Olipahan puoliaika...paikkoja vielä pariin useampaakin maaliin, uskon että vielä 2 tehdään ainakin. Cici ei oo antanu laidalla mitään mahiksia vastustajalle, myös woody+ muut pakit olleet varmoja. Becks otti kortin ruman taklauksen johdosta, kaikki lähti liikkeelle hänen omasta virheestään,muuten ollut loistava. Ainoa mikä pelottaa on noi zaragozan vastahyökkäykset...