täällähän alko kunnon keskustelu.. tartutaan, vaikka tähän..
Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.
niin juuri.. kaikki pelasivat täysin perselleen.. syy ei ollut Becksin, Cassanon taikka Raulin.. Yksin on vähän paha loistaa...
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
tai seurajohtoa.. sieltä se kaikki lähtee..
Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?
tämä ei liity tähän mitenkään.. menneisyyttä, on aika katsoa tulevaisuuteen..
Kysy keneltä tahansa Real Madridin pelaajalta tarvitseeko joukkue Raúlia kentälle.
tuskin kukaan uskaltaisi sanoa vastaan, mutta ymmärrän pointtisi.. pelillisesti Raul ei ole avauskunnossa..
mulle on ihan sama kuka kentällä kirmaa, kunhan peli kulkee ja voittoja tulee.. Oli siellä sitten Beckham, Gerard tai Inzaghi.. ihan sama.. Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..