Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93597 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #140 : 18.09.2006, 21.20.22 »
Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute,
Makelelelle todellinen "paikkaaja" on löytynyt vasta tänä syksynä Diarrasta, joten tuskin se niin kovin helppoa oli. Ronaldolla taas näyttää tarjoilu päinvastoin pelanneen vähän turhankin hyvin ulkomuodon perusteella. Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #141 : 18.09.2006, 21.21.22 »
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #142 : 18.09.2006, 21.21.53 »
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?
Kysy keneltä tahansa Real Madridin pelaajalta tarvitseeko joukkue Raúlia kentälle.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #143 : 18.09.2006, 21.23.43 »
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
Mieli tekisi, mutta aina ei voi piiloutua valmentajan selän taakse. Totta on sekin, että valmentaja-valinnat on olleet persiistä. Ne kun ovat olleet lähinnä palvelemassa Beckhamin etuja - ei joukkueen.

Täysi tuki Capellolle btw.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #144 : 18.09.2006, 21.25.56 »
Makelelelle todellinen "paikkaaja" on löytynyt vasta tänä syksynä Diarrasta, joten tuskin se niin kovin helppoa oli. Ronaldolla taas näyttää tarjoilu päinvastoin pelanneen vähän turhankin hyvin ulkomuodon perusteella. Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.

Olisi ollut helppo korvata, jos olisi haluttu korvata. Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta. Suurin muutos on se, että Real Madridissa on pelannut sellaisia kavereita, jotka eivät ole pystyneet pelaamaan taitojalkapalloa. Beckham on tällaisesta täydellinen esimerkki.

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #145 : 18.09.2006, 21.26.01 »
Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?

Miten toi taas liittys mun lauseeseen mitenkää, vetoot joka lauseessa vain vanhoihin meriitteihin (en mitenkään halua dissata Raulia, koska arvostan kyseistä pelaajaa) mutta ei mies ole ollut enää vanha kunnon Raul parina viime kautena. En sitten tiedä jos johtuu valmentajan ja pelipaikan muutoksesta

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #146 : 18.09.2006, 21.27.58 »
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.

Beckhamin huono tekniikka ei ole valmentajien syytä. Eniten täytyy kyseenalaistaa hänen hankkimistaan.

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #147 : 18.09.2006, 21.29.07 »
Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D

Osaltaan kyllä. Beckham on tunut joukkueeseen tämän kaikennäköisen hypettämisen jalkapallon sijaan. Hänen tulonsa jälkeen Real Madrid ei ole voittanut mitään suurta ja se on fakta.

Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #148 : 18.09.2006, 21.30.54 »
Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...

Paremmalla tarjoilun laadulla ja joukkuuen taitavammalla ja luovemmalla pelitavalla Ronaldo olisi tehnyt enemmän maaleja. Kannattaa nyt muistaa, että laitettiinhan yksi muuan kärkimies Real Madridista ulos, kun ei muka ollut tarpeeksai hyvä enää ja mites onkaan käynyt? Ensimmäisellä Champions Leaguen kierroksella hattutemppu. Yksi paha ongelma on se, että tässä seurassa ajetaan pelaajia pihalle sen takia, että eivät muka ole enää tarpeeksi hyviä, mutta tosiasiassa he eivät ole vain tarpeeksi mediaseksikkäitä. Morientes ja Cambiasso ovat tästä loistavia esimerkkejä. Seuraan hankitaan pelaajia juorulehtien palstatilojen mukaan. Pelonsekaisin tuntein odotan Ridge Forresterin liittymistä seuraan.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006, 21.40.22 kirjoittanut Puskas »

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #149 : 18.09.2006, 21.33.03 »
Eiköhän se kuitenkin taida johtua ihan Ronaldosta ittestään ja miehen asenteesta...

Paremmalla tarjoilun laadulla ja joukkuuen taitavammalla ja luovemmalla pelitavalla Ronaldo olisi tehnyt enemmän maaleja.

Yleensä se toimii niin, että mitä enemmän kärjet palloja saavat, sitä enemmän heillä on mahdollisuuksia maaleja iskeä. Hyvä pointti  :peukku_ylos:  :D

Mutta vieläkin ihmettelen miten tämä liittyi Ronaldon liikakiloihin ja laiskuuteen kentällä?

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #150 : 18.09.2006, 21.33.39 »
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.

Beckhamin huono tekniikka ei ole valmentajien syytä. Eniten täytyy kyseenalaistaa hänen hankkimistaan.
Beckham oli ihan hyvä, kun hänet hankittiin. Ja kyllähän hänestä on saatu hyvin rahaa, mutta saisi sitä menestystäkin tulla.

Kuinka moni väittää oikeasti, että becks olisi parempi oikeaan laitaan, kuin Reyes/Binho?

Ja jos Ronaldo haluaisi juosta kentällä, hän hakisi paikkaa enemmän, ei seisoskelisi vain. Yleensä pallo löytää Ronaldon, kuin Ronaldo löytää pallon.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006, 21.35.16 kirjoittanut Principe »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #151 : 18.09.2006, 21.36.51 »
täällähän alko kunnon keskustelu.. tartutaan, vaikka tähän..

Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.
niin juuri.. kaikki pelasivat täysin perselleen.. syy ei ollut Becksin, Cassanon taikka Raulin.. Yksin on vähän paha loistaa...

Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.
tai seurajohtoa.. sieltä se kaikki lähtee..

Kuinka moni muu pelaaja johtaa Champions Leaguen kaikkien aikojen maalipörssiä?
tämä ei liity tähän mitenkään.. menneisyyttä, on aika katsoa tulevaisuuteen..

Kysy keneltä tahansa Real Madridin pelaajalta tarvitseeko joukkue Raúlia kentälle.
tuskin kukaan uskaltaisi sanoa vastaan, mutta ymmärrän pointtisi.. pelillisesti Raul ei ole avauskunnossa..

mulle on ihan sama kuka kentällä kirmaa, kunhan peli kulkee ja voittoja tulee.. Oli siellä sitten Beckham, Gerard tai Inzaghi.. ihan sama.. Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #152 : 18.09.2006, 21.44.18 »
tämä ei liity tähän mitenkään.. menneisyyttä, on aika katsoa tulevaisuuteen..

Kyllä Raul on yhä maalipörssin kärjessä, eikä kaveri ole edes 30-vuotta. Tätä samaa historiapaskaa jauhettiin, kun Morientes myytiin. Tälläkin hetkellä hän olisi joukkueen selvästi paras kärkimies, mutta Real Madridissa paitojen myynti ja juorupalstat ovat nykyisin tärkeämpiä kuin jalkapallo.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #153 : 18.09.2006, 21.45.14 »
Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #154 : 18.09.2006, 21.47.58 »
Tällä hetkellä tarjoilun puute on pahin ongelma ja siihen on heti puututtava..
Näinhän se on. Tuohon linkittyy toinenkin ongelma: pelin tempo hyökätessä on kuin hidastetusta filmistä. En tarkoita, että pitäisi hyökätä Valioliigan pitkä eteen ja halukkaat perään-tyylillä, tällä hetkellä vaan näyttää siltä että kaikki seisoo paikallaan ja pallotellaan toppareiden ja pivotejen välillä, kunnes sitten joku kyllästyy ja yrittii Ruudille tai toiselle laitureista roikkupalloa ja taas meni vituiks.

Tähän kiteytyy aika hyvin Realin tän hetken pelilliset ongelmat. yhdyn kantaan  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #155 : 18.09.2006, 21.51.40 »
alko pännii ettei Aimaria hankittu.. no ehkä sitten joku muu..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #156 : 18.09.2006, 23.25.57 »
streamin kautta ei kuullut kuinka kovat suosionosoituksen Reyes sai kun iski maalin vaparista..

http://www.youtube.com/watch?v=al9-J4sLqbA että, kun olisin ollut paikalla.. ehkä sitten joskus..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #157 : 18.09.2006, 23.37.25 »
Suurin muutoshan on tapahtunut pelin temmossa hyökkäyksissä, joka on muuttunut Del Bosquen nopeasta suoraan saksalaistyyppiseen kävelyvauhtiin.

Tosin tonkin termin saa korjata viime kisojen jälkeen, Saksa pelasi yhtä MM-kisojen viihdyttävintä fudista, vaikka Saksaa joukkueena inhoankin yli kaiken.

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #158 : 19.09.2006, 10.57.52 »
Osa tuntuu odottavan toisilta pelaajilta ihmeitä kentällä. Ja Raul on otettu silmätikuksi(Beckhamin "kaveriksi"). Vaikka Raul ei ole ehkä siinä kunnossa kun oli muutama kausi sitten on hän pelannut hyvin, ainakin Capello kehuu Raulin otteita ja luottaa siihen, että Raul parantaa otteitaan vieläkin, samalle tasolle kun oli muutama vuosi sitten!
Mielestäni syy siihen, että Raul ei ole viime vuosina loistanut on selvästi peli tavan muutos joukkueessa sen jälkeen kun Del Bosque lähti valmentajan tontilta. Viime vuosina on keskitytty liikaa roiskimiseen (syy Beckhamin tulo joukkueeseen vai valmentajien kyvyttömyys vaatia joukkueelta lyhytsyöttö peliä?), eikä olla pelattu sitä taito jalkapalloa mitä Realilta on totuttu näkemään. Jos pelaaja ei saa palloja vaan niitä räiskitään pitkällä vastustajan puolustus linjaan, miten hän voi loistaa! Raul kuitenkin tykkää hakea palloa jalkaan ja jakaa sitä eteenpäin. Myös Raulin työmäärä joukkueen eteen myös puolustus suuntaan on paljon suurempi kuin suurimmalla osalla pelaajista. Tästä johtuen ja lisättynä hänen kokemuksensa, Raul ansaitsee paikkansa avauksessa ennen kuin Robinho tai Cassano! Mitä nämä herrat muuten saivat viime kaudella Realissa aikaan? Eipä tule mitään merkittävää mieleen...

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #159 : 19.09.2006, 13.30.02 »
 Ironista kyllä, että Beckhamin tulon jälkeen ei olla voitettu mitään , mutta Beckhamin lähdön jälkeen (manun näkökulmasta) ei ole manukaan mestaruutta voittanut.  Sanoisin , että ei Figokaan viimeisinä vuosinaan täysin hohdokas ollut. Zidane oli ailahteleva vaikkakin muistamme nykyään hänet vain magiasta jota hän kentällä loi.

 Raul hävitti parhaan teränsä pari vuotta sitten eikä ole yltänyt juuri mihinkään viimeisten vuosien aikan, surullista mutta totta. Makelelen myynti oli se suurin virhe. Del bosquen heivaaminen ja floppihankinta Samuel. Kyllä näitä syitä on monia pokaalittomaan putkeen, eikä niitä yhden miehen harteille j´kannata liikaa ujuttaa.

Ja olihan Real Beckhamin ekalla kaudella 10 pisteen sarjajohdossa vielä kevätkaudella, mutta uskomattoman paska kevät pilasi mahikset mestaruuteen.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas