Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 142115 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #420 : 23.11.2007, 21.51.41 »
nyt on fc mixture haastettu. Kannelmäen wembly on kauteen nähden huippukunnossa  ::)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #421 : 03.12.2007, 19.53.40 »
fc mixture haastettu, etkö viimeks uskaltanu ottaa haastetta vastaan  ;)
e. no eipä kauaa kestäny :o
« Viimeksi muokattu: 03.12.2007, 19.58.13 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #422 : 03.12.2007, 20.02.30 »
fc mixture haastettu, etkö viimeks uskaltanu ottaa haastetta vastaan  ;)
Hyväksytty.
Hah, anyday, anytime...  ;)
Toissaviikon sunnuntaista lähtien olin Barcelonassa lomailemassa, niin jäi HT:ssä käymättä.
Kävin muuten vierailemassa Camp Noulla ja täytyy sanoa, että erittäin hienon ja suuren stadionin ovat sinne Barcelonaankin saaneet. Lisäksi Barcan ja Madridin sieniliigapelit tuli katseltua baarissa. Hienoa jalkapallokulttuuria Espanjassa, vaikka piskuisessa kuppilassa ne katsoinkin. Tosin Madridin pelissä tyydyin hiljaiseen katseluun, kuppilan ollessa täynnä Barcelonalaisia ja Saksalaisia...  ;D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #423 : 13.01.2008, 17.59.36 »
fc mixture haastettu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #424 : 13.01.2008, 23.59.13 »
Itse sain joukkueen pari päivää sitten. 4 peliä jäljellä ja pitäisi 6 pistettä ottaa kiinni, ettei tipu ysiin huoh  :peukku_alas:
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #425 : 15.01.2008, 22.01.22 »
Itellä on tää kausi ollu ihan täyttä kuraa! Tipuin viime kaudella kutosesta ja tää seiska on ihan liian helppo sarja. Jokainen peli tähän mennessä voitettu ja ei varmaan oo juuri tappioita tulossa. Toisaalta ihan siisti voittaa joku 14 peliä putkeen mut ei tossa juuri haastetta oo. Silleen ihan hyvä ni voi vaan pelaajia kehittää ja sit on ens kaudella huomattavasti valmiimpi joukkue kutoseen jossa ois tarkotus taistella sijotusta sinne neljän joukkoon.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #426 : 25.01.2008, 23.14.31 »
Fc Mixture haastettu taas kerran.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #427 : 26.01.2008, 18.28.18 »
Fc Mixture haastettu taas kerran.
:peukku_ylos: Hyvä että hoituu nuo ystävyysottelut suoraan täältä, kun muuten helposti unohtuu ja jää pelaamatta.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #428 : 17.02.2008, 17.09.01 »
Fc Mixture haastettu
Nousu 8. divariin. jee.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #429 : 23.02.2008, 20.16.09 »
Kausi päättyi odotetusti sarjan voittoon ja takas ollaan kutosessa. Sarja näyttääkin sitten aivan järkyttävän kovalta kun pikaisella vilkaisulla ainoastaan kahden joukkueen tähdet ja joukkueen kokonais TSI jäävät alle oman joukkueen. Säilyminen on ainoana tavoitteena.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #430 : 02.03.2008, 00.09.26 »
Tuli hieman yllättäen tämä sarjan alku enkä älynnyt laittaa kokoonpanoja. Muutenkin on jäänyt hattrickin seurailu viime aikoina. Tänään kuitenkin 8 divarissa eka ottelu ja tuli yllättäen voitto vieraissa :o. Pitäisi kuitenkin hommata uusia pelaajia, sillä tuolla materiaalilla ei tod. näk. pitkälle pötkitä.

Mikä kumma se muuten on kun joukkueeni ei oo Suomen Cupissa ??? :keskari: siinäkin ois saanu hyviä harjotusotteluita ja nyt ei oo olleskaa harjotusotteluita.

Kävin muuten kattomassa vanhan joukkueeni FC PoHun vanhoja pelaajia ja muistelinpa aikoja jolloin nousi Pohulla 6. divarista 5seen. Muutamia pelaajiakin löytyi valmentajina. Yksi huippu kärkeni Niilo Perkki jopa pelaa vielä Brasiliassa 38 vuotiaana :'( :peukku_ylos: oi niitä aikoja
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #431 : 02.03.2008, 09.47.05 »
Jos et oo kerinny laittaa niitä kokoonpanoja ni oot saattanu jo pudota Cupista... itelllä ainaki on joskus käyny niin et sitä hävittyä ottelua ei ihan hetkeen näy niissä pelatuissa matseissa. Kutonen alko itellä ihan aurinkoisesti ku kotona noustiin 0-3 tappiolta huikeaan 4-3 voittoon ykköshyökkääjäni iskiessä hattutempun ;D

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #432 : 02.03.2008, 10.39.13 »
3-0 Tappio ja superjunnuni loukkaantui 6 viikoksi  :peukku_alas:. Tämä on toinen kauteni seiskassa, ja tavoite on vain päästä neljän joukkoon.

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #433 : 02.03.2008, 11.04.31 »
Yllättävä 1-2 vierasvoitto tuli, vaikka vastustajalla 12 hatstatsia kovempi keskikenttä. Laituri puuttuu, mutta eiköhän tuolla reilun 2 miljoonan tilillä joku laitapelaaja saada :)

Joukkue on siis AC Linnuntie, divarina VI.183

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #434 : 02.03.2008, 19.31.56 »
Mun urakka uudella joukkueella alkoi ihan hyvin, 0-5 voitto tuli jotain bottia vastaan.
Ensi kaudella sitten kasissa taistelemaan 1-2 sijoituksista. Nyt pitäis eka sielt ysistä nousta  :peukku_alas:
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #435 : 03.03.2008, 21.26.58 »
Haluisko joku kehitellä realmadridfin foorumille jonkunlaisen cupin? Itse en jaksa, mutta tulipahan mieleen niin ainaski sais harjotusotteluita.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #436 : 03.03.2008, 23.49.36 »
Haluisko joku kehitellä realmadridfin foorumille jonkunlaisen cupin? Itse en jaksa, mutta tulipahan mieleen niin ainaski sais harjotusotteluita.
Miten tuo tehtäisiin? En ole huomannut tuollaista cuppien teko mahdollisuutta HT:ssä, vai tarkoitatko että täällä tehdään ilmoittautumiset, ottelujärjestys ja sitten pelataan ystävyysottelut aina omana rmfin cuppina? Voisihan tuollaisen tehdä, itse kun putoan huomenna cupista.  :traktori:
Itse olen siis valmis tuohon ja kertokaa muutkin jos teille tuo kiinnostaa...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #437 : 04.03.2008, 16.09.14 »
vai tarkoitatko että täällä tehdään ilmoittautumiset, ottelujärjestys ja sitten pelataan ystävyysottelut aina omana rmfin cuppina? Voisihan tuollaisen tehdä, itse kun putoan huomenna cupista.  :traktori:
Itse olen siis valmis tuohon ja kertokaa muutkin jos teille tuo kiinnostaa...
Ei taida olla ei, eli jotenkin noin kuten mainitsit.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #438 : 08.03.2008, 23.28.47 »
Tänään tuli voitto kotona sarja 2 vastaan ja nousin itse toiseksi :o

1-0 voitto oli yllättävä, mutta harmillinen mieli jäi sillä kaksi pelaaja loukkaantui. Joukkue pelasi kokonaisuutena vahvasti ja puolustus näytti sujuvan mallikkaasti. Tämä tuo uskoa itsellekkin, sillä olen aina pitänyt joukkueen puolustusta tärkeimpänä osa-alueena.

Realmadridfin cup--- löytyykö osallistujia?

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #439 : 10.03.2008, 15.16.16 »
Vois vaikka osallistua.

Joukkue on FC Real Madrid 06
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim