Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #100 : 21.05.2006, 00.20.13 »
HannuTouru, haastoin sut jälleen, kun ei näyttänyt muualta olleen ystävyysottelua tulossa. Mennyt mun joukkueella hyvin tällä kaudella. Johdan sarjaa, neljästä ottelusta tullut 9 pistettä ja maalipörssin johtaja on myös minun joukkueestani... :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #101 : 21.05.2006, 00.26.34 »
Oli kaks haastetta tullut, toivottavasti hyväksyin oikean. Mut jos hyväksyin, tulee STRIKER saamaan helpon voiton. Veikkaan 8-0 turpaan jos hyvin käy.  ::)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #102 : 21.05.2006, 09.41.52 »
Mä saan lähipäivin jo joukkueen.  :peukku_ylos: Bännit loppu.
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #103 : 24.05.2006, 23.01.37 »
Sain joukkueen haastakaa minut joku... ...
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #104 : 25.05.2006, 00.25.44 »
Sain joukkueen haastakaa minut joku... ...
Haastan jos kerrot joukkueesi nimen...?
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #105 : 25.05.2006, 09.42.58 »
Cf Koff IIII
e. mutta sain jo vastustajan..
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #106 : 25.05.2006, 09.46.37 »
Jep, mullakin on taas joukkue  ;)

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #107 : 25.05.2006, 12.25.28 »
Jep, mullakin on taas joukkue ;)
      Ja nimi on?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #108 : 26.05.2006, 13.27.46 »

sirkerkko

  • Viestejä: 59
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #109 : 26.05.2006, 15.43.57 »
Sirkerkko manageroi Rypäleentallaajia.

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #110 : 27.05.2006, 13.23.59 »
miten saa oman joukkueensa poistettua tuolta?

sirkerkko

  • Viestejä: 59
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #111 : 27.05.2006, 14.28.15 »
miten saa oman joukkueensa poistettua tuolta?

Jos et loggaudu sisään seitsemään viikkoon joukkue poistetaan. Toinen vaihtoehtoi on joutua yli 0,5 M€ miinukselle ja ja ajautua hiljalleen konkurssiin.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #112 : 28.05.2006, 14.15.30 »
Ja turpaan tuli vieraissa 2-1. Seuraavasta ottelusta PoHun on otettava kotivoitto, koska vastassa on FC Duddeli, joka on sarjan toiseksi viimeisenä yhdellä pisteellä. Sen jälkeen onkin kaksi todella kovaa ottelua sarjajohtajaa Vuosaaren Wildeja vastaan, joka on voittanut kaikki ottelunsa maalierolla 26-3. Pohun vastaava on 9-9.
5.  FC PoHu         5     9  -  9      6
7.  FC Duddeli     5     5  -  13     1
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #113 : 28.05.2006, 14.16.47 »
Oma urakka alko ihan hyvin 2-0 voitto, ensi viikolla sarjakolmosta vastaan peli  :traktori:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #114 : 30.05.2006, 14.16.11 »
Itse olen sarja kolmonen. Voitin ensimmäisen pelin uudella joukkueella 3-0.
Tänään harkkapeli 6 divarin äijää vastaan. Toivottavast se älyy pistää 2. miehet kentälle :)
Haasteita otetaan vastaan millon vaa. :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #115 : 30.05.2006, 15.14.08 »

Hankin äsken uuden pelaajan josta maksoin 207 000 19 vuotias.
Kestävyys:    kehno   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    kelvollinen   Syöttäminen:    hyvä   
Laituri:    kelvollinen   Puolustus:    kehno   
Maalinteko:    kelvollinen   Erikoistilanteet:    kehno   
 
Maksoinko liikaa?
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #116 : 30.05.2006, 16.35.03 »
ronaldo_90 jos haastan sut tän illan pelin jälkeen niin hyväksytkö? Ei tarvitsisi sitten enempää etsiä vastusta...
Itse oon sarjajohdossa ja jo tässä vaiheessa kautta sarjan voitto näyttää todennäköiseltä. Vielä ei ole kovin pahaa vastusta tarjonnut vastustajat, kiitos uusien hankintojen tämän ja viime kauden välillä.

Maksoinko liikaa?
Et minun mielestäni. Erittäin hyvä pelaaja, joka on vasta 19- vuotias ja tulee vielä kehittymäänkin.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #117 : 30.05.2006, 21.08.51 »
joo haasta vaa.. Pelaatko 8 divaris ?
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #118 : 30.05.2006, 21.37.28 »

Hankin äsken uuden pelaajan josta maksoin 207 000 19 vuotias.
Kestävyys:    kehno   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    kelvollinen   Syöttäminen:    hyvä   
Laituri:    kelvollinen   Puolustus:    kehno   
Maalinteko:    kelvollinen   Erikoistilanteet:    kehno   
missä mahdat peluuttaa?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #119 : 30.05.2006, 21.43.38 »
Nyt laitoin sen hyökkääväks laituriks... En oikein tiedä..
i Hala Madrid !