Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141803 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #80 : 19.03.2006, 10.36.28 »
Hävisin eilen vain 3-1 oman sarjan kolmoselle, eli ihan kelpo peli  :pallo: :traktori:
Mites muilla meni?

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #81 : 19.03.2006, 11.02.56 »
Voitin sarjaykkösen 5-1.  :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #82 : 19.03.2006, 20.58.47 »
4-1 annoin sarja 3 turpii ja nyt oon itte 3.
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #83 : 21.03.2006, 22.46.52 »
Koitin tänää uutta taktiikkaa ekan kerran ( 3-5-2) ihme kyllä se toimi. Tuli kyllä heikosta vastuksesta 10-0 voitto.Eihän tuo oikees jalikses tehois.
Ens viikol tarkotus haastaa joku 7 divarin  keskitason joukkue, että vois testaa voimia kunnolla. Kellään joukkuetta 7 divaris?
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #84 : 22.03.2006, 08.31.37 »
Ite hävisin eilen 0-3 4-3-3 oli taktiikkana, tosin surkea peli oli
Ajattelin kanssa koittaa 3-5-2 taktiikkaa vikkonlopun liiga matsissa.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #85 : 24.03.2006, 21.22.05 »
Sain sovittua ystävyysottelun ulkomaalaistajoukkuetta vastaan  :peukku_ylos: eli ens keskiviikkona on siis matsi Sveitsissä jotain 11divarin joukkuetta vastaan.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #86 : 30.03.2006, 22.13.19 »
Touru, haastoin sut harkkapeliin hyväksykkö?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #87 : 08.04.2006, 00.05.56 »
Joku sai Bännii... :(
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #88 : 08.04.2006, 01.01.33 »
Touru, haastoin sut harkkapeliin hyväksykkö?
Sori, tää viesti oli menny multa jotenkin kokonaan ohi kun huomasin vasta tänään. Pahoittelut siis siitä, että tuota ottelua ei ikinä saatu pelattua...

Enkä huomannut tuolta hattrickin sivultakaan haasteista, koska en ole viime aikoina paljoa jaksanut joukkueen tilannetta seurailla...  :traktori:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #89 : 08.04.2006, 13.56.57 »
Joku sai Bännii... :(

Mää en tiiä oonko saanu bännii mutta mua ei hyväksytä enään sisälle ja sähköpostiin ei oo tullu mitään gamemasterilta ja salasanan muistan hyvin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006, 14.53.15 kirjoittanut RONALDO »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #90 : 08.04.2006, 15.16.07 »
Mulla vaa luki "virheellinen" ku yritin kirjautuu sisään. Sit katoin sähköpostin ja siel se paisto.
RONALDO jos sun koneelt on kirjautunu joku toinen joukkue ( niinkun mun tapaukses) nii se on varma bänni. Syynä 2 joukkueen omistaminen. Se on ihan perseest se ht systeemi. Aivan perseestä.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #91 : 08.04.2006, 15.30.52 »
Mulla vaa luki "virheellinen" ku yritin kirjautuu sisään. Sit katoin sähköpostin ja siel se paisto.
RONALDO jos sun koneelt on kirjautunu joku toinen joukkue ( niinkun mun tapaukses) nii se on varma bänni. Syynä 2 joukkueen omistaminen. Se on ihan perseest se ht systeemi. Aivan perseestä.

Joo, mulla kävi sama juttu se on ihan paska sääntö, kuuden viiikon päästä sitten vaan hakemaan uutta joukkuetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #92 : 08.04.2006, 15.33.54 »
Mut hitto, että palo hermot. Olin sarjassa jo 1 pisteen päässä 2. sijasta. ja nyt saan jonkuu 9 divarin paska joukkueen ja ei oo enää intoa pelaa. Kaikist hauskint on , että mun kaverikin sai bännii..
i Hala Madrid !

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #93 : 08.04.2006, 17.03.00 »
RONALDO jos sun koneelt on kirjautunu joku toinen joukkue ( niinkun mun tapaukses) nii se on varma bänni. Syynä 2 joukkueen omistaminen. Se on ihan perseest se ht systeemi. Aivan perseestä.

Öö. Mun koneelta käytetään kahta joukkuetta säännöllisesti, joten tuo on ilmeisesti tapauskohtainen juttu.

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #94 : 08.04.2006, 17.36.55 »
Öö. Mun koneelta käytetään kahta joukkuetta säännöllisesti, joten tuo on ilmeisesti tapauskohtainen juttu.

Sama. Kahta joukkuetta käytetään säännöllisesti ja välillä joku tuttukin loggautuu. Tuskinpa noita banneja pelkän kirjautumisen vuoksi annetaan tai emt. Melko varmat bannit tulee jos pelaajakauppaa suoritetaan joukkueiden välillä...

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #95 : 08.04.2006, 19.31.16 »
En oo käyny kyllä pelaajakauppaa sen joukkueen kaa joka on tällä mun koneella käyny hattrickissä, mulle ei mittän oo sähköpostilla ilmotettu että mulle bänniä olis annettu.Voi olla että salasanan olen unohtanut  ::)

Voisiko joku käydä katsomaan joukkueeni viimeisemmät kirjautumiset? Kävin itse viimeksi hatrikissä torstain 30päivä sen jälkeen en ole käynyt ja aina kun olen yrittänyt kirjautua sinne niin on tullut että virheellinen, epäilen että joukkeeni salasana on ehkä arvattu.Kiitos jo etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006, 19.41.54 kirjoittanut RONALDO »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #96 : 08.04.2006, 20.20.07 »
Eihän sitä bannia tule vaikka samalta koneelta kirjautuisi sata eri HT joukkuetta, mutta jos sama käyttäjä käyttää kahta joukkuetta niin silloin rapsahtaa bannia. Eli samalla käyttäjällä ei saa olla kahta joukkuetta....
Pastettu HT:n sääntösivuilta:
"Ota huomioon myös, että vain yksi joukkue pelaajaa kohden on sallittu. On kiellettyä ohjata muita joukkueita kaverin nimellä. Joukkueen omistajan tulee myös ohjata sitä. Muista, että henkilön, joka loggautuu joukkueen sivulle sisään, tulee olla sen ohjaaja. Tämä tarkoittaa sitä, että et saa antaa ystävän tai perheenjäsenen kirjautua joukkueesi sivuille; joukkue on yksityinen. On myös kiellettyä ostaa ystävältä pelaajia ylihinnoilla, vaikka yritätkin olla vain mukava kaveri! Ja viimeiseksi ei ole sallittua antaa joukkuetta toiselle henkilölle, koska se on epäreilua joukkuetta jonottavia ihmisiä kohtaan."
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #97 : 08.04.2006, 20.47.01 »
On myös kiellettyä ostaa ystävältä pelaajia ylihinnoilla, vaikka yritätkin olla vain mukava kaveri!
:-\ Mun kohal toi juttu..
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #98 : 18.04.2006, 16.10.05 »
Kävipä oudosti....olin sarjan viimeinen ja putosin alempaan divariin ja menetin samalla 10% kannattajista. Tänään sitten olen hnoussut takaisin samaan divariin mistä putosin ja sain 1% kannattajia lisää.  ::) Kävikö joillain muilla samalla tavalla?  ???
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #99 : 06.05.2006, 19.53.55 »
tänään Hattrickissä 2. kierros tällä kaudella. ensimmäinen ottelu päättyi PoHun 2-1 kotivoittoon reilun 27000 katsojan riemuksi. tänään kova vierasottelu spy:ta vastaan joka hävisi ensimmäisen kierroksen ottelunsa 3-1. spy sai kuitenkin 44½ * ja PoHu 34! PoHu lähteekin hakemaan tasapeliä vieraista ja hyvä joukkuepuolustus on tämän päivän avainsana!
« Viimeksi muokattu: 06.05.2006, 19.59.35 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario