Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93634 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #220 : 19.09.2006, 23.53.25 »
en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana.. Capello halusi puolustavan keskikenttäpelaajan ja hänen nimensä on Diarra, joten mikä on ongelma..
Ongelma lienee tällä hetkellä se, että joukkueen peli ei kulje. Annetaan kuitenkin Capellolle aikaa... kyllä se siitä toivon mukaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #221 : 19.09.2006, 23.54.22 »
Jos kaveri on ottanut pokaaleita suurinpiirtein joka paikassa, jossa on pelannut, niin kyllä se jotakin hänen taidoistaan kertoo. 
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #222 : 19.09.2006, 23.57.56 »
Eli pelaajan näytöt kentällä ovat paskaa? Siinäpä on hieno perustelu etsiä pelaajia.
Ei toki, se pokaalikaappikaan ei ole kaikki kaikessa, oliko Messi Barcaan mennessään maailman- , Euroopan-, ja La Ligan mestari? Puyolkin oli siis aina toissakevääseen asti hyödytön paska? Taisivat miehen meriitit olla tuolloin kuitenkin Diarran nykyisiä vähäisemmät...  ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #223 : 19.09.2006, 23.58.56 »
Eipäs disauteta Campoa ;D Kaveri pelaa vieläkin vetrein ottein ikämiespelejä Englannissa, pelaa samaa paikkaa (ainakin välillä) kuin Mascherano ja Campon seura (Bolton) on West Hamia korkeammalla Valioliigassa. Campo on siis edelleen suvereenisti Mascheranoa parempi?  :o

Tässä taas hieno esimerkki kiirjoittajasta, joka ei kykene yhtään perustelemaan juttujaan, vaan viilaa pilkkua muiden teksteistä. Kerroppa nyt mikä tekee Diarrasta paremma pivoten kuin nuo mainitsemani pelaajat? En voi uskoa, että täällä on niin typerää porukkaa, että väittävät kaverin, joka on voittanut oikeastaan kaiken jalkapallossa olevan muuta kuin huippupelaaja.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #224 : 19.09.2006, 23.59.44 »
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #225 : 20.09.2006, 00.00.14 »
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D

Väitätkö tosissasi, että muu kuin huippumies pääsisi pelaamaan jatkuvasti näissä voittavissa seuroissa.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #226 : 20.09.2006, 00.01.17 »
Ei varmasti pääsisi. Hän ei silti ole parempi kuin Diarra  :D
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #227 : 20.09.2006, 00.02.32 »
ehkä kaveri osaa valita seuransa oikein..  ;D
Väitätkö tosissasi, että muu kuin huippumies pääsisi pelaamaan jatkuvasti näissä voittavissa seuroissa.
ota nyt rennosti.. se oli läppä.. en ees tiiä enää kenestä puhutaan.. Gago vai Edmilson??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #228 : 20.09.2006, 00.04.47 »
Tässä taas hieno esimerkki kiirjoittajasta, joka ei kykene yhtään perustelemaan juttujaan, vaan viilaa pilkkua muiden teksteistä.
Siinä Campo-jutussa on käytetty alusta loppuun sinun logiikkaasi, älä siis kaada tätä muiden niskaan.

Kerroppa nyt mikä tekee Diarrasta paremma pivoten kuin nuo mainitsemani pelaajat?

Ihan vaikka nyt se, että Capellolla oli paljon valinnanvaraa ja hän halusi juuri Diarran, lisäksi Diarra oli loistava pelatessaan Lyonissa. Eikä tuo alku valkoisissakaan nyt niin huono ole ollut, kyllä hän ainakin Emersonia paremmin on näkemäni perusteella aloittanut.

En voi uskoa, että täällä on niin typerää porukkaa, että väittävät kaverin, joka on voittanut oikeastaan kaiken jalkapallossa olevan muuta kuin huippupelaaja.
Jahas ja missäs kohtaa olen näin väittänyt? Laita ihmeessä lainaus.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #229 : 20.09.2006, 00.05.59 »
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.

Tämä sinun juttusi ei todellakaan ole perustekstiä, vaan pelkkää lainausta muiden sanomisista. Et siis todellakaan kykene tarjoamaan mitään omaa. Redondo todellakin oli myös erinomainen syöttämään palloa, mutta eniten Gago muistuttaa redondoa nimenomaan siinä, että välillä hän tuntuu hallitsevan täysin yksin keskikenttää. Diarralla ei tällaiseen tunnu olevan minkäänlaisia lahjoja. Itse uskon, että Gagolla on kyvyt tulla jopa paremmaksi kuin Redondo tai Guardiola.

Toivoisin myös, että täsmentäisit tuota koko kysymystä. Gago on kuitenkin melkein sen 180cm pitkä.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #230 : 20.09.2006, 00.08.09 »
Ja koska Capello halusi puolustavan keskikentän niin Diarra oli ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin esim.Gago(n.10 nähdyn pelin perusteella). Diarra on fyysisempi ja todellakin parempi vastustajan pelin katkomisessa,siis siinä roolissa mikä on mielestäni hänen prioriteettinsa. Sen verran Cambiassosta että saattaa pelata nyt hyvin mutta Realissa ollessaan ei antanut minkäänlaisia näyttöjä miksi hänet kannattaisi seurassa pitää.
Gago on todella monipuolinen ja lahjakas pelaaja, joka osaa puolustaa ja hyökätä. Hän osaa lukea hienosti peliä ja katkoo paljon syöttäjä. Puolustamistaidon lisäksi hän on erinomainen pallon kanssa. Hän osaa avata peliä ja vapauttaa hyökkääjiä läpisyötöillään. Hän pystyy myös haastamaan vastustajan pallollisena, mutta syötöt ovat ne, joilla hän rakentaa peliä. Käyttäisin hänestä nimitystä elegantti keskikenttämies. 
Aikamoisia ylistyssanoja :o,...miksei Gago sitten pelaa jo Euroopassa ::)

Edmilson ei ole verrattavissa Diarraan puolustuspäätä arvioidessa. Ero Barcassa on vaan se että siellä Edmilsonin vieressä pelaa Xavi ja Deco jotka rakentavat peliä.

Diarralla näytti olevan vaikeaa pelin avaamisessa viime pelissä,myönnän sen, mutta eihän se ole sen vika jos ei ole paikkaa minne syöttää tai vastaavaa...Muutenkin tuntui että ainoat pelaajat jotka sitä palloa sai viime pelissä eteenpäin olivat Cicinho ja Reyes( ja Robinho lopussa).
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 00.09.56 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #231 : 20.09.2006, 00.08.44 »
Ei varmasti pääsisi. Hän ei silti ole parempi kuin Diarra  :D

Perusteluja? Tässä on kuitenkin kaksi pelaaja, joista toinen on voittanut melkein kaiken ja toinen ei juuri mitään.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #232 : 20.09.2006, 00.08.55 »
Edelleen jatketaan leikittelyä löydetyllä logiikallamme: Hyypiä on Ayalaa parempi toppari, koska Samilla on suht tuore Champions League - voitto? Harry Kewell on samasta syystä Vicenteä huomattavasti parempi? Kuin myös Beckham on Joaquinia parempi (Beckhamin mestaruus viime vuosikymmeneltä, missä Joaquinin mestaruus)?

e. Myös Litti peittoaa Aimarin 100-0 yhdellä Champions Leaguellaan?
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 00.11.11 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #233 : 20.09.2006, 00.09.42 »
ota nyt rennosti.. se oli läppä.. en ees tiiä enää kenestä puhutaan.. Gago vai Edmilson??

Sitten ei ehkä kannata osallistua keskusteluun.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #234 : 20.09.2006, 00.12.26 »
Edelleen jatketaan leikittelyä löydetyllä logiikallamme: Hyypiä on Ayalaa parempi toppari, koska Samilla on suht tuore Champions League - voitto? Harry Kewell on samasta syystä Vicenteä huomattavasti parempi? Kuin myös Beckham on Joaquinia parempi (Beckhamin mestaruus viime vuosikymmeneltä, missä Joaquinin mestaruus)?

minä olen kiistattomat perusteluni esittänyt. koita sinä perustella edes joitakin omista mielipiteistäsi. Edmilson kuitenkin on voittanut melkeinpä kaiken mitä hänen joukkueensa ovat tavoitelleet. Ja on toisin kuin kaikki tässä viestissä mainitsemasi pelaajat maailman mestari.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #235 : 20.09.2006, 00.14.59 »
minä olen kiistattomat perusteluni esittänyt. koita sinä perustella edes joitakin omista mielipiteistäsi.
Mikäli olet sisälukutaitoinen, perustelut löytyvät edeltä. Selitä sinä tämä: miksi tämä sinun "kiistaton" perustelusi pätee vain niihin vertailukohtiin, jotka sinä valitset?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #236 : 20.09.2006, 00.15.08 »
Siinä Campo-jutussa on käytetty alusta loppuun sinun logiikkaasi, älä siis kaada tätä muiden niskaan.

Montakos maailman mestaruutta Campolla on? Nimeäppä nyt ne pelaajat, jotka ovat voittaneet Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, niin näet, että aika hyvässä seurassa Edmilson on.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #237 : 20.09.2006, 00.15.25 »
Perusteluja? Tässä on kuitenkin kaksi pelaaja, joista toinen on voittanut melkein kaiken ja toinen ei juuri mitään.
On Diarralle nyt sentään neljä Ranskan mestaruutta. Mali nyt sattuu olemaan huonompi kuin Brasilia joten siitä turha puhua. Peruteluiksi sen verran että näkeehän sen silmilläkin että Diarra pärjää fysiikkansa+pelinlukutaitonsa ansiosta paljon paremmin pallottomana kuin Edmilson. Ja pallollisena pelaamista ei oikein voi verrata koska Barcalla löytyy Xavi ja Deco keskikentältä joten kukaan ei edes odota että Edmilson nyt vaikka lähtisi haastamaan vastustajia/antaisi paljon läpisyöttöjä.

Idea ainakin itselläni tässä keskustelussa on se että Realille riittäisi pelkkä Diarra(on siinä roolissa ainakin yhtä hyvä kuin Emerson) jos vierelle saataisiin joku Pirlo -tyylinen pelaaja jolloin roolitus olisi selvä. Jos joku on tästä eri mieltä niin sitten :-X
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 00.19.44 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #238 : 20.09.2006, 00.17.46 »
Montakos maailman mestaruutta Campolla on? Nimeäppä nyt ne pelaajat, jotka ovat voittaneet Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, niin näet, että aika hyvässä seurassa Edmilson on.
Kerroppa sinä, miten Edmilsonin muinaiset, tai no helvetti - olkoon vaikka viimekautiset, mestaruudet vaikuttavat hänen seuraavaan peliesitykseensä?

Pointti tässä on se, että tosiaankin pitää katsoa sitä, mitä siellä kentällä tällä kaudella tapahtuu. Ei siinä Edmilsonilta mestaruuksien määriä Diarra kysele ennen kuin (mahdollisesti) vie pääpallon hänen nenänsä edestä.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 00.19.42 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #239 : 20.09.2006, 00.17.56 »
Mikäli olet sisälukutaitoinen, perustelut löytyvät edeltä. Selitä sinä tämä: miksi tämä sinun "kiistaton" perustelusi pätee vai niihin vertailukohtiin, jotka sinä valitset?

Nyt kyse oli nimenomaan siitä, että minun käskettiin nimetä Diarraa paremmat pelaajat ja perustelemaan. minä olen täällä se, joka on mielipiteensä kyennyt perustelemaan. monikaan muu sitä ei ole tehnyt. Ja voin tähän vielä lisätä sen, että Edmilson pelaa yhä huipulla ja on ehkä parempi kuin koskaan toisin kuin sinun listasi pelaajista, jotka ovat jo ohittaneet parhaat päivänsä.