Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #260 : 25.01.2006, 21.03.49 »
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000

edit. ei toimi prkl
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 21.07.12 kirjoittanut El galáctico »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #261 : 25.01.2006, 21.04.46 »
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000

toimiiko?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #262 : 25.01.2006, 21.06.11 »
Täällä ei toimi :peukku_alas: Samaa fatal error tekstiä tulee kuin viime viikollakin :peukku_alas:

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #263 : 25.01.2006, 21.15.37 »
sop://211.152.42.231:29019/channel-12010

itellä pätkii perkeleesti  :'(
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 21.18.00 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #264 : 25.01.2006, 21.17.13 »
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #265 : 25.01.2006, 21.17.41 »
Hyvä hartikainen :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #266 : 25.01.2006, 21.29.07 »
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:

sama tääl.. mul pätkii toi linkki ihan sairaasti..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #267 : 25.01.2006, 21.31.24 »
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #268 : 25.01.2006, 21.32.25 »
ja kusahti just äsken, ei oo tosin mikän yllätys viime cup-pelin perusteella... :peukku_alas:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #269 : 25.01.2006, 21.32.35 »
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:

Niinpä :( , luovutan ja siirryn eurosportin puolelle.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #270 : 25.01.2006, 21.40.35 »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #271 : 25.01.2006, 21.42.04 »
Joo mää yritin saada näkyy ja näin ehkä abaut 2sekkaa koko pelistä ;) RealMadridin otteluseurantaan siirryn.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #272 : 29.01.2006, 13.36.00 »
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #273 : 29.01.2006, 16.00.45 »
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #274 : 29.01.2006, 16.29.52 »
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.

Laita ihmeessä tänne sivuille linkki ppliven uusimpaan versioon, helpottaisi varmasti monen elämää.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #275 : 29.01.2006, 17.09.44 »
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Hienoa, että tulee, kun aluksi näitti, että jää peli katsomatta, kun ei käyttämilläni listoilla ottelua näkynyt, mutta nyt on ottelu sinne ilmestynyt. Pelistä on odotettavissa tiukka ja hyvä.

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #276 : 29.01.2006, 17.10.56 »
Eli tässä:

http://www.pplive.com/english/index.shtml

Itellä oli ainakin viimeksi käytössä erilainen (vanhempi) PPLive, korjatkaa
jos olen väärässä tuon suhteen, että kyseessä tosiaan olisi uusi versio.
Sen verran korjaan itsekin, että tämä versio on 1.1.0.7, eikä 1.07 kuten
aikaisemmin mainitsin.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #277 : 29.01.2006, 22.04.48 »
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #278 : 29.01.2006, 22.07.09 »
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti

Mulla on 2 megainen ja kun otin muut kaistaa vievät pimpulat pois päältä,
ni kyllä ihan mukavasti pyörii, vähän on lagia, mut ei pahasti. Ja kun ei
noi kevyemmät CCTV5 kanavat pyörineet sen paremmin, ni tähän jään.

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #279 : 29.01.2006, 22.12.22 »
Näkyy olevan CCTV taas 5 minuuttia perässä varsinaista liveseurantaa.