Tyylikäs 4-0 kotivoitto tuli sarjan toisiks viimestä vastaan, mut tuli kyllä pari enemmän ku pahaa menetystä seuraavan viikon kärkimatsia silmällä pitäen. Paras laitapuolustaja loukkaantu 5 viikoks, joka tuottaa vaikeuksia jo ennestään melko heikkoon puolustukseen. Sit ku on paras maalintekijä vielä 2 viikkoo sivussa parinviikon takaisen tällin jäljiltä ni ei sekään hyvältä näytä, ja kun vielä paras laituri sai korttitilin täyteen on peluuttaminen melkosen vaikeeta. Pitää laittaa toinen laituri kärkeen ja kylmästi nostaa kaks nuorta laituria avaukseen. Ja puolustukseen tuore 18-vuotias hankinta, jonka oli tarkotus nousta avaukseen vasta aikaisintaan ensi kaudella. Onneks ei tappiokaan mikään mahdoton vahinko olis sillä kakkospaikka riittää nousuun ja kolmantena oleva joukkue on 5 pojoo perässä, mut olishan se kiva ottaa sarja voitto ni sais vähän enemmän tota rahaakin noususta.