Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 36002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« : 17.06.2003, 22.53.54 »
Nyt näyttää varmalta. En sano mitään, kuvat puhukoon puolestaan:

 :traktori:  :traktori:  :traktori:

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #1 : 17.06.2003, 23.15.29 »
Ei voi muuta sanoa ku, että nyt itkettää...

 :'( :'( :'(

holvius

  • Viestejä: 13
  • LFC / Real
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #2 : 17.06.2003, 23.33.19 »
Real näytti taas mahtinsa ja nappasi loistavan pelaajan sika halvalla. Mies on 28 vuotias ja parhaassa iskussa. Loistava kauppa ja siirto. Kuuluisuus statuksestaan huolimatta loistava pelimies ja olen aina ihaillut miehen työmoraalia. Muista tähdistä poiketen muistaa tulla joskus myös alas. Erinomainen kauppa Pereziltä ja mitä parasta Barcalle jäi taas jotakin tuntemattomia liinatukkia.  :tuoppi:  

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #3 : 18.06.2003, 00.31.23 »
nojaa .. kyllä se tosin tuli halvemmalla ku odotin etukäteen, mut emmä nyt tiiä oliks toi mikään järkevä ostos ...

Mitäköhän Figolle tapahtuu ... vai tapahtuuko mitään .... tuskinpa niistä ainakaan molemmat on kentällä samaan aikaan

Hyvä puoli tossa oli se, että se kaapattiin barcelonan nenän edestä  ;)
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #4 : 18.06.2003, 03.15.31 »
Figo vaan vasemmalle puolelle, problem solved  :o

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #5 : 18.06.2003, 08.21.06 »
Saa nyt nähdä miten Beckham sopeutuu Real Madridiin. Toivottavasti vapaapotkut onnistuu edelleen :)
REAL MADRID

Alcoholic

  • Viestejä: 57
  • Real Madrid & HJK
    • HJK-Kananttajat-since 2007
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #6 : 18.06.2003, 08.35.06 »
Joutuukos joku sitten häipymään?

Eikös sitä ollu jossain, että jos Böck tulee niin Raul tai joku lähtee?

 :peukku_alas:  :keskari:  :traktori:

Syvä UUH
 :'(
HJK Nyt Ja Ainiaan
Real Madrid Forever
-Alcoholic-

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #7 : 18.06.2003, 09.31.26 »
En oo minäkään innoissani. Kun koko pelaaja on niin kaukana siitä mitä Real tarttis.. No, jos sitä tottui jo Ronaldon näkemiseen valkoisessa..hmpf kuitenkin

Raul lähtis? Ei nyt sentään. Gutihan kylläkin sano että jos Beckham tulee, niin hän lähtee.

Marcan sivuilla oli eilen jo kommenttia Valdanolta ettei halua Gutin lähtevän tosin. Tänään tapaa Gutin ja sen edustajan, joten eiköhän sen pitäis selvitä iltaan mennessä..

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #8 : 18.06.2003, 09.36.53 »
Jos Raul lähtee niin lähtee vähintään puolet faneistakin!

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #9 : 18.06.2003, 09.54.07 »
Ei kukaan ole lähdössä, Raúl viimeisimpänä...
Kyllä Realin johtohenkilöt ymmärtävät pitää oman kultakimpaleensa joukkueessaan...

Rehellisesti sanottuna Beckiksen siirto oli loistava rahallisesti. Okei, pelaajalla on kallis palkka, mutta siirtokorvaus (~30milj. ?) saadaan takaisin myymällä 500.000 pelipaitaa... ei kovinkaan suuri määrä, ja vielä kun Beckis on suosittu aina Aasian maissa ja samalla Realin suosio ja tunnettavuus kasvaa maailmanlaajuisesti  :peukku_ylos: Siihen vielä päälle pr-toiminta sun muut... Sanoisin, että Florentino osaa hommansa 100%  :D

Ja varsinkin hyvä isku Barcan nykyiselle kriisille....  8)
« Viimeksi muokattu: 18.06.2003, 09.55.09 kirjoittanut Cerzon »

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #10 : 18.06.2003, 09.58.36 »
Voin vannoa, ettei Figo lähde mihinkään vaan pelaa entisellä paikallaan oikealla (vasemmalle siirto ei onnistu  ;)), Beckis kun pystyy pelaamaan myös keskellä, ja hyökätessä tietenkin molemmat pystyvät pitämään palloa oikealla toisen ollessa hieman keskemmällä, ei siis ongelmaa  :D

Zidane - Makelele - Beckham - Figo

Vieläkö Ronaldinho?
Se keskuspuolustaja ois kyllä hyvä hankkia, vaikka Marquez Monacosta... Puyolin varastaminen Barcasta olis 100% unelma  ::)

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #11 : 18.06.2003, 10.40.47 »
Hitto... Tuo Cerzonin keskikenttämiehitys uumoilee siis sitä, että Helguera "haudataan" lopullisesti topparin paikalle...  >:(

Koodia: [Valitse]
--------------- Ronaldo ----------------
-------- Raúl --------------------------
----------------------------------------
- Figo -------- Zidane --------- Becks -
----------------------------------------
-------------- Makelele ----------------
----------------------------------------
- RCarlos - Hierro - Helguera - Salgado -
--------------- Casillas ---------------

Juuh... unohdetaan se puolustus  >:( :peukku_alas:

Edit: Niin ja en usko että mitään huippuluokan puolustajaa enää hommataan. Joku keskinkertaisuus jostain. Tietty ainahan voi yllättyä positiivisesti... Niin. Ja ainahan pelisysteemi voidaan muokata toisenlaiseksi. Tuo ylläolevan on vain pikaisesti heittämäni purkkaviritys.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2003, 10.43.59 kirjoittanut Petri P »

Alcoholic

  • Viestejä: 57
  • Real Madrid & HJK
    • HJK-Kananttajat-since 2007
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #12 : 18.06.2003, 10.53.07 »
Vieläkö Ronaldinho?
Ronaldinhohan menee ManU:uuuuun
HJK Nyt Ja Ainiaan
Real Madrid Forever
-Alcoholic-

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #13 : 18.06.2003, 10.59.58 »
Vieläkö Ronaldinho?
Ronaldinhohan menee ManU:uuuuun

Todennäköisesti. Korvaamaan Beckhamia.

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #14 : 18.06.2003, 11.25.29 »
en olis niinkään 100% varma...  :P

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #15 : 18.06.2003, 11.28.19 »
Edit: Niin ja en usko että mitään huippuluokan puolustajaa enää hommataan. Joku keskinkertaisuus jostain. Tietty ainahan voi yllättyä positiivisesti... Niin. Ja ainahan pelisysteemi voidaan muokata toisenlaiseksi. Tuo ylläolevan on vain pikaisesti heittämäni purkkaviritys.


Marquez olis Monacosta hyvä... Mites, eiks Monaco tiputettu 2 divisionaan vai ei?  ??? Ajattelin et jos niin tapahtuis, siirto saatais halvalla  ;)

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #16 : 18.06.2003, 11.48.13 »
Hii.. ai että 3 hyökkäävää keskikenttää  :)

Ja sitten vielä yks hyökkäävä puolustaja ..

tolla taktiikalla sinne puolustukseen pitäis hankkii teräsmies   :P
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #17 : 18.06.2003, 13.33.01 »
Niinpä niin. Superpakkia odotellessa spekuloidaan lisää aiheesta pelisysteemi. Jos Figo jää, niin Becham keskikentän keskustaan:

Koodia: [Valitse]
          Ronaldo

 Raúl                       Figo
        Zidane   Beckham

            Makele
R.Carlos  Pavon  Helguera  Salgado

            Casillas

Hierro on tässä viritelmässä jätetty vaihtopenkille/junnuvalmentajaksi... kaikella kunnioituksella, mutta ei vauhti enää riitä ykkösjoukkueessa. Pavon tilalle ja Helguera siis joukkueen puolustuksen liideriksi, vaikka tämäkin on pelannut parhaat ottelunsa keskikentällä puolustavana pelaajana.

Pitäisiköhän avata uusi topikki tätä ensi kauden joukkuetta varten... no ei jaksa. Joku voi avata, jos viitsii...

ruoto

  • Viestejä: 13
  • #8
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #18 : 18.06.2003, 14.27.48 »
Argh! Siinä kommentit siirrosta! Vtuttaa valmiiksi jo kaikki tulevat wannabe becksit Madridin paita päällä..  Onneksi kaapista löytyy vanhahko pelipaita ettei ihan gloryhuntteriksi leimaannu;)

Pakko toivottaa kuitenkin onnea...

Psst.. se puolustuksen vahvistaminen...

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #19 : 18.06.2003, 16.06.01 »








Tuo tyhjä tila on sitä varten kun en viitsi herättää pahennusta luettelemalla kaikkia kirosanoja jotka mieleen tulivat heti kun neiti Beckham siirtyi Madridiin! Olisi vaan mennyt sinne Barceloonaan, perkele!

Ainut hyvä puoli on siirron taloudellinen kannattavuus, kaikki v...n hi...t ostaa takuulla hirveän kasan sen pellen pelipaitoja, joista kilahtaa euro jos toinenkin kassaan. Minun silmissä joukkueen maine on kyllä vedetty lokaan tuollaisen potkupallon pelaajan myötä.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?