Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93623 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #160 : 19.09.2006, 14.00.15 »
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)

#17

  • Viestejä: 292
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #161 : 19.09.2006, 14.15.19 »
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:
Keep the Red Flag Flyin' !

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #162 : 19.09.2006, 14.18.30 »
Tällä hetkellä jengin suurin onglema ei ole mielestäni hyökkäys. Hyökkäys on toiminut hyvin, aina kun sinne on pallo saatu. Suurin ogelma on keskikenttä. Jossa ei tällä hetkellä ole todellakaan tarpeeksi luovuutta. Mielestäni fiksu veto olisi pudottaa Emerson ja pelata samallaisella kokoonpanolla kuin Sociedadia vastaan tokalla puoliajalla.

---------------Rude Ruud----------

Robinho-------Raul/cassano----Reyes


------------Guti----------Diarra----------

Bravo----------------------------Cicinho

------------Canna------Ramos-------

Tälläistä systeemiä vastaan olisi paljon vaikeampi puolustaa. Koska Reyes,Robinho,Raul,Cassano pystyvät pelaamaan millä tahansa keskikentän hyökkäävällä paikalla ja voisivat vaihdella paikkoja koko pelin ajan. Emersonin ja Diarran yhdessä olessa kentällä KK kärsii pahasti siitä että kumpikaan ei oikein osaa pelata DM roolia partnerin kanssa. Tämä tietysti tulisi toimimaan paremmin ajan kanssa, mutta miksi pelata 2 puolustavalla DM:llä ylipäätään? Guti voisi ottaa hyvin niin sanotun alhalla pelaavan pelintekijän roliin jollaisessa hän pelasi loistavasti viime kaudella.

4-3-3 systeemissä tuntuu myös kärsivän keskustan hyökkäys pahasti, koska Guti on ainoa joka osaa keskeltä peliä siinä systeemissä rakentaa ja on muutenkin ainoa pelaaja joka keskellä siinä systeemissä pelaa.

R.Bravo: Muuttuiko Realin vasemmanlaidan peli todella paljon paremmaksi Bravon tultua kentälle? Minusta muuttui, Hän on puolustuksessa Carlokseen verrattuna aivan toiselta planeetalta. Hyökkäyksessäkin hän oli parempi ja pelasi todella yvin yhteen monta kertaa Robinho ja Raulin kanssa. Etenkin yhteis peli Robin kassa toimi upeasti.
Räpmies

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #163 : 19.09.2006, 14.27.25 »
samaa mieltä juaniton kanssa. guti on pelannu jo makelelen aikanakin loistavavasti ton tapaisessa roolissa
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #164 : 19.09.2006, 15.17.20 »
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Sama! Ei yksittäinen pelaaja ole syy huonoon menestykseen. Mielestäni suurin osa Realin pelaajista on viimeisenä parina kautena pelannut selvästi alle oman tasonsa, sitä en tiedä mistä tämä johtuu. Motivaatio pulaa? Rohkeasti vaan penkittämään pelaajia, jos ei anna kaikkeaan kentällä! Pelaajien suuri vaihtuvuus ennen uutta kautta ei voi olla vaikuttamatta peli esityksiin... Edes huippu ammattilaiset eivät saa yhteispeliään sujumaan pienessä ajassa... Mielestäni ei välttämättä ole oikea ratkaisu ostaa viittä, kuutta avauskokoonpano pelaajaa huonon kauden jälkeen ja ajatella että nyt ongelmat on ratkaistu!

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #165 : 19.09.2006, 15.17.49 »
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #166 : 19.09.2006, 15.28.46 »
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!) Kuka esimerkiksi pelasi viime kaudella hyvin, saaden jotain merkittävää aikaan kentällä? Eli pelasi koko pelin hyvin eikä vain ajoittain "loistanut" jossain tilanteessa? Tietysti jokaisella on omat mielipiteet ja omat suosikki pelaajat ketkä haluisivat nähdä kentällä, mutta valmentajan tehtävä on vähän vaikeampi kuin lyödä vain taitavimmat yksilöt kentälle. Valmentajan pitää nähdä ketkä pelaavat hyvin yhteen ja kenelle työn teko maistuu kentällä. Ja väitätkö tosiaan, että esim. Raul olisi pelannut huonosti verrattuna muihin joukkueen pelaajiin?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #167 : 19.09.2006, 15.53.03 »
Mielestäni fiksu veto olisi pudottaa Emerson ja pelata samallaisella kokoonpanolla kuin Sociedadia vastaan tokalla puoliajalla.

R.Bravo: Muuttuiko Realin vasemmanlaidan peli todella paljon paremmaksi Bravon tultua kentälle? Minusta muuttui, Hän on puolustuksessa Carlokseen verrattuna aivan toiselta planeetalta. Hyökkäyksessäkin hän oli parempi ja pelasi todella yvin yhteen monta kertaa Robinho ja Raulin kanssa. Etenkin yhteis peli Robin kassa toimi upeasti.
täysin samaa mieltä.. Mutta kestäisikö puolustus parhaita joukkueita vastaan jollei meillä olisi kahta pivotea? Lyonia vastaan kun ei edes kaksi DMC:tä riittänyt.. Juaniton kokoonpano olisi aika bueno!

Raul Bravo pelaisi todella hyvin viime pelin, paljon paremmin kuin Carlos.. Bravo+Robi toimii ja se nähtiin.. Bravo osaa myös puolustaa hyvin, onhan hän pelannut topparina hyvin..

btw.. Figo teki uuden tulemisen, kun lähti Realista pois.. Viime kaudella Figu oli ajoittain loistava..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #168 : 19.09.2006, 15.56.01 »
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!)

Kylhän sen nyt näkee Realin pelei kattomalla ettei Raul ole "vanha itsensä". Mut niinku tääl foorumil on monta kertaa sanottu et vaikee siel kentäl on ihmeit tehdä jos koko joukkue pelaa toistuvasti huonosti

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #169 : 19.09.2006, 15.58.03 »
Lainaus
Asked about his decision to bench Becks, Capello barked: "It's not possible to select 12."

Jose Reyes also struck his first goal in a Real shirt and the coach added: "He hasn't done anything to win a starting position. We have a squad and every player is equally as important. Reyes has quality and I am happy to have him here."

Asked about the booing of Emerson, Capello snapped: "They (the Real fans) can boo who they want. Emerson is a great player and has shown this. The media criticised Raul and today he played a great game. Emerson will do the same."

jälkipuintia.. peluuttakaa nyt sitä Reyes, kun peli kulkee!!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #170 : 19.09.2006, 16.09.29 »
Kylhän sen nyt näkee Realin pelei kattomalla ettei Raul ole "vanha itsensä". Mut niinku tääl foorumil on monta kertaa sanottu et vaikee siel kentäl on ihmeit tehdä jos koko joukkue pelaa toistuvasti huonosti

Ei ole vanha itsensä ei, mutta ei kyllä ole vieläkään huono pelaaja! Ja jos pelaa ehjän kauden niin olen Capellon kanssa täysin samaa mieltä, että palaa tasolleen! Täytyy kuitenkin muistaa, että viime kaudesta jäi Raulilta puolet pelaamatta ja se puolisko minkä pelasi koko joukkue pelasi surkeasti! Haluaisin myös kuulla perusteluja minkä takia joku toinen olisi parempi vaihtoehto Raulin paikalle!?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #171 : 19.09.2006, 16.15.07 »
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)

Totuus on, että Beckhamin tulon jälkeen urheilullinen menestys on romahtanut. Hän ei sovi mitenkään espanjalaiseen jalkapalloon. Jos välttämättä haluat yhä palvoa suurta jumalaasi, niin sinulla on siihen oikeus, mutta faktat puhuvat puolestaan.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 16.17.17 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #172 : 19.09.2006, 16.16.59 »
-Uskomatonta paskaa muutamilta nimimerkeiltä.  :peukku_ylos:

-Beckham on paska. Beckham on surkea. Capello ym. valmentajat ketä Realilla on ollut, pitää
Becksiä kentällä koska pomot käskee. Aivan. Beckham ei osaa mitään! Uskomattoman paska tekniikka, paska kunto, huono potkutekniikka, ihan homon näkönen ja tämän kaiken lisäksi Becks menee vielä pilaamaan Realin kaikki menestysmahdollisuudet. Kyllä täytyy jätkät myöntää, että muakin vituttas.

-Raul on kuningas. Ei kovin muu johda CL:n maalipörssiä, uuh  :peukku_ylos:

Mitäpä jos itse edes kerran esittäisit mielipiteen ja sille perusteluita, etkä aina olisi vain nälvimässä toisten mielipiteitä? Väitätkö, että Raul ei johda kyseistä maalipörssiä?

Ovatko mielestäsi Luxembourgo ja queiros sitten tehneet loistavaa työtä? Del Bosquen kanssa tuli pokaali joka kausi. Hänen ulospotkimisensa jälkeen on 3 kautta ilman mitään. Juuri tämän kolmen vuoden pätkän on tämä englantilainen t-paitakauppias pelannut Real Madridissa. Sattumaako?
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 16.21.21 kirjoittanut Puskas »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #173 : 19.09.2006, 16.24.53 »
Väitätkö, että Raul ei johda kyseistä maalipörssiä?
Putosin ja pahasti. Kiitos siitä. :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #174 : 19.09.2006, 16.26.51 »
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.

Sitä tempoa ei voi lisätä ennen kuin pelinrakennuksessa on tarpeeksi taitoa. Emersonilla ja Diarralla sitä ei ole. Gutin niskaan sitä ei voi pelkästään laittaa. Eikä aina ole tarpeellista mennä täyttä hönkää, vaan välillä on hyvä rakentaa rauhassakin. Se vain vaatii taitoa ja luovuutta, jota joukkueelta tällä hetkellä puuttuu.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #175 : 19.09.2006, 16.28.02 »
Putosin ja pahasti. Kiitos siitä. :peukku_ylos:

minulla ei ole mitään tekemistä sinun putoilujesi kanssa. Mene toki lääkäriin jos pahasti kävi.


Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #176 : 19.09.2006, 16.31.28 »
Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002.

Heidän ympärilleen on hakittu huonompia pelaajia. Pois on laitettu Morientes, Makelele, Redondo, Hierro ja Solari. Tilalle tulleet eivät ole yksinkertaisesti olleet tarpeeksi hyviä ja Beckham on heistä paras esimerkki.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #177 : 19.09.2006, 17.04.05 »
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #178 : 19.09.2006, 17.10.07 »
Eiköhän tääkin keskustelu oo jo käyty tuhat kertaa. Siis Beckhamista ja kumppaneista. Kaikilla on omat mieli piteet pelaajista ja siitä ovatko he hyviä vai ei. Ainoa asia mikä on kuitenkin kaikille sama on:

-Toiset ovat oikeassa ja toiset väärässä
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 17.11.46 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #179 : 19.09.2006, 17.10.47 »
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Sama. Ihan mielellään kuulisin 10 parempaa   :peukku_ylos:
Räpmies