Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 142072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #240 : 11.10.2006, 21.42.53 »
Hitto tuli eka tappio koko sarjassa ja vielä sarja neloselle, ite oon sarja ykkönen ??? Saatto ehkä vaikuttaa että hyökkääjä otti punasen jo 16 minuutin kohalla >:(  Nyt on sitten tuo kk vähän parempi ku on kaks loistavaa, yks mahtava ja kaks erinomaista, jotka kohta kehittyy mahtaviks. Sit niistä muutama myyntiin ja sit vahintään mahtava pakki remmiin ni johan näyttää mukavalta. Mahdollisesti vielä joku pikku vahvistus tai kehitettävä nuori. Talous on nyt vaan 170 tonnia miinuksella, mut vaan tilapäisesti ku on kotipeli ja siitä tulee joku 120 tonnia ainaki ku on kärkikamppailu, ja on noita pelaajia kohta lähössä myyntiin.

Ja haasteita harjotusotteluihin otetaan vastaan. Los royal galacticos

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #241 : 14.10.2006, 23.10.11 »
perseen suti tuli 0-4 turpiin kotikentällä vaikka mulla oli aseenteena vuoden tärkein peli. huomaa että 4-4-2 taktiikalla ei pärjää mutta kun perse soikoon kaks tärkeetä keskikenttää on sairastuvalla ja luultavasti toisesta ei tuu enää mitää! :keskari: ps. haasteita otetaan vastaan
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #242 : 15.10.2006, 13.25.36 »
6-2 kotivoitto sarja kolmosesta, ensiviikolla liiga kakkonen vieraissa.
"Cocaine is one hell of a drug"

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #243 : 16.10.2006, 17.03.35 »
Nyt tuli enemmän ku tärkee kotivoitto sarja kolmosesta joka edelleen vetää keskiarvolla 3-5 tähteä enemmän per peli ku meikäläisen jegi. Nyt on sarja kakkosen kans tasa pisteet mut maalieron turvin ykköstila hallussa ja seuraava joukkue 5 pisteen päässä. Paska juttu oli vaan se et taidollisesti paras maalintekijä loukkaantu ainoastaan viideks viikoks ja sit yks mun pakeista sai varotustilin täyteen. Ja kun vaihto puolustaja on sit vain kelvollinen ni ei hyvältä näytä
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006, 17.06.18 kirjoittanut Raul # 7 »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #244 : 21.10.2006, 23.19.43 »
0-5 voitto jumboa vastaan. rento peli, yks tän kauden parhaista tähtituloksista ellei paras. nousin 6.. ens viikolla 7. vastaan kotona. pakkovoitto ja olo on helpottunut.. toivottavasti viikon päästä myös. tosin ei oo kovin hyvä asia että puolustajat tekee kaikki maalit. täytyy ilmeisesti siirtyä täsät 4-5-1:stä 3-5-2 tai 3-4-3 taktiikkaan. ja ostaa parempia hyökkääjiä!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #245 : 21.10.2006, 23.29.07 »
0-3 tuli pataan sarja kakkoselta.Ensi viikolla tavote on tasapeli sarja seiskaa vastaan pelattavassa matsissa.Viime pelissä jo hallitsin ottelutapahtumia, mutta maalinteko tökki.

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #246 : 22.10.2006, 12.50.28 »
0-7 voitto sarja kakkosesta motsaamalla. loput pelit onkin sitten vaan pelailua.
"Cocaine is one hell of a drug"

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #247 : 22.10.2006, 23.06.32 »
4-0 voitto sarjakakkosesta ja sarjajohto on nyt kahdeksan pistettä. Alkaa nousu näyttää jo lähes varmalta hommalta, talouskin on lähes 200 000 plussalla... :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #248 : 25.10.2006, 13.58.47 »
Strikerin joukkue haastettu

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #249 : 25.10.2006, 15.16.45 »
Strikerin joukkue haastettu
Joukkueeni on tällä hetkellä Portugalin matkalla, illalla 21.45 alkaa peli vihreitä banaaneja vastaan(bananas verdes). ELi en voi ennen sen ottelun päättymistä hyväksyä tai tehdä haasteita. Huomenna sitten hoidetaan ottelu toisiamme vastaan...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #250 : 25.10.2006, 21.31.32 »
Strikerin joukkue haastettu
Joukkueeni on tällä hetkellä Portugalin matkalla, illalla 21.45 alkaa peli vihreitä banaaneja vastaan(bananas verdes). ELi en voi ennen sen ottelun päättymistä hyväksyä tai tehdä haasteita. Huomenna sitten hoidetaan ottelu toisiamme vastaan...

Joo meni haaste näköjään sit Ronaldo_90 joukkueelle  ;D mikäs se sun joukkue nyt sit olikaan, vois nimittäin ens viikolla ottaa matsin

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #251 : 27.10.2006, 00.15.38 »
Strikerin joukkue haastettu
Joukkueeni on tällä hetkellä Portugalin matkalla, illalla 21.45 alkaa peli vihreitä banaaneja vastaan(bananas verdes). ELi en voi ennen sen ottelun päättymistä hyväksyä tai tehdä haasteita. Huomenna sitten hoidetaan ottelu toisiamme vastaan...

Joo meni haaste näköjään sit Ronaldo_90 joukkueelle  ;D mikäs se sun joukkue nyt sit olikaan, vois nimittäin ens viikolla ottaa matsin
Fc Mixture.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #252 : 27.10.2006, 11.38.53 »
Asia selvä :D

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #253 : 28.10.2006, 15.16.43 »
Fc PoHu matkaa ensi viikolla Sveitsiin harjoitusotteluun. Tänään on kuitenkin tärkeä ottelu ja matkaa mietitään vasta sen jälkeen. PoHu on 6. sarjassa maalierolla 17-32. Takana kuitenkin vaanii tämän päiväinen vastustaja FC KIVITASKUT maalierolla 17-30. PoHulla on hyvä taktiikka illan otteluun ja kokoonpanoon on tullut keskikentälle paljon muutoksia. Sairastuvalta parantuneet Claudio Aguirre ja Stefan Igelfelt palaavat kokoonpanoon ja Igelfelt jopa avaukseen. Laidoille vaihdetaan nuori Antti Savi, joka saa luvan käyttää nopeuttaan vastustajan heikolta vaikuttavaa oikeaa puolustusta vastaan ja Carl Bejai oikeaksi linkiksi kokeneen kapteenin Kennet Alapassin paikalle.
---------
Jos illan ottelusta ei tuu komeaa voittoa niin kiroan joukkueeni syvimpään helvettiin ja syön litran minttujäätelöä!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #254 : 28.10.2006, 23.39.55 »
6. sija on milteinpä varmistettu kun PoHu otti komean 4-0 kotivoiton. Taktiikka puri hyvin ja laiturina kokeiltu nopea Antti Savi teki maalin ja saa varmasti lisää peliaikaa, vaikka juuri laiturit ovat PoHun kovin ja tasaisin osaalue. Vasta 17 vuotias Savi on PoHun tulevaisuuden lupauksista suurin ja tulee varmasti nousemaan PoHun ykköslaituriksi 21-vuotiaan Joonas Stålin ohella sekä kantamaan PoHun kovaa junioritasoa yllä. Seuraava tavoite PoHulla on kerätä mahdollisimman monta pistettä seuraavasta 3 ottelun kovasta rypsityksestä sarjan parhaita joukkueita vastaan ja koittaa nousta 5.
-----
tää on hyvä kun voi tänne kirjottaa vähä kuin supprtterit tonne hattrickkii tällasii tiedotteita :)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #255 : 28.10.2006, 23.44.31 »
Hallitsin peliä täydellisesti, mutta vastustajan puolustus oli sen verran kova, että maalit jäivät tekemättä  :peukku_alas:
Noh eipä jääty pisteittä seiska divarista.Peli päättyi siis 0-0.
Maanantaina on mielenkiintoista nähdä saanko myytyä  laiturilupaustani.Ikää on 18 ja mies on tasolla mahtava, hintapyyntö 300 000€.Toivottavasti saisin myytyä, sillä rahatilanne on tällä hetkellä todella heikko.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #256 : 29.10.2006, 12.02.30 »
Sarjajohto 9 pistettä ja kolme peliä jäljellä, joten sarjanousua voi pitää jo varmana. Eilisen pelin voitin 2-7 ja kaksi hattutemppua olivat Timo Norosen ja Jani Vuorivirran käsialaa. Kaksoisjohto parhaissa maalintekijöissä tuo myös rahaa seuran tilille kauden päätyttyä...
Ottaako joku ystävyysottelun tiistaina?
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #257 : 29.10.2006, 12.11.51 »
voitin 4-0 kotona.  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #258 : 29.10.2006, 19.42.58 »
Tyylikäs 4-0 kotivoitto tuli sarjan toisiks viimestä vastaan, mut tuli kyllä pari enemmän ku pahaa menetystä seuraavan viikon kärkimatsia silmällä pitäen. Paras laitapuolustaja loukkaantu 5 viikoks, joka tuottaa vaikeuksia jo ennestään melko heikkoon puolustukseen. Sit ku on paras maalintekijä vielä 2 viikkoo sivussa parinviikon takaisen tällin jäljiltä ni ei sekään hyvältä näytä, ja kun vielä paras laituri sai korttitilin täyteen on peluuttaminen melkosen vaikeeta. Pitää laittaa toinen laituri kärkeen ja kylmästi nostaa kaks nuorta laituria avaukseen. Ja puolustukseen tuore 18-vuotias hankinta, jonka oli tarkotus nousta avaukseen vasta aikaisintaan ensi kaudella. Onneks ei tappiokaan mikään mahdoton vahinko olis sillä kakkospaikka riittää nousuun ja kolmantena oleva joukkue on 5 pojoo perässä, mut olishan se kiva ottaa sarja voitto ni sais vähän enemmän tota rahaakin noususta.

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #259 : 29.10.2006, 21.06.29 »
4-4 tasapeli sarja kutosta vastaan piccaamalla. ensimmäinen pistemenetys tällä kaudella, noh eipä tuo hirvestä haittaa ero seuraavaan on 7pistettä kun kolme ottelua pelamatta. 22maalia tälläkaudella viimeistellyt hyökkääjäni jäi tällä kertaa ilman maaleja.
"Cocaine is one hell of a drug"