Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72831 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #320 : 14.02.2006, 22.13.57 »
paskat tuli  housuun ton maalin takia, ei haittaa.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #321 : 14.02.2006, 22.14.46 »
Ronaldoooooooo!!!!! HALA MADRID!!!!
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #322 : 14.02.2006, 22.15.07 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 13.45.11 kirjoittanut RONALDO »

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #323 : 14.02.2006, 22.16.24 »
Tää on elämää ja Bernabeu kiehuu :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #324 : 14.02.2006, 22.23.28 »
paskat tuli  housuun ton maalin takia, ei haittaa.
Erittäin sama!!  :peukku_ylos: Nyt on kyl hyvä fiilis. Nyt vois kyl lähtä vähän vähemmän hyökkäämäl et ei ppästetä. Beckham on ollu aika liekeis  >:D
e. Raul näky tuol!
e.2 Olikohan se maali ??
i Hala Madrid !

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #325 : 14.02.2006, 22.23.42 »
Mistä kautta katotta, SopCast ei saa millään yhteyttä, onko PPLiven kautta mahkuja, kanava?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #326 : 14.02.2006, 22.29.17 »
Vielä 2maalia, oon aivan sekasin joten kirjotusvirheitä voi tulla paljon mutta ei väliä.
Bernaubeulla on muuten varmaan helvetinmoinen mekkala :D

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #327 : 14.02.2006, 22.50.49 »
Kertokaa nyt jo ihmeessä mitä kautta katotte, karkkia kaikille!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #328 : 14.02.2006, 22.52.29 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #329 : 14.02.2006, 22.52.43 »
Puoliaika mennyt. Robinholla pientä epävarmuutta muuten ehkä näkyvin pelaaja. Woody on toiminut mahtavasti. Näittekö miten Ramos otti pallon pois kantapäällä.
Mahtavaa. Täydellistä peliä.. 2 maalia ei paha. Ronskun maalissa nähtiin taas mikä on Ronaldon lähtönopeus.. !! vai mitä RONALDO ? ;)
i Hala Madrid !
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #330 : 14.02.2006, 22.54.22 »
Itse katselen fanshopin (pplive) kautta.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee. :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #331 : 14.02.2006, 22.54.29 »
ei paha. Ronskun maalissa nähtiin taas mikä on Ronaldon lähtönopeus.. !! vai mitä RONALDO ? ;)
i Hala Madrid !

Olen aina tiännyt tuon Ronaldon lähtönopeuden toivottavasti Ronaldo tekisi viälä pari byyriä vai mitä?  ;)  :tuoppi:


#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #332 : 14.02.2006, 22.55.05 »
Toi SopCast näyttää vaan, että Connecting to media...
Ollut varmaan 20 minuttia siinä tilassa, voi elämän kevät mitä tuskaa ku
vuoden ottelu menossa ja ei pääse näkemään!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #333 : 14.02.2006, 22.55.20 »
Olipahan puoliaika...paikkoja vielä pariin useampaakin maaliin, uskon että vielä 2 tehdään ainakin. Cici ei oo antanu laidalla mitään mahiksia vastustajalle, myös woody+ muut pakit olleet varmoja. Becks otti kortin ruman taklauksen johdosta, kaikki lähti liikkeelle hänen omasta virheestään,muuten ollut loistava. Ainoa mikä pelottaa on noi zaragozan vastahyökkäykset...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #334 : 14.02.2006, 22.57.18 »
Ei tää voi olla totta.. Enää 2!! maalia.. ei oo todellakaan paha..
 :peukku_ylos:

Toivottavasti Mr Ye ei oo sekaantunu tähän peliin..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #335 : 14.02.2006, 22.58.07 »
Zaragozalla oli hyviä vastahyökkäyksiä ja muutenkaan heitä ei kannata aliarvioida, Baptista tuhlas taas pari paikkaa, jos ei kohta ala maaleja tulemaan niin luultavasti Cassanoa otetaan hyökkäykseen Ronaldon kanssa  ::)
Luulenpa että Cicinho vaihdetaan Salgadoon ja Cassano tulee kentällle jossain vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 23.08.09 kirjoittanut RONALDO »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #336 : 14.02.2006, 23.03.47 »
kuhan saadaan suht nopeasti(15min sisällä) se maali ni sit on aikaa rakentaa se viimeinen. Odottelen kans antoniota peliin mukaan jos maaleja ei meinaa tulla.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #337 : 14.02.2006, 23.22.36 »
Heti ku Becks anto jonkuu muun kokeilla nii tulosta tuli.. Ei oo enää kamppailu Zara vs. RMA vaa CICINHO vastaan Carlos !! NYT TEKEE MIELI LAULAAA !! :D MAHTAVAA
Antonio Cassanohan lämmitteli äsjken ei lopu iloni tänä iltana  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 23.24.12 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #338 : 14.02.2006, 23.23.40 »
Brasilialaista ylivoimaa :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #339 : 14.02.2006, 23.24.20 »
GOOOOOL ROBERTTO CARLOS nyt pojat tehkää se! tehkää se vaivanen maali! :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
Veikkaanpa että Cassano tulee Becksin tilalle.Perkele sitä Cassanoa kentälle!!
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 23.30.32 kirjoittanut RONALDO »