Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72809 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #340 : 14.02.2006, 23.34.09 »
Nyt kävi pieni tuuri, kun linjatuomarilla jäi kiikarit kotio :peukku_alas:

e. tuomari paikkas sitten kun jätti pilkun viheltämättä :keskari:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #341 : 14.02.2006, 23.43.25 »
Eikös näillä numeroilla tule jatkoaika??  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #342 : 14.02.2006, 23.44.33 »
Maali roikkuu ilmassa vielä on peliaikaa jäljellä, nyt Cassano kentälle ja vähän äkkiä !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #343 : 14.02.2006, 23.45.22 »
Cassano Baptistan paikalle
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #344 : 14.02.2006, 23.46.01 »
Cassano Baptistan paikalle

Tuli vai? Mulla vähän jökkii tää  joo näköjään tuli  ;) :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #345 : 14.02.2006, 23.46.52 »
Diogo -> Gravesen

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #346 : 14.02.2006, 23.47.42 »
Eikös näillä numeroilla tule jatkoaika??  ???

Ei riitä, yksi pitäisi vielä puristaa :pallo:

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #347 : 14.02.2006, 23.50.11 »
Tehkää, tehkää, voi tätä tuskaa!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #348 : 14.02.2006, 23.55.05 »
Vitun vittu!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #349 : 14.02.2006, 23.55.40 »
Kyl täytyy ilman valkosia lasejakin sanoa, et kyllä tosta olis ansainnut finaalipaikan.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #350 : 14.02.2006, 23.55.49 »
Harmi, oltiin todella lähellä 5-0 voittoa, kerpele vähän kyllä viiksettää mutta kuitenkin, mahtava ottelu valkoislita ja ei voi muuta snoa kuin koko joukkueelle  :pallo:  :tuoppi:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #351 : 14.02.2006, 23.56.50 »
Kaikesta huolimatta ISO KIITOS joukkueelle :peukku_ylos:

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #352 : 14.02.2006, 23.56.53 »
Jep, lähellä oli. No ehkä täs on hyvä opetus, ei kannata hävitä 6-1 !
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #353 : 14.02.2006, 23.57.25 »
Kyllä ketuttaa tippua tollasen pelin jälkeen, ois jätkät kyl ansainnu sen finaalipaikan..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #354 : 14.02.2006, 23.57.43 »
Ihan mikä muu ottelu ku tää, ni shampanjat kyllä kuohuis. Ja ketkäs ne olikaan kauden alussa
kun sanoivat, että ei niin paljon brasseja joukkueeseen?  8)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #355 : 14.02.2006, 23.58.07 »
[Juu ei todellakaan näin]
« Viimeksi muokattu: 15.02.2006, 00.05.57 kirjoittanut Petri P »
i Hala Madrid !

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #356 : 14.02.2006, 23.59.19 »
^ei noin
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #357 : 15.02.2006, 00.00.38 »
Hmmm kun tuossa mikko29 otti tuon Brassipelaajia ei joukkueeseen nini tuossa ajan kuluksi hiaman laskeskelin eli kaikista tän kauden 64 tai 65maalista Brassi pelurit on tehnyt yhteensä 31 maalia, eli se on aivan huikea määrä! Ronaldo on tehnyt 11 Robinho 10, R.Carlos 5 Baptista 3 ja Cicinho 2, eli Brassit on pelannut hyvin  :peukku_ylos: :tuoppi:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #358 : 15.02.2006, 00.03.41 »
No hemmetti.. Copa del Rey jäi jälleen valloittamatta.. HARMI..

Mutta loistavasti poijat pelas ja saivat tehtyä 4 maalia.. Loppussa alkoi jalat ja pää painaa.. Tästä on kummiki loistava lähteä seuraaviin koitoksiin.. Nyt ei tarvii enää huolehtia cupista.. UCL ja Liga ovat vielä meidän!!  :peukku_ylos:

Jep, lähellä oli. No ehkä täs on hyvä opetus, ei kannata hävitä 6-1 !

Nämä pelit opettivat varmasti paljon.. 6-1 tappio on kumminki niin suuri, että on todella vaikeaa nousta, mutta lähellä oli.. Kannattaisi lähteä joka peliin hyvällä asenteella..

Nyt ainakin minä toivon, että Zaragoza viee Copa del Reyn!!  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #359 : 15.02.2006, 00.07.00 »
Tälläisten pelien takia jalkapallo on jotain käsittämättömän suurta. Aivan huikea fiiliis vaikka sitä finaalipaikan ratkaisevaa maalia ei tullutkaan. Tervetuloa Arsenal ja Barcelona, keväällä tänään kentällä nähty joukkue juhlii la Cibelesillä.

¡Hala Madrid!