Kirjoittaja Aihe: Real Madrid- Villarreal  (Luettu 14002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vehvi

  • Viestejä: 340
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #20 : 07.05.2006, 23.34.36 »
Pelin ehdottomasti parhaat pelaajat olivat Robinho ja Beckham. Uskomattoman upeita puolenvaihtoja ja keskityksiä Beckhamilta ja Robinhon kikkailut mahtavia. Jos peli kulkisi jatkossakin noin,  niin ei mitään hätää olisi missään vaiheessa.

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #21 : 07.05.2006, 23.35.10 »
¡GRACIAS ZIZOU!

Ja todellakin - mikä ottelu! Tämän kauden parasta Madridia - aivan oikeaan paikkaan. Tulos ei harmita tällä hetkellä yhtään, ottelu oli koskettavinta, mitä olen vähään aikaan saanut kokea. Jokainen pelasi täydellä sydämellä. Zidanen kunniaksi. Viimeinen ottelu - viimeinen maali el Estadio Santiago Bernabéulla. Zinedine Zidane. :sydän:

¡GRACIAS ZIZOU!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #22 : 07.05.2006, 23.36.33 »
Aika hiljaiseksi vetää sekä Maestro että ottelu joten palataan huomenna asiaan ::)

Gracias Zizuo :sydän:

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #23 : 07.05.2006, 23.41.46 »
nyt on kyl kohtuu haikee fiilis...

 :sydän: Maestrolle, idolilleni, suurimmalle ja parhaimmalle, Zidanelle iso  :peukku_ylos:  :sydän:

ei perkule olisin kyl suuttunu jos Raul olis jalkansa siihen Zizoun puskuun venyttäny


gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #24 : 07.05.2006, 23.57.14 »
kiitos! :peukku_ylos: :sydän: :sydän: zidane aina sydämmessäni  :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän:

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #25 : 08.05.2006, 00.09.01 »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #26 : 08.05.2006, 08.46.15 »
Olipas ne melkoiset kekkerit Madridin illassa; päällimäisenä tietysti Zidanen tunteikkaat jäähyväiset, mutta Real Madridin pirteä peliesitys ja viimeisten minuuttien piinaava jännitys (Riquelmen kaksi laukausta...) olivat myös pääosassa koko huikeassa spektaakkelissa, joka onneksi ei loppunut madridilaisittain latteasti.

... niin, paskainen loppuhan siinä meinasi totisesti tulla, kun Forlán iski pilkulta toisen maalinsa ja vei Villarrealin 3-2-johtoon. Sergio Ramosin käsivirhe oli selkeä, tahallinen eli ei, mutta tuollaisessa tilanteessa sitä varmasti pistää vaistomaisestikin käsiään mahan eteen; tuomarilta joka tapauksessa oikea päätös, vaikka subjektiivisesti katsottuna olikin päällä armoton vitutus.

Real Madridin parhaimmistoa olivat ehdottomasti kaksi upeaa maalia iskenyt Júlio Baptista, hyvin ja tehokkaasti rynninyt Robinho ja loisteliaita puolenvaihtoja ja keskityksiä tarjoillut David Beckham. Ja onhan sitä kunniaa myönnettävä myös pääosannäyttelijälle, sillä Hän teki sen, mitä kaikki odottivat: maalin viimeisessä ottelussaan; ei sitä miestä voi olla rakastamatta, on Hän vain niin suuri ja suuri ja suuri ja helvetin hieno ja niin ihmeen hieno pelaaja.

Ultras Surillakin oli melkoiset kesän avajaiset, jengi valmiina säntäämään Madridin lämpöisille biitseille... ::) tähän on mahtavaa päättää kausi, vaikka onhan edessä vielä Sevillan-reissu ja viimeinen taistelu kakkossijasta...

GRACIAS ZIDANE
MERCI ZIZOU

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #27 : 08.05.2006, 09.39.31 »
Oli todellakin hienoa, että Real Madrid ja Villarreal molemmat pistivät parastaan Zidannen viimeiseen otteluun Santiago Bernabeulla. Jotenkin tyhjä tunne tulee, kun tietää, että ei enää näe Zidannea kotipelissä Real Madridin paidassa.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #28 : 08.05.2006, 09.40.56 »
Ultras Surillakin oli melkoiset kesän avajaiset, jengi valmiina säntäämään Madridin lämpöisille biitseille... ::)
Anteeksi nyt saivartelu, mutta on ihan pakko. Maantieteellisesti katsoen ainakin on, etten sanoisi mahdotonta löytää Madridista yhtään biitsiä.
Yhtäkaikki mahtava peli se eilinen ja lyhyestä virsi kaunis: GRACIAS ZIDANE!
Loppuun vielä Tapsa Suomisen sanoin "ZZ on edelleen top!"
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #29 : 08.05.2006, 09.49.31 »
Lainaus käyttäjältä: Epeli
Anteeksi nyt saivartelu, mutta on ihan pakko. Maantieteellisesti katsoen ainakin on, etten sanoisi mahdotonta löytää Madridista yhtään biitsiä.

Älä helvetissä, kerro toki lisää. Oletko muuten ikinä kuullut sarkastisuudesta?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #30 : 08.05.2006, 09.52.10 »
Jep saa nähdä miten peli muuttuu ZZ:n jälkeen, mies on yksi kaikkien aikojen parhaista pelaajista ja onneksi ei tahkonut koko loppu uraansa Juventuksessa vaan puki fanien onneksi valkoisen paidan päälleensä loppu vuosiksi. Onko matsin lopusta jotain videota ku en nähnyt loppuun itse?
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #31 : 08.05.2006, 09.56.04 »
Oli se mahtavaa eilen, aivan käsittämätön peli. En parempaa muista ikinä nähneeni. Peli oli täysin Madridin halllintaa, mutta huonon tuurin ansiosta Villarreal pääsi muutaman kerran kuittaamaan. Päällimmäisenä eilisestä ottelusta muistaa varmasti Zidanen jäähyväiset. Mutta ilman Maestron lopettamista ottelu olisi silti ollut mahtava. Onneksi Zizou sai maalin viimeisessä ottelussaan Santiago Bernabeulla!

Gracias, Zidane!  :pallo: :sydän:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #32 : 08.05.2006, 11.19.47 »
Sergio Ramosin käsivirhe oli selkeä, tahallinen eli ei, mutta tuollaisessa tilanteessa sitä varmasti pistää vaistomaisestikin käsiään mahan eteen..

tosin minun silmään vaikutti siltä, että Sergiolla oli kädet kiinni rinnuksilla.. mutta ihan sama.. loistava peli silti  :peukku_ylos:

Ultras Surillakin oli melkoiset kesän avajaiset, jengi valmiina säntäämään Madridin lämpöisille biitseille... ::)

repesin tolle ihan saatanasti.. yht'äkkiä porukka alko riehumaan rantaleluilla..  :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #33 : 08.05.2006, 11.28.09 »
Älä helvetissä, kerro toki lisää. Oletko muuten ikinä kuullut sarkastisuudesta?
Toki olen, mutta jos toi oli vitsiksi tarkoitettu ni tervemenoa käsikirjoittajaksi sarjalle "Kyllä Isä osaa". :traktori:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #34 : 08.05.2006, 12.55.25 »
Älä helvetissä, kerro toki lisää. Oletko muuten ikinä kuullut sarkastisuudesta?
Toki olen, mutta jos toi oli vitsiksi tarkoitettu ni tervemenoa käsikirjoittajaksi sarjalle "Kyllä Isä osaa". :traktori:

Sehän on hyvä sarja  :keskari:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #35 : 08.05.2006, 15.13.46 »
Jahas, E-Spel heitti taas vaihteeksi omaa tulkintaa kehiin  ::) :peukku_ylos:

GameSpot

  • Vieras
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #36 : 08.05.2006, 15.22.16 »
Paras peli tällä kaudella missään futiksessa. Becksiltä huippupeli.  Virkkunenkin selosti niin mahtavasti, ja itkeä lirautti myös. Upea ZZ:n maali.  :sydän: :sydän: :sydän:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #37 : 08.05.2006, 15.57.53 »
Jahas, E-Spel heitti taas vaihteeksi omaa tulkintaa kehiin  ::) :peukku_ylos:
En kyllä omaa tulkintaa vaan ihan yleistä maantiedettä heitin. Mutta jos sinun kartallasi Madrid on jossain rannalla niin mikäpä siinä.  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #38 : 08.05.2006, 18.02.18 »
Jahas, E-Spel heitti taas vaihteeksi omaa tulkintaa kehiin  ::) :peukku_ylos:
En kyllä omaa tulkintaa vaan ihan yleistä maantiedettä heitin. Mutta jos sinun kartallasi Madrid on jossain rannalla niin mikäpä siinä.  :peukku_ylos:

Varaukseton uuh :peukku_alas:

Hanki, Epeli, karttapallo, mjataaahahh?!?!+1+11!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Real Madrid- Villarreal
« Vastaus #39 : 08.05.2006, 18.19.35 »
Loistava matsi! Todella tunteellinen ottelu ja niin edelleen,  haikea on fiilis kun Zizou nyt viimeisen keran pelasi Santiago Bernabeulla, ottelu oli hyvä Robinho pelasi hyvin Becks pelasi hyvin melki koko joukkue pelasi hyvin.

Kiitos Zinedine  Zidane!!!