Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141951 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #500 : 23.04.2008, 15.28.06 »
Ainoana voitin Ac Linnuntien :peukku_ylos: tosin ainoana hävisin Veskan Padolle :peukku_alas: :D
Onneksi olkooon voittajalle! :pallo: ja kiitos organisoijalle :pallo:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #501 : 23.04.2008, 16.57.34 »
Kiitos kiitos, ainahan voitto maistuu  :).

Sarjassa olemme tällähetkellä maalieron turvin johdossa, mutta jäljellä on vieraspelimatka tasapisteissä olevan kanssa, joten hankalaa. Ja ei vitosessa pelaamisesta tulisi mitään, joten lähes toivottavasti ohi tullaan :).

Ja tosiaankin, olisihan se jopa epäreilua jos me sinne vitosen karsintaan pääsisimme. Tässä liigan arvosanoja: http://alltid.org/league/31251/topteamratings/

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #502 : 23.04.2008, 17.18.57 »
Millos uus cuppi ???
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #503 : 23.04.2008, 19.39.46 »
Tavoite toteutui, elikkä en ollut viimeinen  :peukku_ylos:
Itse toki osallistun seuraavaankin cuppiin.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #504 : 23.04.2008, 19.49.46 »
Seuraavan cupin voi aloittaa vaikka ensi tiistaina, itse lupaudun taas keksimään noita ottelukaavioita ym. Tai jos joku tuon homman haluaa hoitaa, niin siitä vaan. Ja jos jollain on joitain ehdotuksia/muutoksia seuraavaa cuppia ajatellen, niin heittäkääpä ideanne seuraavaan viestiin.

Ilmoittautumisia sitten vain seuraavaan...
Nyt mukaan ovat ilmeisesti jo ilmoittautuneet:

STRIKER
ronaldo_90
PUMPULI
Raul # 7
pälle
RONALDO
« Viimeksi muokattu: 23.04.2008, 22.02.57 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #505 : 23.04.2008, 20.24.28 »
Hep!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #506 : 23.04.2008, 21.24.42 »
Voin tulla pisteautomaatiksi  ;)

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #507 : 24.04.2008, 17.02.39 »
Hyvä, hyvä :)

Mukana ollaan, ois hyvä jos ehtis ens tiistaiks :peukku_ylos:
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #508 : 25.04.2008, 10.36.10 »
Joo mukana ollaan ja seuraavan viikon harkkapelien haasteet peruttu ;D

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #509 : 26.04.2008, 00.44.29 »
Onkos Edu ja hallitseva mestari AC Linnuntie mukana taas uudessa cupissa?  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #510 : 26.04.2008, 16.55.31 »
Onkos Edu ja hallitseva mestari AC Linnuntie mukana taas uudessa cupissa?  :pallo:

Jos jätän tämän cupin välistä :).

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #511 : 26.04.2008, 21.25.40 »
Syystä että ??? Etkö enää uskalla vai onko loppukevät liian kiireistä aikaa ettei kerkeä koneella käydä hyväksymässä matseja ;)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #512 : 28.04.2008, 11.38.48 »
Mites on, alotetaanko siis jo tossa huomenna vai kannattaako haastaa jotain muita kavereita??

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #513 : 28.04.2008, 16.53.03 »
Mites on, alotetaanko siis jo tossa huomenna vai kannattaako haastaa jotain muita kavereita??
Eiköhän huomenna aloiteta. Pistän illemmalla pelijärjestykset ym.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #514 : 28.04.2008, 21.44.07 »
                                                            RMFIN- HATTRICK CUP 2


Turnaus aloitetaan 29.4 ja ottelut pelataan jokaisena tiistaina. Ensimmäinen otteluparissa mainittu joukkue on kotijoukkue. Kun kaikki 5 kierrosta on pelattu, vilkaistaan sarjataulukosta voittaja. Jos kaksi joukkuetta ovat päässeet samoille pisteille, pelataan kaksi osainen finaali, joten kummatkin saavat pelata finaalin toisen osan omalla kotistadionillaan. Jos kolme joukkuetta tai enemmän ovat sarjan päätyttyä tasapisteissä, lasketaan eniten maaleja tehneet kaksi joukkuetta, ja näin he pelaavat kaksiosaisen finaalin.

Ottelut pelataan normaaleilla ystävyysottelusäännöillä, paitsi mahdollinen kaksiosainen finaali, jossa ottelut pelataan cup- säännöillä. Jos kumpikin joukkue voittaa yhden ottelun finaaliparissa lasketaan varsinaisella peliajalla tehdyt maalit ja enemmän maaleja tehnyt joukkue on voittaja. Jos päädytään jälleen tasatulokseen, katsotaan voittaja varsinaisen peliajan maalieron avulla. Ja jos vieläkin päädytään tasatilanteeseen, ratkaistaan voittaja sen perusteella kumpi on hallinnut pelejä enemmän.   



Pelijärjestys:

1. kierros

Los Blancos III - FC mixture
Los Royal Galacticos - FC Real Madrid 06
HPS Kannelmäki - FC Veskan Pato


2. kierros

Los Royal Galacticos - FC Mixture
FC Real Madrid 06 - FC Veskan Pato
Los Blancos III - HPS Kannelmäki


3. kierros

FC mixture - FC Veskan Pato
Los Blancos III - Los Royal Galacticos
HPS Kannelmäki - FC Real Madrid 06


4. kierros

FC Real Madrid 06 - FC mixture
Los ROyal Galacticos - HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato - Los Blancos III


5. kierros

FC mixture - HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato - Los Royal Galcticos
Los Blancos III - FC Real Madrid 06


Maalirikasta turnausta kaikille.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #515 : 29.04.2008, 11.56.55 »
Joo tuli haaste hyväksyttyä ja turnaus nyt pelataan kuitenkin täysin 2. kokoonpanolla alusta loppuun asti sillä tällä hetkellä pelaajien kehitys on sellaisessa tilanteessa että kohta voi niitä myyntiin lyödä

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #516 : 29.04.2008, 14.17.18 »
Joo tuli haaste hyväksyttyä ja turnaus nyt pelataan kuitenkin täysin 2. kokoonpanolla alusta loppuun asti sillä tällä hetkellä pelaajien kehitys on sellaisessa tilanteessa että kohta voi niitä myyntiin lyödä
Itse taidan pelata muutaman pelin ''ykkösjoukkeella'', sillä mahdollisuudet nousuun on olemassa. Joukkueeni olisi aivan liian huono kutoseen.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #517 : 30.04.2008, 00.11.45 »
No niin, UCL:ssä pelattiin välierä tänään, mutta on niitä kiinnostaviakin pelejä pelattu tänään RMFIN HT Cupin muodossa. Kaikissa otteluissa löydettiin voittaja ja sarjaa johtaa ensimmäisen kierroksen jälkeen FC Real Madrid 06.

Ensimmäisen kierroksen tulokset:

Los Blancos III  1 - 2  FC mixture
Los Royal Galacticos  1 - 3  FC Real Madrid 06
HPS Kannelmäki  3 - 2 FC Veskan Pato 


Seuraava kierros:

Los Royal Galacticos - FC Mixture
FC Real Madrid 06 - FC Veskan Pato
Los Blancos III - HPS Kannelmäki


:pallo:
« Viimeksi muokattu: 30.04.2008, 18.53.58 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #518 : 30.04.2008, 10.54.45 »
Raul teki kaksi maalia 8)
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #519 : 30.04.2008, 15.07.28 »
FC Veskan Pato  2 - 3  HPS Kannelmäki[/b]
Oli mun kotiottelu :-[ :-*
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario