Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.