No hemmetti.. Copa del Rey jäi jälleen valloittamatta.. HARMI..
Mutta loistavasti poijat pelas ja saivat tehtyä 4 maalia.. Loppussa alkoi jalat ja pää painaa.. Tästä on kummiki loistava lähteä seuraaviin koitoksiin.. Nyt ei tarvii enää huolehtia cupista.. UCL ja Liga ovat vielä meidän!!

Jep, lähellä oli. No ehkä täs on hyvä opetus, ei kannata hävitä 6-1 !
Nämä pelit opettivat varmasti paljon.. 6-1 tappio on kumminki niin suuri, että on todella vaikeaa nousta, mutta lähellä oli.. Kannattaisi lähteä joka peliin hyvällä asenteella..
Nyt ainakin minä toivon, että Zaragoza viee Copa del Reyn!!
