Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23  (Luettu 16658 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #20 : 22.09.2006, 22.45.58 »
Ei tainnu Caro viime vuonna edes olla huolissaan R9:n painosta.. eli eteenpäin ollaan menossa :)

Ronaldon painosta on ollut hulissaan varmasti jo lääkäritkin kolesteroliarvojen takia. Toivottavasti nyt saa itsensä parempaan kuntoon, niin uskon, että loukkaantumisetkin vähenevät.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #21 : 23.09.2006, 12.26.34 »
Meinaatko että ollaan taas altavastaajia?

Sillä nyt ei suuremmin ole väliä, että onko altavastaaja vai ennakkosuosikki, kun se ottelu ratkeaa siellä kentällä. Ja Andaluciassa on vierasjoukkueilla aina hankalaa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #22 : 23.09.2006, 12.27.41 »
Betiksellä on myös kolmesta ekasta ottelusta saldona tasan yksi voitto. Kaksi kertaa on tullut kuokkaan... ::)

Mutta viime ottelunsa voittivat kotona ja tuskin tulevat mitään ilmaiseksi tänäänkään antamaan.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #23 : 23.09.2006, 12.34.43 »
En nyt tiedä onko ihan Joaquinin tasoista. Rafael Sobis kuitenkin on enemmän tai vähemmän jo nyt joukkueen tähti Edun kanssa.

Irureta ei joukkueitaan suuremmin tähtien ympärillä pyöritä, eikä Sobisia tai varsinkaan Edua voi pitää sellaisena johtohahmona kuin Joaquin oli pari edellistä kautta. Näin saattaa myös olla parempi Betisille, sillä nyt sen sijaan, että odotetaan ihmeitä yhdeltä kaverilta kaikkia tietävät, että ratkaisijoita täytyy löytyä leveältä rintamalta. Sobisin hyvä taso nyt tuskin kenelläkään kauhea yllätys on, sillä hän voitti vähän aikaa sitten päättyneen Copa Libertadoresin maalipörssin. Yksi kaveri, joka on esiintynyt vahvasti on Maldonado, jonka edesottamuksia kannataa myös seurata.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #24 : 23.09.2006, 13.14.18 »
laitoin jo ekaan viestiin marcan arvioiman avauksen..

Betis: Doblas; Melli, Juanito, Nano, Romero; Maldonado, Vogel, Rivera, Wagner; Edu y Sobis.

R. Madrid : Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo; Emerson, Diarra; Reyes, Cassano, Guti; y Van Nistelrooy. - Marca
-------------------------

laitan myös mahdolliset streamit ekaan viestiin..
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006, 13.16.01 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #25 : 23.09.2006, 13.31.06 »
Vaikuttaisi hyvältä
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #26 : 23.09.2006, 14.27.14 »
Joo, vaikuttaa erittäin hyvältä tuo kokoonpano. Penkiltä löytyy sitten vielä rotaatiota hyökkäykseen jos tarpeen. Raul, Robinho ym.
Tosin edelleen olen sitä mieltä, että voisi pelata yhdellä pivotella, mutta kun Capellon linja on tämä niin tuo on tällä hetkellä paras mahdollinen avaus.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #27 : 23.09.2006, 19.07.13 »
R. Madrid : Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo; Emerson, Diarra; Reyes, Cassano, Guti; y Van Nistelrooy. - Marca

Miksi Robinho on penkillä ja pullapoika Cassano kentällä? No toivottavasti näin ei ole, kun peli alkaa.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #28 : 23.09.2006, 20.40.30 »
eurosportin mukaan keskikenttä näyttäs tältä:

                  Diarra      Emerson


Reyes             Cassano            Guti

                      Nistelrooy

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #29 : 23.09.2006, 22.03.55 »
eurosportin mukaan keskikenttä näyttäs tältä:

                  Diarra      Emerson


Reyes             Cassano            Guti

                      Nistelrooy


Toi vastaa muuten varmaa sitä oikeaa, mutta Guti ja Cassano on päinvastasilla paikoilla pelissä. Toivon mukaan Robinho ois tuolla vasemmalla.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #30 : 23.09.2006, 22.14.26 »
Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Roberto Carlos; Diarra, Emerson, Guti, Reyes; Cassano y Van Nistelrooy.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #31 : 23.09.2006, 23.08.39 »
Diarra!  :pallo: :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #32 : 23.09.2006, 23.08.47 »
Puskas, kuka mahto tehä maalin?  ;) ::)

tämän viikon puhuitummalle pelaajalle  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006, 23.10.26 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #33 : 23.09.2006, 23.23.15 »
RvN ei oo koskenu palloon viel kertaakaa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #34 : 23.09.2006, 23.31.11 »
Cicinho loukkantui :peukku_alas:

Bravo kehiin.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #35 : 23.09.2006, 23.33.19 »
Cicinho loukkantui :peukku_alas:

Huhhuh, nyt on sitten sekä Cici ja Salgado sairastuvalla  >:(

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #36 : 23.09.2006, 23.33.53 »
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #37 : 23.09.2006, 23.37.20 »
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?

Näytti et nilkka ois menny, ilme oli ainakin suhteellisen surullista nähtävää, toivottavasti ei menny pahasti.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #38 : 23.09.2006, 23.38.29 »
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?

Oliko nilkka!? Kattelin et polveaanki hiero...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #39 : 23.09.2006, 23.51.32 »
että sellanen puoliaika.. välillä oli vauhtia liikaa ja välillä ei ollenkaan.. yleisölle  :peukku_ylos: ja tuomari oli ajoittain aika pihalla..

Robinhoa kehiin sitten pienen ajan kuluttua..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!