Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141980 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #220 : 24.09.2006, 01.00.00 »
vuoden tärkein peli- asenne tuotti tulosta ja 2-3 vierasvoitto sarjataulkossa 5. olevalta joukkueelta. Ite oon 6. nyt enää maalieron vuoksi. Jätin ykköskärjen pois ja laitoin kakkoskärjen tilalle. tuotti tulosta vaikka ei maalia tehnytkään, mutta toi voimakkuutta kärkeen. Voitto oli joukkueen voitto. Kaikki pelasivat hyvin (paitsi kärki) ja maalivahti nappas pilkun! Ens lauantaina on sitten kovenmpi ottelu sarja 2. vastaan. Luultavasti tulee turpiin.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #221 : 24.09.2006, 15.59.22 »
1-3 vierasvoitto sarja kolmosesta ja näin olleen jatketaan puhtaalla pelillä. Oli kolme pahin vastustajaa peräjälkeen jotka hoidettiin maalierolla 15-4 joten kovin suurta hätää ei ole ;D Yhtään loukkaantumista ei ole kauden aikana vielä sattunut mikä on erittäin hyvä uutinen koska ainakaan puolustuspää ei kovin montaa loukkaantumista kestä. Mutta tästä on hyvä jatkaa kohti nousu juhlia :D
"Cocaine is one hell of a drug"

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #222 : 24.09.2006, 16.46.08 »
Mutta tästä on hyvä jatkaa kohti nousu juhlia :D
Mikä sarjataso ja minkä niminen joukkue?

Omassa pelissä tuli 3-3 vieras tasapeli sarja kakkosta vaastaan ja samalla kauden eka pistemenetys, eikä ollu asnne ku normaali(vuoden tärkein säästetään koti matsiin). Tosin ootin että ois tullu turpaan ku vastustaja sai kuitenki 7 tähtee enemmän ku meikäläisen jengi  ::)
Sarja johto säily 3 pisteessä ja ku kaks joukkuetta nousee ni näyttää tällä hetkellä aika hyvältä. Varsinki ku sarja kolmonen tuli voitettua jo aiemmin 5-2
Nyt vaan harmittavasti loukkaantu yks keskikenttä pelaaja, onneks vaan viikoks a onneks löytyy samantasonen korvaaja. Eikä mee enää ku muutama viikko ni on joukkueessa yks loistava ja 3 mahtavaa kk pelaajaa sit vielä yks erinomainen, joka tosin lähtee samantien myynttin ku kehittyy. Ja varmaan lähtee yks mahtavaki ja sit vois ostaa yhen paremman ja sit vielä mahtavan pakin ni näyttäis tuo joukkue vielä vahvemmalta.

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #223 : 24.09.2006, 18.07.56 »
Mikä sarjataso ja minkä niminen joukkue?

Joukkue on Mahtimelat FC (781424) ja sarjataso on VII.12 (68731)
"Cocaine is one hell of a drug"

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #224 : 27.09.2006, 21.52.28 »
näin sitten tuli vierasvoitto mixturesta 0-3. Perseen suti! Tärkeä keskikenttämies Claudio Aguirre loukkaantu  3 viikoks, kiitti vaan.. viikonloppuna sitten uudet laiturit saa pelata ja hakea kokemusta kun pelaan rennon pelin 2. vastaan.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #225 : 28.09.2006, 09.10.33 »
Perseen suti! Tärkeä keskikenttämies Claudio Aguirre loukkaantu  3 viikoks, kiitti vaan..
Olkaa hyvä! ....sorry, mut paha vaikuttaa miten pelissä tulee käymään.  ;)  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #226 : 28.09.2006, 14.25.06 »
Haluaisko muuten joku pelata tiistaina harkkapelin?
FC Mixturelle lähti haaste  ;)
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006, 15.13.36 kirjoittanut RONALDO »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #227 : 28.09.2006, 18.04.02 »
Perseen suti! Tärkeä keskikenttämies Claudio Aguirre loukkaantu  3 viikoks, kiitti vaan..
Olkaa hyvä! ....sorry, mut paha vaikuttaa miten pelissä tulee käymään.  ;)  :pallo:
laita vähemmän temperamenttiset pelaajat kentälle ::)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #228 : 28.09.2006, 23.20.43 »
Haluaisko muuten joku pelata tiistaina harkkapelin?
FC Mixturelle lähti haaste  ;)
Sori, mut pistin mainoksen ystävyysottelusta ja sain melkein parikymmentä haastetta. Päätin lähteä Argentiinaan, sillä en huomannut haastettasi. Mutta sitten ensi viikolla!  :peukku_ylos: :pallo:
Perseen suti! Tärkeä keskikenttämies Claudio Aguirre loukkaantu 3 viikoks, kiitti vaan..
Olkaa hyvä! ....sorry, mut paha vaikuttaa miten pelissä tulee käymään. ;) :pallo:
laita vähemmän temperamenttiset pelaajat kentälle ::)
No ei niitä pelaajia löydy niin hirveästi, että voisin miettiä kuinka tempperamenttisia pelaajia laitan kentälle. Vaihtomiehistö pelaa ystävyysotteluissa ja paremmat sitten liigapeleissä...
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006, 23.25.20 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #229 : 29.09.2006, 14.35.39 »
Tänään nousi yhen keskikenttä miehen pelinrakennus loistavaan ja toisen mahtavaan :peukku_ylos:
"Cocaine is one hell of a drug"

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #230 : 29.09.2006, 18.36.31 »
Kestävyydet noussut nyt lähes kaikilla, joten voikin palata takaisin laituri treeniin.
Huomenna peli sarja seiskaa vastaan ja jos takkiin tulee(mikä on erittäin todennäköistä ::))niin seiskassa pelaaminen loppuu siihen.Keskikenttä pelaajani ja paras topparini ovat molemmat poissa, joten koitetaan tulla toimeen ilman heitä.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #231 : 30.09.2006, 22.58.24 »
Eipä paljoa naurata.0-5 tappio ja ykkös molari loukkaantui  :peukku_alas: nyt on sitten paras molari, keskikenttä pelaaja ja toppari loukkaantuneina, ja tilikin aika pahasti miinuksilla.
Hyvin menee!  ::)

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #232 : 01.10.2006, 00.19.30 »
odotettu 0-7 tappio sarja 2. tosin ei sillätavalla odotettu 0-7 tappio, ottelu ei ollut järjestetty! ;D
rennolla pelillä otteluun lähdin ja muutama pelaaja sai pelikokemusta. kiitokseksi sain loukkaantumishuolia lisää, kun jämerä keskuspakki nyrjäytti nilkkansa ja on 3 viikkoa pois. -loppu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #233 : 01.10.2006, 00.20.42 »
Meikälaineki otti turpaan 0-7. Tuhoisalla KK:lla ei hirveesti juhlita :D
Räpmies

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #234 : 01.10.2006, 12.28.05 »
helpohko 5-0 kotivoitto piccaamalla sarja kutosesta, ei kummempia. Hyökkääjäni johtaa maalipörssiä 7maalin erolla seuraavaan ;D
"Cocaine is one hell of a drug"

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #235 : 08.10.2006, 14.12.13 »
Fc Pohu haastettu...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #236 : 08.10.2006, 14.22.34 »
Voisin pelata harkkaottelun..
i Hala Madrid !

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #237 : 08.10.2006, 16.15.39 »
0-7 vieras voitto piccaamalla. pallonhallinta oli 11% - 89% ja 4% - 96%
"Cocaine is one hell of a drug"

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #238 : 08.10.2006, 17.36.17 »
8-0 tuli takkiin.Onneksi ykkös maalivahtini kuntoutuu ensi viikon otteluun.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #239 : 11.10.2006, 19.48.37 »
Fc mixturelle lähti haaste.