Mtv3 kerto että C.Ronaldo tahtoo realiin.
Cristiano Ronaldo haluaa Real Madridiin
Julkaistu 27.06.2006 15:38 (päivitetty 15:41)
Cristiano Ronaldo, kuva: Alexander Heimann/Getty Images
Manchester Unitedin ja Portugalin maajoukkueen laitahyökkääjä Cristiano Ronaldo on ilmoittanut olevansa halukas siirtymään ensi kaudeksi Real Madridiin, jos Juan Miguel Villar Mir valitaan espanjalaisseuran puheenjohtajaksi.
- Olen kertonut asianhoitajalleni, että olen valmis lähtemään. Haluan tehdä sen parhaalla mahdollisella tavalla. Unelmoin pelaamisesta Real Madridissa, Ronaldo sanoi Marca-lehden haastattelussa.
Real Madridin puheenjohtajavaalit järjestetään 2. heinäkuuta. Villar Miriä tukee puheenjohtajakilvassa entinen rallitähti Carlos Sainz, joka on lupautunut seuran varapuheenjohtajaksi.
- Pidän Villar Mirin projektia kaikkein uskottavimpana ja korrektimpana, Ronaldo perusteli. Hän kertoi saaneensa yhteenottoja muiltakin kandidaateilta.
- Muut puheenjohtajaehdokkaat halusivat, että laittaisin jo nimeni paperiin. Se olisi kuitenkin vastoin seurani Manchesterin etuja ja myös laitonta, joten en koskaan tekisi sitä, Ronaldo painotti.
Paitsi vaalituloksesta, Ronaldon mahdollinen siirto on kiinni myös siitä, pääsevätkö Real Madrid ja Manchester United keskinäisissä neuvotteluissa sopimukseen pelaajakaupasta. Ronaldo teki viime vuoden marraskuussa Unitedin kanssa vuoteen 2010 ulottuvan jatkosopimuksen.
- Haluan, että kaikki osapuolet selviävät tästä voittajina. Uskon, että seurojen suhteet ovat olleet hyvät jo vuosien ajan. Toivon ja haluan että kaikki menee hyvin, mutta juuri nyt olen keskittynyt MM-kisoihin enkä halua mitään häiriötekijöitä, Ronaldo totesi.
(MTV3-Reuters)