 kirjoittanut Music »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #304 : 14.02.2006, 17.15.01 »
Tänää sitten nöyryyttämään Zaragosaa. 3-5-2 Taktiikalla vois pärjätä hyvin. 1 pivote ZZ, Robinho ja Becks ylempään.  js Vaik Cicinho Gravan vähä yläpuolel. Ronaldo ja Cassano hyökkäyksee.. Olis hyvä et ei olis liikaa hyökkäykses koska keskikenttä pitäs olla täysin Realin hallussa...
i Hala Madrid !

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #305 : 14.02.2006, 18.20.10 »
Mañana...

..Eikös peli oo jo tänään? ;D

Ota tässä päivissä selvää... :D
Mulle :keskari:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #306 : 14.02.2006, 20.30.14 »
RealMadridin viralliset sivut veikkailivat tälläistä kokoonpanoa:

                                    Casillas
-----Cicinho-----Woodgate-----Ramos-----R.Carlos

                                    Zidane
-----Beckham-----Bapista-----Guti-----Robinho
                                    Ronaldo

Eli tän mukaan Cassanoa ei avauksessa nähtäis ja Zidane pivotena.Toivottavasti tää kokoonpano ei tuu toteutumaan.
Täytyy kyllä myöntää että vähän jännittää tosin en ala nyt poraamaan jos ei 5-0 voittoa tule.Alkuun kannattaa panostaa  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 21.55.16 kirjoittanut RONALDO »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #307 : 14.02.2006, 21.05.27 »
Casillas en la portería; Cicinho, Woodgate, Sergio Ramos y Roberto Carlos en defensa; con Gravesen en el medio centro, y Zidane, Baptista, Robinho y Beckham en las medias puntas, dejando a Ronaldo en la punta del ataque. Perhana ku eivät laita cassanoa avaukseen, näillä silti mennään.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #308 : 14.02.2006, 22.05.08 »
MIKÄ MAALI!!!!!!!!!!!!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #309 : 14.02.2006, 22.06.21 »
Ei hullumpi aloitus! 57 sekuntia ja 1-0 CICINHO! :pallo:

Vielä 4 maalia.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #310 : 14.02.2006, 22.06.49 »
hirvee pommi yläpesää!
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #311 : 14.02.2006, 22.07.01 »
Törkeen hieno :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #312 : 14.02.2006, 22.07.13 »
MIKÄ MAALI!!!!!!!!!!!!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Mikä mit ä ? ? varmaa Robinho itte alotan
e. TOIMII peli  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #313 : 14.02.2006, 22.08.16 »
Helvetin komee maali! Nyt on pojilla draivi päällä  :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #314 : 14.02.2006, 22.09.00 »
ei jumalauta 2-0, tää menee historiankirjoihin...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #315 : 14.02.2006, 22.10.06 »
Mistä kautta katotte, ite seuraan vaan tuloksien perusteella tällä hetkellä...
Mut hyvältä näyttää!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #316 : 14.02.2006, 22.10.30 »
Ei hyvää päivää :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #317 : 14.02.2006, 22.10.36 »
Jumalauta ja Robinho teki, mitä taikajuomaa se Caro on jätkille oikeen juottanu!  :tuoppi:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #318 : 14.02.2006, 22.13.42 »
3-0 Brassit jyrää >:D >:D
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #319 : 14.02.2006, 22.13.47 »
3-0!  :peukku_ylos:  :tuoppi: