Tuli hieman yllättäen tämä sarjan alku enkä älynnyt laittaa kokoonpanoja. Muutenkin on jäänyt hattrickin seurailu viime aikoina. Tänään kuitenkin 8 divarissa eka ottelu ja tuli yllättäen voitto vieraissa

. Pitäisi kuitenkin hommata uusia pelaajia, sillä tuolla materiaalilla ei tod. näk. pitkälle pötkitä.
Mikä kumma se muuten on kun joukkueeni ei oo Suomen Cupissa

siinäkin ois saanu hyviä harjotusotteluita ja nyt ei oo olleskaa harjotusotteluita.
Kävin muuten kattomassa vanhan joukkueeni FC PoHun vanhoja pelaajia ja muistelinpa aikoja jolloin nousi Pohulla 6. divarista 5seen. Muutamia pelaajiakin löytyi valmentajina. Yksi huippu kärkeni Niilo Perkki jopa pelaa vielä Brasiliassa 38 vuotiaana

oi niitä aikoja