Eihän sitä bannia tule vaikka samalta koneelta kirjautuisi sata eri HT joukkuetta, mutta jos sama käyttäjä käyttää kahta joukkuetta niin silloin rapsahtaa bannia. Eli samalla käyttäjällä ei saa olla kahta joukkuetta....
Pastettu HT:n sääntösivuilta:
"Ota huomioon myös, että vain yksi joukkue pelaajaa kohden on sallittu. On kiellettyä ohjata muita joukkueita kaverin nimellä. Joukkueen omistajan tulee myös ohjata sitä. Muista, että henkilön, joka loggautuu joukkueen sivulle sisään, tulee olla sen ohjaaja. Tämä tarkoittaa sitä, että et saa antaa ystävän tai perheenjäsenen kirjautua joukkueesi sivuille; joukkue on yksityinen. On myös kiellettyä ostaa ystävältä pelaajia ylihinnoilla, vaikka yritätkin olla vain mukava kaveri! Ja viimeiseksi ei ole sallittua antaa joukkuetta toiselle henkilölle, koska se on epäreilua joukkuetta jonottavia ihmisiä kohtaan."