Odottelinkin jo koska alat tuohon loanheittoon ja tulihan se sieltä. Se kertoo taas erinäisiä seikkoja sinusta ihmisenä.
Kuten olen sinulle aiemmin yrittänyt sanoa, laitapelaaminen ei ole sillä tasolla, että voisimme jättää tuon Gutin roolin täyttämättä. Sitähän se nimittäin aivan satavarmasti tarkoittaisi(siis vahvaa laitapelaamista). Tämä johtaisi siihen, että laitapelaajat (Robinho, ?) hakisivat palloa alhaalta ja kaikki olemme nähneet, ettei Robinho siihen kykene ja tuskailu alkaa. Etenkään nyt kun R. Carlos pelaa huonommin kuin c-junnuissa, Ramos toki tarjoaisi apuja oikealla. Tämä taas johtaa persroiskimiseen. Hieman pelkistetysti noin se menee. Robinho kun tarvitsee palloja vauhtiin ylös ja jalkaan, silloin homma toimii.
Jatka toki Guti & Raúl inhoasi, katsotaan minne se kantaa.

Jooo. Ensinnäkään, en minä mitään loanheittoa harrastanut, totesin vain faktoja. Sille en voi mitään, jos et jalkapallosta tuon enempää ymmärrä. Siihen palataan kohta. Toinen asia mitä sanoin, ettet joko kuuntele tai tajua, niin siltähän se on koko ajan vaikuttanut. Nyt alkaa selviämään, ettet vain ymmärrä jalkapalloa kauheasti. Ja ei, kyse ei ole loanheitosta. Sinä se tässä enemmän heität, kun teet varsin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä minusta ihmisenä, eikä voi väittää että kovin hyvässä sävyssä minua esittäisit, vaikka olenkin erittäin hieno ihminen.
Mutta hienoa, pääsimme asiassa eteenpäin, joten voidaan jättää sen miettiminen etkö vain kuuntele tai tajua vai etkö vain tiedä riittävästi: et selvästi vain tiedä ja tajua riittävästi. Jalkapallo on siitä hieno laji, että sitä voi pelata niiiin monella tapaa. Esimerkkejä löytyy melkein yhtä paljon kuin löytyy joukkueita. Eikä kaikissa ole kyse perseroiskinnasta, vaikka ei vahvaa laitapeliä tai pelinrakentajaa löytyisikään, ei tosiaan.
Se, että pelkistetään noin paljon kuin sinä teet, tekee keskustelusta täysin mahdotonta. Silloin on kyse joko ymmärtämättömyydestä tai siitä ettei edes halua keskustella asiasta, ettei halua kuunnella ja vastata. Myöntää ja olla eri mieltä.
Ja en tosiaan inhoa Raulia enkä Gutia. Gutista jopa tykkään. Inohan sitä, että he ovat avauksessa, vaikka he eivät peliesitystensä perusteella sinne kuuluisi.