Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93640 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #80 : 17.09.2006, 23.31.11 »
Reyes on kyllä ainakin lukemani perusteella ollut tosi hyvä hankinta. Nytkin 1-0 maali! :pallo: :pallo:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #81 : 17.09.2006, 23.31.30 »
 UUH!!!!
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #82 : 17.09.2006, 23.31.50 »
Reyes tekee sen, mitä Becksin pitäisi tehdä.  :peukku_ylos: Tällä on pakko päästä avaukseen jatkossakin, tästä pelistä taitaa tulla loppujen lopuksi aika suurikin voitto.  ;)

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #83 : 17.09.2006, 23.32.17 »
Reyes!! KIITOS!!  :pallo:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #84 : 17.09.2006, 23.32.21 »
Reyes   :peukku_ylos: :tuoppi: Erittäin tärkeä maali! :pallo:
Ja näköjään vaparista kaiken lisäksi!
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006, 23.34.05 kirjoittanut RONALDO »

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #85 : 17.09.2006, 23.32.59 »
Loistavaa :peukku_ylos:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #86 : 17.09.2006, 23.33.46 »
Hieno vapari   :peukku_ylos: Muutenkin peli parantunut tokalle puoliajalle!  :sydän: :pallo: :tuoppi:
Räpmies

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #87 : 17.09.2006, 23.33.55 »
Vielä kun näkisi Becksyn ilmeen tuosta maalista  ;D
Sociedad miehen alivoimalle, tuleeko maalijuhlat..?

Reyes <--> Huora, kannattaa näyttää osaamisensa nyt
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006, 23.35.59 kirjoittanut Principe »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #88 : 17.09.2006, 23.34.07 »
Kas kummaa, heti vaparimaali kun Becks ja Carlos jättävät hommat paremmilleen.  :peukku_ylos:

Raúl, noista sisään!!
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #89 : 17.09.2006, 23.35.19 »
Beckham tulossa kentälle?  >:(

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #90 : 17.09.2006, 23.35.27 »
Olihan veto, mahtavaa!  :peukku_ylos:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #91 : 17.09.2006, 23.35.43 »
Niinpä. Olen samaa mieltä, molemmat menettäneet touchinsa.
Räpmies

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #92 : 17.09.2006, 23.35.55 »
Aranburu otti punasen  :peukku_ylos: Nyt vielä pari maalia  :pallo:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #93 : 17.09.2006, 23.35.58 »
roja directa!!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #94 : 17.09.2006, 23.36.27 »
paska vaihto!!!!!
Räpmies

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #95 : 17.09.2006, 23.36.52 »
Becksi kentälle viimeiseksi 15 minuutiksi. Hyvää nöyryyttämistä  :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #96 : 17.09.2006, 23.37.12 »
Reyes palkitaan maalista ottamalla mies vaihtoon ja Becks tilalle  :keskari:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #97 : 17.09.2006, 23.37.15 »
miksi ei Cassanoa?  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #98 : 17.09.2006, 23.37.26 »
Becksi kentälle viimeiseksi 15 minuutiksi. Hyvää nöyryyttämistä  :tuoppi:
Aivan!  ;D Veikkaan, että Capello yrittää näyttää kaikille sen eron, mitä tapahtuu kun Beckham tulee pelaamaan oikeaa laitaa, tai sitten hän katsoo sen eron itse.

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #99 : 17.09.2006, 23.37.34 »
Harmittaa, kun en taaskaan näe maalia. Tietoa, onko jossain netissä videota? No varmaan viimeistään matsin jälkeen...

Miksi Reyes pois???